دانلود و خرید کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان نیل دونالد والش ترجمه افسانه اکبرزاده مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان اثر نیل دونالد والش

کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان

معرفی کتاب هم‌خانه با خدا در حیات جاودان

هم‌خانه با خدا در حیات جاودان نوشته نیل دونالد واش است. این کتاب یک اثر معنوی است که نویسنده در آن با خدای خود به گفت‌وگو می‌نشیند. 

 درباره کتاب هم‌خانه با خدا

دونالد واش در این کتاب به زعم خود با خداوند گفت‌وگویی داشته است. جملات نقل‌شده از قول پروردگار پررنگ هستند و سراسر این گفت‌وگو، پرسش و پاسخی صمیمانه با آفریدگار و شامل حقایقی در مورد زندگی، مرگ و حیات جاودان است.

کتاب حاضر جنبه‌های بسیاری از تجربه‌های انسانی را با ژرفنای بیشتری نسبت به گذشته بررسی کرده و به‌طورخاص مبحث مرگ، مردن و حیات اخروی را مد نظر قرار داده است. گفت‌وگو دایره‌وار پیش می‌رود و خواننده را به محیط‌های حیرت‌انگیز بدیعی می‌کشاند که تابه‌حال توصیف و تصور نشده است؛ سپس عقب می‌کشد تا مطمئن شود برای اکتشافات تکان‌دهنده بعدی، زیربنایی مستحکم را پی‌ریزی کرده. اگر تا آخر کتاب ـ و درواقع تا آخر عمر ـ صبر کنی، هدیه‌ای ارزنده دریافت خواهی کرد.

خواندن کتاب هم‌خانه با خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به متون عرفانی، مناجات و دلنوشته را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب هم‌خانه با خدا

گمان می‌کنی مردن مسئله‌ای است که برخلاف خواسته‌ات اتفاق می‌افتد؟

خدای من، تو به صحت گفته‌های خود اطمینان کامل داری. باور کردن این مسئله برای بسیاری از افراد سخت می‌شود.

زندگی قوانینی اساسی دارد ـ در ادامه نگاهی عمیق‌تر به آن‌ها می‌اندازیم ـ این قوانین باعث می‌شوند این یادآوری‌ها را در زندگی واقعی خودت تثبیت کنی. وقتی این قوانین اساسی را کامل‌تر بفهمی، متوجه می‌شوی آنچه را «مرگ» نامیده‌ای درواقع لحظه قدرتمندی از آفرینش است.

می‌بینی؟ یک دیدگاه جذاب دیگر! مرگ «لحظه آفرینش» است؟

این یکی از قدرتمندترین لحظاتی است که با آن روبه‌رو می‌شوی. همان‌گونه که از ابتدا تصور شده بود، مرگ می‌تواند مفهومی کاملاً شگفت‌انگیز بیافریند. این را هم کامل توضیح خواهم داد.

مرگ یک وسیله است؟ مرگ فقط یک «دروازه» نیست؟

یک دروازه است؛ اما از نوع جادویی، زیرا با هر نوع انرژی به این دروازه قدم بگذاری، مشخص می‌شود آن طرف دروازه چه خبر است.

باشد، باشد، صبر کن. داری نفسم را می‌گیری. می‌شود کمی آرام‌تر پیش برویم؟ می‌شود مطالب را مرور کنیم و جاهای خالی را پر کنیم؟ چیزی که گفتی سؤال‌های زیادی برای من پیش آورده است.

به تمام آن‌ها می‌رسیم. همه را جواب می‌دهیم.

عالی است. پس بگذار با این مفهوم شروع کنیم که مرگ یک وسیله است. این دیدگاه برایم خیلی عجیب است. وسیله، ابزاری است که برای هدفی از آن استفاده می‌کنیم، وسیله چیزی است که افراد با نیت قبلی آن را به کار می‌برند؛ اما من نمی‌خواهم بمیرم و هیچ‌کس نمی‌خواهد.

همه می‌خواهند بمیرند.

همه می‌خواهند بمیرند؟

البته و هیچ‌کس دوست ندارد. گمان می‌کنی مردن برخلاف خواسته تو اتفاق می‌افتد؟

برای بیشتر مردم این‌گونه است.

هیچ چیزی برخلاف خواسته تو اتفاق نمی‌افتد. این غیرممکن است.

پس این هم یادآوری سوم:

تو نمی‌توانی برخلاف میل باطنی خود بمیری.

اگر این طرز فکر درست باشد بسیار آرامش‌بخش و دانستن آن شفابخش است؛ اما چگونه می‌توانم این حقیقت را بپذیرم؟ زیرا بیشتر تجربیات من شامل مواردی است که نمی‌خواستم اتفاق بیفتد.

هیچ اتفاقی نمی‌افتد که تو نمی‌خواهی.

هیچ اتفاقی؟

هیچ اتفاقی.



نظرات کاربران

m a
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

بسیار دیدانسان را نسبت به مرگ عوض می کند،واقعا عالی بود،همه باید بخوانند

ساجده
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

گفتگو میان انسان و خداوند که تماما تلنگر هستن پلن راهی است. برای آماده شدن روح که به بلوغ نهایی برسد،بسیار عالیه

علی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

عالییییییییییی👍👍👍

zahrratta
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

به پیشنهاد استادی این کتاب رو خوندم‌ خیلی از قسمت‌هاش گنگ بود برام. قبلا یه ویدیو دیده بودم که تفکر نویسنده رو نشون میداد. راستش نتونست قانعم کنه که درست فکر میکنه. اما بیش از هر کتاب دیگه‌ای بهم نشون

- بیشتر
donya
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

سلام لطفا کتاب وصل با خدا از همین نویسنده رو هم بذارین ممنونم🙏🏻

علی دهقان منشادی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

لطفاً دقت کنید! بنده یک محقق هستم. آقای والش یک مدعی دروغین هست. اول ادعای ارتباط با خدا می‌کند. بعد در یک برهه‌ای ادعای نبوت کرده است. الان هم که ادعای خدایی کرده است. دین ایشون بسیار منحرف و خود ساخته است که با خوانش‌های فردی

- بیشتر
فاطمه
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

خیلی فلسفی بود..زیادخوشم نیومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
۱ انسان تمام کارها را برای خود انجام می‌دهد... وقتی متوجه شوی این مسئله در مورد مرگ هم صدق می‌کند، دیگر هیچ‌گاه از آن نخواهی ترسید. زندگی کردن یا مردن بدون خداوند ممکن نیست؛ اما تو می‌توانی فکر کنی ممکن است. اگر فکر می‌کنی بدون خداوند زندگی می‌کنی یا می‌میری، همان را تجربه خواهی کرد.
miracle
من اینجا وسط جنگل انبوه مشکلات و سردرگمی‌ها تلوتلو می‌خورم و از صمیم قلب می‌خواهم «به خانه برگردم.»؛ اما به نظرت کوتاه‌ترین راه، بهترین راه نیست؟ منظورم این است که هرچه کوتاه‌تر، بهتر! راستی کوتاه‌ترین راه کدام است؟ برای پاسخ به این سؤال باید مفهوم «خانه» را بررسی کنیم. دقیقاً «خانه» ای که افراد به آن برمی‌گردند چگونه است؟ اغلب فکر می‌کنند «رفتن به خانه» یعنی بازگشت به خداوند؛ اما تو نمی‌توانی به خداوند برگردی، زیرا هیچ‌گاه از خداوند دور نبوده‌ای و روح تو این را می‌داند. شاید در سطح هوشیار از این مسئله با خبر نباشی؛ اما روح تو این را می‌داند. پس اگر می‌داند که هیچ‌گاه از تو دور نبوده‌ام و نیازی به بازگشت ندارم، دیگر برای چه چیزی تقلا می‌کند؟ از نظر روح هدف زندگی روی زمین چیست؟ من در چند کلمه به تو می‌گویم. روح تو در جست‌وجوی تجربه دانسته‌های خود است. روحت می‌داند که هیچ‌گاه خداوند را ترک نکرده‌ای و می‌خواهد این مسئله را تجربه کند. زندگی روندی است که روح دانسته‌هایش را به تجربه‌های خود بدل کند و وقتی این مهم را به واقعیت تبدیل کرد، این پروسه تکمیل می‌شود.
ساجده
هنگامی‌که یک انسان می‌میرد، اندوهگین نشو و مرگ خودت را هم ناراحت‌کننده و شوم در نظر نگیر. از مرگ طوری استقبال کن که از زندگی استقبال می‌کنی، زیرا مرگ همان زندگی در لباسی دیگر است.
زهرا قائدعلی
بسیاری از مردم فقط روزگار می‌گذرانند بی‌آنکه هیچ ایده‌ای در مورد «پیمودن مسیر» داشته باشند؛ مطالعه نکرده‌اند، نیایش نکرده‌اند، مراقبه نکرده‌اند، هرگز به دنیای درون خود توجه نکرده‌اند و به‌طور جدی واقعیت‌های بزرگ‌تر را کشف نکرده‌اند.
زهرا قائدعلی
در زندگی باید دیدگاه خود را در تمام امور شفاف کنی نه فقط مرگ، زیرا تمام زندگی تو از اعتقادی که داری تأثیر می‌پذیرد.
hanifati
آمده‌ام تا بگویم منبع قدرت همین جا کنار توست. یقین داشته باش که هرگاه من را بخوانی حاضر می‌شوم. تنها کاری که باید بکنی این است با ایمان کامل به‌سمت من بیایی تا من نیز به تو رو کنم.
زهرا قائدعلی
با دشمن روبه‌رو خواهیم شد و دشمن خود هستی
زهرا قائدعلی
هنگامی که این هویت را کنار بگذاری، تجربه‌های تو نه براساس باورهایت بلکه براساس تمایلاتت ساخته می‌شوند. این آغاز همان تجربه‌ای است که آن را «بهشت» می‌نامی
زهرا قائدعلی
بهشت تمام آن چیزی است که وجود دارد.
زهرا قائدعلی
یکی از مشکلاتی که انسان‌ها در سطح زمین به وجود آورده‌اند، همین طرز تفکر بهتربودن است. شما آیین‌های متفاوتی را برای پرستش انتخاب کرده‌اید، در کشورها و قاره‌های مختلفی زندگی می‌کنید، نژاد، جنسیت، رنگ پوست و سلایق شما با یکدیگر فرق می‌کند. با این دسته‌بندی‌ها می‌گویید که یکی از شما از دیگری بهتر است. اما داستان این‌گونه نیست.
زهرا قائدعلی

حجم

۲۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان