دانلود و خرید کتاب خدایا... خدایا! سوسن طاقدیس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خدایا... خدایا!

کتاب خدایا... خدایا! یک کتاب دعای زیبا و خواندنی از سوسن طاقدیس، نویسنده‌ی توانا برای کودکان است. کتاب خدایا... خدایا! را با تصویرگری سارا کثیری در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب خدایا... خدایا!

راستی، شما می‌دانید وقتی بچه‌ها با خدا حرف می‌زنند و دلشان می‌خواهد با او راز و نیاز کنند، چه می‌گویند؟ در قلب‌هایش پاکشان چه چیزی است و از ذهنشان چه فکری می‌گذرد؟ هیچوقت به راز و نیاز کودکان با خدا گوش کرده‌اید؟ سوسن طاقدیس که یکی از نویسندگان توانای ادبیات کودکان است، در کتاب خدایا... خدایا! مجموعه‌ای از لطیف‌ترین، دلنشین‌ترین و خواندنی‌ترین دعاها و راز و نیازهای کودکانه را نوشته است. کتاب خدایا... خدایا! اثری لطیف است که می‌تواند به تمام کودکان کمک کند تا ارتباط عمیق قلبی با خدایشان برقرار کنند و به تمام پدر و مادران کمک کند تا از درد دل و راز و نیازهای فرزندشان با خدا، آگاه شوند. 

کتاب خدایا... خدایا! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب خدایا... خدایا! اثری جذاب و دلنشین است که همه‌ی کودکان می‌توانند از خواندن آن لذت ببرند. 

درباره‌ی سوسن طاقدیس 

سوسن طاقدیس نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان در ۱۷ بهمن ۱۳۳۸ در شیراز به دنیا آمد. او فعالیت داستان نویسی حرفه‌ای را با نوشتن داستان «بابای من دزد بود» در کیهان بچه‌ها آغاز کرد. سوسن طاقدیس آثار بسیاری را برای کودکان خلق کرد و جوایز زیادی را هم از آن خود کرد. از جمله عنوان برگزیده بیست و سومین دوره کتاب سال ایران برای کتاب قدم یازدهم و همچنین دریافت جایزه پروین اعتصامی برای بهترین کتاب کودک و نوجوان برای کتاب شما یک دماغ زرد ندیدید؟ در سال ۱۳۸۵.

سوسن طاقدیس در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

نظرات کاربران

elinow
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

چون کتابهای قوی تری از خانم طاقدیس خوندیم، انتظار بالایی داریم از کتابهاشون، این کتابشون هم خوب و روان بود، روحشون قرین رحمت و آرامش 💚🌼

mahmoodi
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

بسیار زیبا دعا کردن و حرف زدن با خدا را به فرزندانمان آموزش می دهد...

کاربر ۵۷۷۳۵۲۶
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

داستانش خیلی خوب بود برای بچه ها ولی تصاویرش میتونست بهتر باشه

هاجر
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

روح خانم طاقدیس عزیز شاد!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان