دانلود و خرید کتاب زنی پشت پنجره ای.جی فین ترجمه سیمین تاجدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنی پشت پنجره اثر ای.جی فین

کتاب زنی پشت پنجره

نویسنده:ای.جی فین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زنی پشت پنجره

کتاب زنی پشت پنجره نوشتۀ ای جی فین و ترجمۀ سیمین تاجدینی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، حاوی رمانی جنایی و معمایی است که در سال ۲۰۱۷ در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

درباره کتاب زنی پشت پنجره

کتاب زنی پشت پنجره داستان روزهایی از زندگی «آنا» است؛ زنی تنها که علاقه‌ای به برقراری ارتباط با دیگران ندارد و بیشتر اوقات تلوزیون تماشا می‌کند یا از پشت پنجره، کارهای همسایه‌اش را زیر نظر می‌گیرد. یک روز که آنا در حال نگاه‌کردن به خانۀ همسایه است، اتفاقی میفتد که برایش باورپذیر نیست. از روی این رمان، برای ساخت یک فیلم اقتباس شده است؛ فیلم سینمایی «زنی پشت پنجره»، یک فیلم تریلر روان‌شناختی، به کارگردانی جو رایت و محصول سال ۲۰۲۱ آمریکا است. فیلم‌نامۀ این فیلم به‌وسیلۀ «تریسی لتس» نوشته شده است. ایمی آدامز، جولیان مور، وایت راسل، آنتونی مکی و گری اولدمن از بازیگران این فیلم هستند.

خواندن کتاب زنی پشت پنجره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ای. جی. فین

دانیل مالوری ملقب به ای. جی. فین، نویسندهٔ آمریکایی متولد ۱۹۷۹ میلادی است. رمان زنی پشت پنجره به قلم او که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، از پرفروش‌های نیوریورک تایمز شد و بر اساسش فیلمی هم با بازی امی آدامز و گری اولمن ساخته شده است.

بخشی از کتاب زنی پشت پنجره

«من برگشتم. اگر او خانه ما را می‌دید بدین معنی بود که از طرف شرق به اتاق خوابم مشرف بود. این فکر کمی آزاردهنده است. هرچه باشد او یک پسر نوجوان است. برای بار دوم ماندم که مبادا همجنس‌گرا باشد.

سپس دیدم که چشمانش از اشک برق زد.

من به سمت راستم جایی که دستمال قرار داشت نگاه کردم یعنی همان جایی که در دفتر کارم قرارش می‌دادم. در عوض دستمال قاب عکسی آنجاست. تصویر الیویا با آن دندان‌هایی که از هم فاصله داشتند به من تکیه داده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان