دانلود و خرید کتاب امام (ره) و حیات باطنی انسان سیدمرتضی آوینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امام (ره) و حیات باطنی انسان اثر سیدمرتضی آوینی

کتاب امام (ره) و حیات باطنی انسان

معرفی کتاب امام (ره) و حیات باطنی انسان

کتاب امام (ره) و حیات باطنی انسان نوشته‌ شهید سید مرتضی آوینی است. مجموعه‌ی چند مقاله درباره‌ی امام خمینی به همراه تصاویری از ایشان است. چهار سروده‌ی مرثیه‌وار در سوگ امام به اضافه‌ی گفتار متن مجموعه برنامه‌ فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت که شهید آوینی به همین مناسبت آماده کرده، نیز در کتاب آمده است.

این کتاب متن‌های دیگری مانند داغ بی تسلی، انتظار(شعر)، ای عزت ممثل(شعر)، آن سان که تو رفتی(شعر)، فار التنور...(شعر)، مبشر صبح(در مدح مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای) شامل می‌شود .کتاب با تصاویری از امام خمینی(ره) و مراسم عزاداری و تشیع پیکر ایشان همراه است.

خواندن کتاب امام (ره) و حیات باطنی انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان امام راحل و آثار شهید آوینی پیشنهاد می‌کنیم

درباره شهید سید مرتضی آوینی

سید مرتضی آوینی معروف به کامران آوینی متولد۲۱ شهریور ۱۳۲۶ در شهر ری است که در ۲۰ فروردین ۱۳۷۲ در فکه به شهادت رسید. کارگردان فیلم مستند و روزنامه‌نگار حوزه فرهنگی اهل ایران بود. مجموعه فیلم‌های مستند تلویزیونیِ او درباره جنگ ایران و عراق با نام روایت فتح شناخته‌شده‌است. آن‌چه از آوینی در ذهن همه باقی‌مانده است صدای گرم او در روایت فتح است.

از اولین کارهای او در گروه جهاد می‌توان به مجموعه شش‌روز در ترکمن صحرا، سیل خوزستان و مجموعهٔ مستند خان‌گزیده‌ها اشاره کرد.

با پایان جنگ و در فاصله سال‌های پایان جنگ و تأسیس مؤسسه روایت فتح، آوینی فعالیت هنری- مطبوعاتی را تجربه کرد. او در این دوره به سینما، هنر، فرهنگ واحد جهانی و مواجهه آن با مسائل مختلف فکر می‌کرد. حاصل همه آن فکر کردن‌ها، تحقیق‌ها و مباحثات، نوشته‌هایی است که از او به جا مانده. تأملاتی در ماهیت سینما که در فصل‌نامه فارابی به چاپ رسید و بعد مقالاتی با عناوین جذابیت در سینما، آینه جادو، قاب تصویر، زبان سینما و… که از فروردین سال ۱۳۶۸ در ماهنامه سوره منتشر می‌شد. مجموعه این مقالات در کتاب آینه جادو که جلد اول از مجموعه مقالات و نقدهای سینمایی اوست جمع‌آوری شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
امام ما را آموخت كه عرفان را با مبارزه جمع کنیم و خود بهترین شاهد بود بر این مدعا که عرفان عین مبارزه است.
رضوان
امام به ما آموخت که انتظار در مبارزه است، و این بزرگ‌ترین پیام او بود و پس از او اگر باز هم امیدی ما را زنده می‌دارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق مبارزه کنیم.
رضوان
امام رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین ماندیم، با داغ جراحتی سخت بر دل و باری سنگین بر دوش.
رضوان

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۵,۲۰۰
۲,۶۰۰
۵۰%
تومان