دانلود و خرید کتاب زن پشت پنجره ای.جی فین ترجمه علی‌اکبر قاری‌نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زن پشت پنجره اثر ای.جی فین

کتاب زن پشت پنجره

نویسنده:ای.جی فین
ویراستار:پریوش طلایی
امتیاز:
۳.۱از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زن پشت پنجره

زن پشت پنجره رمانی جنایی و معمایی نوشته اِی. جی فین است که با فضای هیچکاکی و تاثیرگذارش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این رمان در سال ۲۰۱۷ در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار داشته است.

درباره کتاب زنی پشت پنجره

آنا زنی تنها است که علاقه‌ای به برقراری ارتباط ندارد و بیشتر اوقات تلوزیون تماشا می‌کند یا از پشت پنجره کارهای همسایه‌اش را زیر نظر می‌گیرد. یک روز که آنا در حال نگاه کردن به خانه همسایه است اتفاقی می‌افتد که برایش باورپذیر نیست.

خواندن کتاب زن پشت پنجره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و معمایی که به دنبال فضاهای هیجان انگیز و پراسترس می‌گردند، از خواندن رمان زن پشت پنجره لذت خواهند برد.

 درباره ای. جی. فین

 دانیل مالوری ملقب به ای. جی. فین، نویسنده امریکایی متولد ۱۹۷۹ است. رمان زن پشت پنجره او که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، از پرفروش‌های نیوریورک تایمز شد و بر اساسش فیلمی هم با بازی امی آدامز و گری اولمن ساخته شده که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. 

ای. جی. فین در سال ۲۰۱۹ به دلیل دروغ‌هایی که درباره گذشته و زندگی شخصی‌اش گفت مورد توجه زیادی واقع شد. حتی بعضی پزشکان گفتند که او مبتلا به بیماری دوقطبی است. 

 بخشی از کتاب زن پشت پنجره

اواسط ماه فوریه بعد از شش هفته عاطل و باطل ماندن در خانه، پس از آنکه فهمیدم حالم بهتر نمی‌شود، با روان‌شناسی تماس گرفتم که پنج سال پیش در زمینه «بیماری استرس روان‌پریشی پس از تصادف یا ضربه روحی» کنفرانس داشت و تقاضای شرکت در کنفرانس بالتیمور را کرده بودم. او قبلاً مرا نمی‌شناخت؛ ولی اکنون می‌شناخت. کسانی که با این روش درمانی آشنا نیستند، اغلب فکر می‌کنند که درمانگر با ملایم صحبت‌کردن و نگران نشان‌دادن خود می‌خواهد قصدش را مخفی کند. شما مانند کره روی نان تست، روی مبل راحتی لم می‌دهید و آب می‌شوید. درصورتی‌که این‌طور نیست. به‌عنوان نمونه می‌توانم دکتر جولیان فیلدینگ را مثال بزنم.




نظرات کاربران

هانا
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

ترجمه کتاب بده، اصلا روون نیست، پر از سکته است. خیلی تلاش کردم تا اخر بخونمش ولی بعد از ۱۰۰ صفحه دیگه رمغی نداشتم. ای کاش نسخه ای با ترجمه بهتر میذاشتید

Hds
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

ترجمه ناشیانه در واقع تمام لطف و لذت خوندن کتاب رو از بین برده

hamtaf
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

درسته که همان ابتدا متوجه شدم چرا آنا می گوید جدا از شوهر و دخترش زندگی می کند منتهی اصلا متوجه نشدم قاتل کیست. با توصیفات مکانی نتوانستم ارتباط برقرار کنم و تمام مدت هم از اعتیاد آنا به نوشیدن

- بیشتر
Moha
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

این کتاب رو زبان اصلی گرفتم اون‌موقع ترجمه نشده بود. بسیار داستانش جذابه. تنها کتاب نویسنده هست و فیلمی از روش ساختن با بازی ایمی آدامز که به زودی اکران خواهد شد امیدوارم کتاب‌های بیشتری از این نویسنده ببینیم.

Maryam Mohammadi
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

ترجمه نشر آموت به نوشته فرشاد شالچیان به نسبت روان تره از بقیه ترجمه ها

faezeh 76
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

داستان هیجان انگیزی بود

Tina
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

ترجمه افتضاح

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
به قول اینشتین «فاکس، دیوانگی یعنی کار یکسانی را بارها و بارها تکرار کنی و نتیجه متفاوتی را انتظار داشته باشی.»
hamtaf
احساس می‌کنم در جایی از درونت، چیزی وجود دارد که کسی از آن آگاه نیست.
hamtaf
اگر یک چیز یاد گرفته باشم، این است که بچه‌ها بسیار انعطاف‌پذیر و بسازند، آن‌ها می‌توانند در مقابل بی‌توجهی‌ها و توهین‌ها مقاومت کنند، می‌توانند در زمانی که بزرگ‌ترها مانند چتر متلاشی می‌شوند، تحمل و حتی نجات پیدا کنند
hamtaf
قوها با گردن‌های مانند علامت سؤالشان داخل حوض شنا می‌کردند، درخت‌های نارون زیبا و موقع ظهر بود.
hamtaf
انگشتش را دور لیوانش چرخاند و گفت: «پس اینترنت نوعی پنجره تو به دنیاست.» درحالی‌که به لیوان پشت‌سرش خیره شده بودم گفتم: «خب اینترنت دنیای واقعی من است.»
hamtaf
تماشاکردن مانند عکاسی در طبیعت است. در زندگی حیات‌وحش نباید دخالت کرد.
hamtaf
«خیلی چیزها هست که تو نمی‌دونی، خیلی چیزها.»
hamtaf
فهرست غذاها را که بالای صندوق چسبانده شده بود نگاه کردم. یک فنجان قهوه ۲.۹۵ دلار. آخرین‌باری که اینجا آمدم قیمت یک فنجان قهوه پنجاه سنت بود. تورم وحشتناک بود.
hamtaf
سوگند روان‌درمانی من: نباید به کسی آسیب برسانم. برای درمان و رفاه دیگران بکوشم و علایق دیگران را بر علایق خودم مقدم بدارم.
hamtaf
یهودا، قسمت ششم، فصل ۱، «من پیش از مرگ ممکن است بتوانم چند کار خوب انجام دهم.»
hamtaf

حجم

۳۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۳۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
۴۴,۹۵۰
۵۰%
تومان