دانلود و خرید کتاب بفروش یا فروخته شو گرانت کاردون ترجمه ساناز شیرین زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بفروش یا فروخته شو

کتاب بفروش یا فروخته شو نوشته گرانت کاردون است که با ترجمه ساناز شیرین زاده منتشر شده است. این کتاب مستقیم سر اصل مطلب می‌رود، صحبت‌های صریحی که هر فرد حرفه‌ای از آن استقبال خواهد کرد و از آن سود خواهد برد. حتی اگر شما یک حامی فروش نباشید، فروش را به عنوان ضروری‌ترین توانایی برای تحقق رویاهای خودتان عرضه خواهد کرد.

درباره کتاب بفروش یا فروخته شو

معلومات موجود در این کتاب درآمد شما را افزایش می‌دهد. گرانت کاردون یک شاهکار خلق کرده است. این کتاب اکسیژن خالص برای دنیای تجارت امروزی است. مهم نیست که در کجای «زنجیره غذایی زندگی» قرار داشته باشید، باید بتوانید خود را به دیگران به فروش برسانید. گرانت کاردون نه تنها آگاهی از این نیاز را ایجاد می‌کند بلکه به شما در توسعه مهارت‌های متقاعد کردن دیگران برای دیدن روش خودتان کمک می‌کند.

خواندن کتاب بفروش یا فروخته شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند موفقیت بیشتری در زندگی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بفروش یا فروخته شو

به عنوان مثال، تمام عمرم می‌خواستم خودم مالک واقعی باشم و علاقه خاصی به خرید ساختمان‌های آپارتمانی داشتم، بیشتر افرادی که با آنها صحبت می‌کردم بلافاصله به من می‌گفتند که داشتن آپارتمان یک کابوس است و زمانی که لوله‌کشی ساختمان نشتی پیدا کند با مستأجران در نیمه شب دچار مشکل می‌شوم. گرچه در صورت وجود نشتی در لوله‌کشی ساختمان، حتماً مستاجرین ناراضی می‌شوند، این اطلاعات غلط در مورد داشتن آپارتمان باعث می‌شود مردم علاقه خود را به خرید آپارتمان‌ها از دست بدهند. بیش از ۲۵۰۰ آپارتمان داشتم و معتقدم، مشکل آنها داشتن یا نداشتن مستأجر نیست. بلکه اجاره نکردن یک مشکل است. نشتی شیرآلات فقط مسئله ای هست که باید برطرف کنید. البته مشکلاتی در رابطه با مالکیت ساختمان‌های آپارتمانی وجود دارد، اما چه باید کرد؟ من به شما اطمینان می‌دهم که مشکلات در مقایسه با پاداش‌ها ناچیز هستند. افرادی که اطلاعات کمی در مورد خرید آپارتمان داشتند از این داده‌های نادرست به عنوان بهانه‌ای برای نخریدن این ساختمان‌ها استفاده می کردند.

تمام موضوعات مرتبط با پول پر از داده‌های نادرستی است که اغلب آنها توسط افرادی انتقال داده می شود که در رابطه با سرمایه و سرمایه‌گذاری مشاوره می‌دهند، اما خودشان یکی از آنها را ندارند.

هنگامی که من اولین کار خود را شروع کردم، تقریباً همه می‌گفتند که این کار چقدر دشوار، هزینه‌بر و ریسک‌پذیر است و چطور می‌توان چندین کسب‌وکار با آن ایجاد کرد. در حالی که هیچ یک از این افراد در واقع خودشان، کسب‌وکاری را شروع نکرده بودند، اما برای من توصیه‌های زیادی داشتند که باید آنها را بدانید. شما متوجه می‌شوید که اینها اطلاعاتی است که در تمام روایت‌های موفقیت‌آمیز، افرادی مانند من که کسب‌وکار خود را به راه انداخته‌اند، نسبت به آن بی‌اعتنا نیستند. بعداً شرکت دیگری را راه‌اندازی کردم که به یک شریک نیاز داشتم چندین نفر به من گفتند که بیشتر شراکت‌ها نتیجه‌ای در بر ندارند. خب، من فقط می‌توانم بگویم که اگرچه شراکت ممکن است دشوار باشد، اما این کسب‌وکار برای من بدون همکاری با یک شریک غیرممکن است. به هر حال، این شراکت خاص، که ما با یک دست دادن قرارداد آن را بستیم، تقریباً پانزده سال به طول انجامید.


نظرات کاربران

10xmili
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

کتاب عالیه،اما نمیفهمم چرا مترجم حداقل دو سه بار ترجمه خودشو مرور نکرده تا روان تر و خواناتر باشه.فکر کنم کامل فروخته نشده بوده به قول گرنت😂 ولی کتاب بی نظیره،پیشنهاد میکنم نسخه زبان اصلی رو هم بخونید

Anahid
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

یک کتاب خوب که با یک ترجمه ی بد غیر قابل خواندن شده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
مردم، نسبت به محصولات در اولویت هستند (انتقادی به مدیران) این را قانون بنیادین زندگی خود قرار دهید و بمیرید: شما در تجارت مردم هستید، نه تجارت محصول (کالا). مردم نسبت به محصولات برتر هستند! افراد نسبت به فرآیندهای بکار گرفته شده توسط شرکتها برتر هستند. هیچ کالا یا فرایند فروشی هرگز موفق نمی‌شود، مگر اینکه مردم را برتر بداند. یک محصول چیزی مرده است؛ مردم اینطور نیستند. فرآیند، یک کارکرد است و همیشه اهمیت کمتری نسبت به مردم دارد. اگر فرایند فروش یک شرکت از مردم مهم‌تر شود، این روند شکست خواهد خورد.
Nafaspodcast
من حدود ۵ سال در امر فروش و خارج از فروش بودم و فهمیدم که هنوز به دنبال شغل دیگری هستم. هیچ تعهدی برابر نتیجه نداشتم. هنوز تعهدی به فروش نداشتم و به موقعیت خود یا کارهایی که انجام می‌دادم، افتخار نمی کردم. چگونه می‌توانستم آنگونه باشم؟ من فقط در بهترین حالت در حد متوسط بودم، در حد متوسط بودم چون متعهد نبودم. چون متعهد نبودم، نتیجه نمی‌گرفتم. از آنجا که نتیجه نمی‌گرفتم، کارم را دوست نداشتم
Nafaspodcast
تنها دلیلی که یک شخص از انجام کارهایش خوشش نمی‌آید، این است که او نمی‌داند چه کار می‌کند! او برنده نمی‌شود، و دلیل این امر آن است که چیزی وجود دارد که او نمی‌داند. پزشکی که نتواند زندگی‌ها را نجات دهد، دوست ندارد پزشک شود. معلمی که نمی‌تواند به دانش‌آموزانش چیزی یاد بدهد، دیر یا زود از تدریس ناامید می‌شود. فروشنده‌ای که نمی‌تواند قرارداد معامله را ببندد، دوست ندارد بفروشد. اینجا تنها دلیلی وجود دارد که دوست ندارید فروشنده باشید.
Nafaspodcast
از آنجایی که شما به کاری که انجام می‌دهید، افتخار نکنید (مغرور نشوید)، موفق نخواهید شد؛ میزان موفقیت شما مشخص می‌کند که چقدر به حرفه خود افتخار می‌کنید. مشکل درشغل شما نیست، مشکل در تعهد شماست!
Nafaspodcast
به دست آوردن شغل، موفقیت بسیار کمتر در زندگی از توانایی ترغیب، و مذاکره‌ای است با موفقیت، تا دیگران را متقاعد کنید که به آن عمل کنند.
Anahid

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان