دانلود و خرید کتاب اینجا فتنه‌ای رخ داده است محمدحسن روزی‌طلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینجا فتنه‌ای رخ داده است اثر محمدحسن روزی‌طلب

کتاب اینجا فتنه‌ای رخ داده است

معرفی کتاب اینجا فتنه‌ای رخ داده است

اینجا فتنه‌ای رخ داده است کتابی درباره فتنه سال ۱۳۸۸ نوشته محمدحسن روزی‌طلب است.

سه روز بعد از برگزاری انتخابات و در حالی که شهر تهران در آتش راهپیمایی سکوت می‌سوخت اولین برنامه ایران ۸۸ روی آنتن رفت و علی مطهری، که در مخالفت با پیروز انتخابات شهره بود، اظهار کرد در کشور فتنه‌ای رخ داده است! او فتنه را نیز معنا کرد. گفت فتنه جایی است که حق و باطل با هم مخلوط می‌شود و تشخیص حق از باطل مشکل! پس روشنگری لازم است.

چندی بعد با سرد شدن ابزار «اردوکشی خیابانی برای تحمیل مصلحت به رهبری» فریاد «این عمار» ولی‌فقیه شنیده می‌شد. نخبگان محل این درخواست بودند؛ اما «نخبگان دائم التلویزیون!» یا حاضر به سخن گفتن نبودند یا حرف جدیدی برای گفتن نداشتند. این دو پدیده وقتی با واقعه سهمگین عاشورای ۸۸ تلاقی پیدا کرد موجب شد ابتدا مناظره‌ها و بعد برنامه‌های دیروز امروز فردا مسلسل‌وار روی آنتن برود.

نسل اول برنامه دیروز امروز فردا دو خاصیت ویژه داشت؛ یکی اینکه شخصیت‌های جدیدی را به تلویزیون کشاند و اتفاقاً همین بداعت شخصیت‌ها بود که توجهات را جلب کرد، دوم اینکه سخنان این شخصیت‌ها صریح بود و انگار سخنان دوپهلو را پشت در استودیو جا گذاشته بودند!

درباره کتاب اینجا فتنه‌ای رخ داده است 

کتاب پیش رو شامل چهل و سه گفت‌وگو و مناظره است که در قالب برنامه‌های ایران ۸۸، رو به فردا، و دیروز امروز فردا از خرداد ۱۳۸۸ تا اواخر مرداد ۱۳۸۹ از شبکه سوم سیما پخش شده است. البته این گفتارها بخشی از این برنامه‌هاست که ارتباط مستقیمی با فتنه ۸۸ داشته‌اند. متن این برنامه‌ها بدون کمترین ویراستاری محتوایی آورده شده و هر جایی که توضیحی لازم بوده در پانوشت آورده شده است.

 خواندن کتاب اینجا فتنه‌ای رخ داده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به موضوعات سیاسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

خوبع بد نیست
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

خوبع بد نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
بالاخره دولتی که دائم باید کار و خدمت کند، برای اینکه متهم به تبلیغات نشود، آیا در آستانه انتخابات باید خدماتش را متوقف کند یا تا شب انتخابات هم باید کارش را انجام بدهد؟
م . مصفا
کسی که کاندیدای ریاست‌جمهوری است چهارچوب‌های برگزاری انتخابات و برگزارکننده را قبول دارد. کسی که در یک مسابقه نه میدان را قبول دارد، نه قواعد بازی و مسابقه را، و نه داور را چرا وارد رقابت می‌شود؟ مگر غرض دیگری داشته باشد یا احساس کند یک رسالت الهی پیدا کرده تا یک برنامه نجات ملی را اجرا کند!
hosainmohammadi17
آن‌ها دلشان برای رأی مردم نسوخته است. همه دوستان امریکا در منطقه دیکتاتور هستند. اصلاً امریکا و انگلیس بزرگ‌ترین دشمنان دموکراسی در منطقه‌اند. باید به غرضی که دارد دنبال می‌شود توجه کنیم. بسیار سطحی است اگر فکر کنیم پنج تا صندوق باطل بشود یا نشود. این مناقشات که طبیعی هستند. باید اصلاحات امریکایی را بشناسیم. اصلاحات امریکایی دو پایه خیلی روشن دارد که باید صاف و پوست‌کنده عرض کنم. پایه اول آن این است که نظام اسلامی ما از ماهیت اسلامی خود به سمت یک ماهیت سکولار سوق داده شود. نمادها را داشته و محتوا را نداشته باشد. بنابراین می‌بینید حالا شال سبز برای کاخ سفید مهم شده است. شال سبز شده است نماد مکتب اهل‌بیت (ع). منتهی با لُبّ مکتب اهل‌بیت (ع)، یعنی ولایت، مخالفت می‌شود. نظام ما به این شکل باید از محتوای اسلامی خود خالی شود.
hosainmohammadi17
لاریجانی: در کشور طبیعتاً هر کاندیدایی می‌تواند تشکیک‌هایی داشته باشد و در هر انتخاباتی بوده است. منتهی بعضی از دوستان ما قبل از رأی‌گیری معتقد بودند این انتخابات در خطر و باطل است. از همه این‌ها گذشته اگر کسی نه برگزارکننده را قبول داشته باشد و نه ناظر را و نه مقامات بالاتر را، هزار بار هم که انتخابات انجام شود نتیجه آن را قبول نخواهند داشت.
hosainmohammadi17

حجم

۹۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۷۲ صفحه

حجم

۹۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۷۲ صفحه

قیمت:
۱۷۴,۰۰۰
۱۲۱,۸۰۰
۳۰%
تومان