دانلود و خرید کتاب خود مقدس شما وین دایر ترجمه سودابه مبشر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود مقدس شما اثر وین دایر

کتاب خود مقدس شما

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خود مقدس شما

کتاب خود مقدس شما نوشته وین دایر است که با ترجمه سودابه مبشر منتشر شده است. این کتاب یک راهنمای کامل است برای افرادی که به دنبال راهی هستند که یک تجربه روحانی را تجربه کنند. 

درباره کتاب خود مقدس شما

این کتاب چهار دسته‌بندی دارد و سعی می‌کند خواننده را با این مفاهیم آشنا کند. اول شما مقدس هستید و برای همین باید اصول کهنه اعتقادی خود را ارتقاء دهید. دوم شما وجودی روحانی دارید و باید خویشتن مقدس خود را بشناسید و با شناخت اصول کلیدی خودآگاهی خود را افزایش دهید. سوم وجود مقدس شما می‌تواند بر بعد نفسانی شما پیروز شود و قدرت‌های شما را افزایش دهد. چهارم شما با شناخت مقدس بودن خودتان می‌توانید بر تمام مردم جهان تأثیر بگذارید و جهان را روشن‌تر کنید. کتاب خود مقدس شما یک راهنمای جامع است برای پیروزی بر نفس شما.

خواندن کتاب خود مقدس شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک تجربه روحانی داشته باشند وجود مقدسشان را کامل بشناسند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خود مقدس شما

هر شکستی که تجربه می‌کنید در واقع یک فرصت برای بدست آوردن انرژی است. این انرژی کسب شده، وسیله‌ای نیرومند برای پیشرفت و دست‌یابی شما به اهدافتان در مرحله بعد می‌باشد. خویشتن مقدس شما می‌داند که این شکست‌ها زمینه‌ساز موفقیت شما در حصول به این هدف است.

شکست در زندگی شخصی خود من این انرژی را به‌وجود آورد که خود را به چنان سطحی برسانم که حالا این سطور را برای شما تحریر کنم. من نمی‌توانستم این کتاب را به چاپ برسانم مگر آن‌که خود را به سطحی بالاتر از سطوح روحانی رسانده باشم. در نظام الهی شکست اجتناب‌ناپذیر است. کسب انرژی لازم برای حرکت به سوی سطح بالاتری از شناخت روحانی، کاملاً به خود ما بستگی دارد. پیام من کاملاً واضح است. از شکست‌های خود برای رسیدن به شناخت قدرت مافوق و عشقی که همواره با توست، بهره گیر.

انرژی که تو بدست می‌آوری مثل یک قهرمان پرش با نیزه است که از قدرت نیزه خود برای جهش به سوی میله در ارتفاع استفاده می‌کند. من این شناخت روحانی را می‌شناسم و باور دارم که این کتاب می‌تواند شما را در شناخت خویشتن مقدسی که همواره با شماست، یاری دهد.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

Sattar_74
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

یکی از برترین کتاب هایی که در زمینه رشد معنوی و روحانی نوشته شده همین کتابه...با خوندن این کتاب،با دیدگاه های خیلی خاص و جذاب و صد البته کاربردی آشنا خواهیم شد...تاثیر فوق العاده ای روی من داشته ...قطعا در مورد

- بیشتر
کاربر ۱۸۹۷۷۰۱
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

وین دایر همه کتاب هایش عالی هست و این کتاب هم برای انسانهایی که فکر بالایی دارن خیلی خوب هست

مبین
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عالی بود یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم دلم می خواست نویسند اش را ببینم واز صمیم قلبم ازش تشکر کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
زندگی پر سر و صدا را تغییر می‌دهید و سکوت و سکون را دنبال می‌کنید. دعا و تمرکز برای زندگی‌تان سازنده خواهد بود. پاسخ‌هایی را که به دست می‌آورید، راهنمایی که نیاز دارید، کمکی که می‌خواهید، همگی زمانی که با لحظه‌یی سکوت به خود واقعی‌تان می‌رسید، به دست می‌آید. می‌توانید همه این لحظات پر ارزش را داشته باشید.
سید مصطفی ...
هر کس باید در خویشتن خویش، راهی را جست‌وجو کند که بیش‌تر به اصالت دست یابد و ارزش واقعی خویش را پیدا کند. باید زمانی را برای دیگران صرف کنید. کاری برای کمک به کسانی که نیازمند کمک هستند هرچند کوچک انجام دهید؛ حتی اگر مزدی از انجامش به دست نیاورید. یادتان باشد که شما در این جهان تنها برای خودتان زندگی نمی‌کنید، اطرافیان‌تان هم وجود دارند.
sora 入
با سکوت همه احساس‌های اساسی و عمیق را به دست می‌آورید و آرامش، بیش‌تر می‌شود.
سید مصطفی ...
تنها آرامش در دنیای شما، در زندگی شخصی‌تان، آرامشی است که از سوی خدا است. اگر با آشوب درون‌تان زندگی کنید، مدام با خود سر جنگ خواهید داشت و ترس در سراسر وجودتان رخنه خواهد کرد و بدانید که نفسانیت در این صورت بر وجودتان سلطه دارد و ریاست می‌کند. اگر احساس آرامش دارید، نفسانیت جایش را به وجود برترتان داده است. پس می‌توانید همیشه از خود بپرسید: «آیا این امر مرا آرام می‌گرداند یا ناآرامی را به همراه دارد؟» اگر جواب ناآرامی است، ریشه در افکار و جسم مادی‌تان دارد، بنابراین پس باید جست‌وجو کنید چه طور و چرا به نفسانیت فرصتی برای ابراز وجود در ذهن و زندگی‌تان داده‌اید. اگر جواب آرامش است، پس می‌دانید چه کرده‌اید و یا چه طور اندیشیده‌اید و می‌دانید وجود برترتان در آن لحظه بسیار کوشا و پرتوان بوده است.
فرهنگ
چند نمونه از رفتارهایی که مانع کسب آرامش می‌شود؛ بیان شده است: بحث و جدل. با ورود به مباحثات، سریع‌تر از هر حالت دیگری آشوب به سراغ‌تان خواهد آمد. آزادید وارد جدال با دیگران شوید یا نه، اما بدانید که وارد شدن به بحث و جدال با دیگران مساوی با دور شدن‌تان از وجود برترتان و گرایش به تنهایی است. نفسانیت‌تان به شما گوش‌زد می‌کند: «از همه یعنی از همسر، منشی و همکاران، بالاتر هستید و این برتری را باید به همگی‌شان ثابت کنید، در اعلام نظرهای‌تان اقدام کنید و به نظرهای‌شان بی‌توجه بمانید.» این روش زندگی افراد را تشویق می‌کند تا همیشه و به هر قیمتی نظرشان را به اثبات برسانند و اگر خود را حق به جانب ندانند و در پی اثبات خود برنیایند، پایگاه آشوب و اضطراب سست می‌شود.
فرهنگ
همه ما به دروغ عادت کرده‌ایم، حتی ممکن است خود را به این باور برسانیم که دروغ گفتن اجباری است. وقتی به دروغ و تقلب عادت می‌کنیم، مشکل می‌توانیم در خصوص مسایل عاطفی صادق باشیم و احساس می‌کنیم همیشه برای پوشاندن رد پای عواطف‌مان نیاز به دروغ داریم. در مورد جامعه نیز همین امر صدق می‌کند. اگر به سوی معنویت حرکت کنیم، دروغ در زندگی شخصی‌مان و در فرهنگ ما رنگ می‌بازد.
بابک خسروی نیا
شما در این جهان تنها برای خودتان زندگی نمی‌کنید، اطرافیان‌تان هم وجود دارند.
سید مصطفی ...
هرگز خدا را مورد قضاوت قرار نمی‌دهید، چون می‌دانید همه جریان زندگی و دنیا خردمندانه است.
سید مصطفی ...
همیشه به یاد داشته باشید. همه ما از انرژی مشابه و یک‌سانی با دیگر موجودات ساخته شده‌ایم.
فاطمه
«خوب‌ها و عاقلان زندگی آرامی را تجربه می‌کنند.»
فاطمه

حجم

۲۹۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

حجم

۲۹۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

قیمت:
۷۹,۲۰۰
تومان