دانلود و خرید کتاب قایم موشک و قایم مارمولک سوسن طاقدیس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قایم موشک و قایم مارمولک اثر سوسن طاقدیس

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

معرفی کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک یک داستان زیبا از سوسن طاقدیس است که درباره‌ی دوستی و حل مسائلی است که گاهی بین بچه‌ها پیش می‌آید. 

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک با تصاویر زیبایی که مهکامه شعبانی برای آن آفریده است، تبدیل به اثری جذاب برای کودکان شده است.

درباره‌ی کتاب قایم موشک و قایم مارمولک

ببینم، شما تا حالا قایم موشک بازی کرده‌اید؟ دوست دارید؟ قایم مارمولک چی؟ تا حالا قایم مارمولک بازی کردید؟ نه؟ اصلا خبر دارید قایم مارمولک یه بازی خیلی بامزه است. دوست دارید یاد بگیرید قایم مارمولک بازی کنید؟ خب داستان قایم موشک و قایم مارمولک هم راجع به همین است. موشک و مارمولک می‌خواهند به پیشنهاد مارمولک بازی جدیدی به نام قایم مارمولک بازی کنند. ولی موش زیر بار نمی‌رود و آخر سر هم کارشان به قهر کردن می‌کشد. اما خب موشک و مارمولک که تا ابد قرار نیست باهم قهر بمانند، بالاخره دلشان برای همدیگر هم تنگ می‌شود. بالاخره موش قبول می‌کند که قایم مارمولک بازی کنند و آن وقت متوجه می‌شوند که قایم مارمولک هم همان قایم موشک است و آن‌ها بی‌خود با هم دعوا کرده بودند.

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب قایم موشک و قایم مارمولک داستانی بسیار جذاب و زیبا است که برای کودکان سنین پیش از دبستان و بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند، خواندنی است.

درباره‌ی سوسن طاقدیس

سوسن طاقدیس نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان در ۱۷ بهمن ۱۳۳۸ در شیراز به دنیا آمد. او فعالیت داستان نویسی حرفه‌ای را با نوشتن داستان «بابای من دزد بود» در کیهان بچه‌ها آغاز کرد. سوسن طاقدیس آثار بسیاری را برای کودکان خلق کرد و جوایز زیادی را هم از آن خود کرد. از جمله عنوان برگزیده بیست و سومین دوره کتاب سال ایران برای کتاب قدم یازدهم و همچنین دریافت جایزه پروین اعتصامی برای بهترین کتاب کودک و نوجوان برای کتاب شما یک دماغ زرد ندیدید؟ در سال ۱۳۸۵.

سوسن طاقدیس در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

نظرات کاربران

نرگس ثانی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

جالب بود دخترم خندید و خوشش اومد.

ام رقیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

خوب بود و کمی خنده دار

سمیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

جالب بود و دختر کوچولوی من خوشش اومد ایده جالب نقاشی جالب اما پرداخت ضعیف

imanoketab
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

خیلی باهال بود

My Way Bayyinah
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

من می خوام بگم تصویر ها این کتاب خیلی خوب و جذاب بود. خیلی لذت بردم.. 👏🏻

سبحان زارع
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

این.داستان.به من یاد. داد. که با هر خاطره ای قصه ای بنویسم

☆~mobina~☆
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

بااینکه داستان کوتاهه ولی خیلی خوب تونسته ۱داستان جذاب و جمع وجور بانتیجه ی خوب بنویسه.من که خوشم اومد.واسه اونایی که نویسنده ی کودکن یا محتوای کودکانه دوست دارن خوب ومناسبه😇

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان