دانلود و خرید کتاب غریبه‌‌ای زیر درخت نارنج کرم رضا تاج مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غریبه‌‌ای زیر درخت نارنج اثر کرم رضا تاج مهر

کتاب غریبه‌‌ای زیر درخت نارنج

انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب غریبه‌‌ای زیر درخت نارنج

«غریبه‌‌ای زیر درخت نارنج» مجموعه داستانی از کرم‌‌رضا تاج‌‌مهر(۱۳۵۵-) است. در بخشی از داستان « گل سرخی روی پُل» از این مجموعه داستان‌کوتاه می‌خوانیم: «... از چند وقت پیش تا حالا، تو دوازدهمین نفری هستی که این وقت شب، با هاله‌‌ای از نور بنفش که هر لحظه بیش‌تر و بیش‌تر می‌‌شود، می‌‌ایستی روی این پل، نرده‌‌های حفاظش را می‌‌چسبی و بارها و بارها ارتفاعش را محک می‌‌زنی. هر یازده نفر قبلی، آخرش به چیزی که خواستند رسیدند و پس‌‌فردای کارشان، عکس و خبرشان را روزنامه‌‌های صبح و عصر مفصل چاپ کردند. بریده‌‌شان را چسبانده‌‌ام به دیوار کنار تختخوابم و ردیف ضربدرهایی که با مداد کشیده‌‌ام. شهردار توی آخرین مصاحبه‌‌اش گفته قرار است به جای حفاظ نرده‌‌ای، از فَنس‌‌های بلند استفاده کنند که نشود به راحتی ازشان عبور کرد. گفته اگر قرار باشد باز هم از این دست اتفاقات بیفتد، مجبور می‌‌شوند با ایجاد گشت‌‌های شبانه اطراف پُل، مانع از تردد آدم‌‌های تنها در ساعات غیرمعمول... بهتر است برویم سر اصل مطلب... حتما می‌‌پرسی من از کجا می‌‌دانم که می‌‌خواهی خودت را پرت کنی پایین! پس بهتر است همین اول حقیقتی را بدانی. باور کردن یا نکردنش به خودت مربوط است، پس بقیه‌‌اش را هم بخوان...»
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
«یعنی می‌شود توی این همه ستاره و کهکشان هیچ‌کی نباشد؟!»
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
«مادرم همیشه می‌گفت هرکی توی آسمان واسه خودش یک ستاره دارد. وقتی آدم‌ها می‌میرند ستاره‌هاشان هم می‌میرند و می‌افتند پایین.»
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
«کارِ عزراییل حساب و کتاب ندارد همیشه باید آماده باشیم.»
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
«بادبادک‌هایی که نخشان زیاد می‌شود، می‌روند به یک دنیای دیگر که با این‌جا خیلی فرق دارد.»
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
«هروقت به آسمان نگاه می‌کنم، به این‌همه ستاره و سیاره، ترس وجودم را می‌گیرد، وحشت می‌کنم. تازه می‌فهمم که هیچی نیستم. آن‌قدر کوچکم که دیده نشوم؛ خودم، دغدغه‌هام، آرزوهام!»
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔

حجم

۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۶۸,۵۰۰
تومان