دانلود و خرید کتاب شروع بد لمونی اسنیکت ترجمه فرزانه کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شروع بد

شروع بد جلد اول از داستان‌های مجموعه ماجراهای ناگوار، نوشته لمونی اسنیکت است. این داستان درباره سه خواهر و برادر است که مجبورند در خانه کسی زندگی کنند که برای تصاحب ثروت خانوادگی‌شان نقشه می‌کشد.

درباره مجموعه داستان‌های ماجراهای ناگوار

داستان مجموعه‌ ماجراهای ناگوار از این قرار است که ویولت، کلاوس و سانی بودلر سه خواهر و برادر هستند که زندگی‌شان با شنیدن خبر مرگ پدر و مادرشان ناگهان تغییر می‌کند. آنها بعد از مرگ والدین‌شان، باید در خانه‌ کُنت اُلاف (یکی از اقوام دور) زندگی کنند. کنت الاف برای ثروت خانوادگی آن‌ها نقشه‌هایی دارد که این نقشه‌ها و اقدامات بچه‌ها داستان‌های این مجموعه‌ ۱۳ جلدی را می‌سازد. 

خواندن مجموعه داستان ماجراهای ناگوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این مجموعه داستان جذاب را به بچه‌هایی که دوست دارند داستانی ماجراجویانه و هیجان انگیز بخوانند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شروع بد

تیمان بودلر دستور پخت پوتانیسکا را روی تکه‌ای کاغذ یادداشت کردند، و جاستیس استراوس هم آن‌قدر لطف داشت که آنها را تا بازار همراهی کرد و کمکشان کرد تا مواد و وسایل موردنیازشان را بخرند. کنت اولاف پول زیادی در اختیار بچه‌ها نگذاشته بود، اما آنها با همان مقدار پول توانستند همه مواد مورد نیاز را بخرند. بچه‌ها بعد از چشیدن چند نوع زیتونِ مردی دست‌فروش، یکی از آنها را انتخاب کردند و خریدند. در مغازه ماکارونی فروشی، ماکارونی‌هایی را انتخاب کردند که شکل رشته‌رشته داشتند و خیلی جالب به نظر می‌آمدند، و از خانم فروشنده هم پرسیدند که برای شام سیزده‌نفر ـ ده نفری که کنت اولاف گفته بود و خودشان سه نفر ـ چه مقدار ماکارونی باید بخرند. بعد، در فروشگاهی بزرگ‌تر، سیر خریدند، که طعم تندی داشت؛ همین‌طور مقداری ماهی آنچووی، که نمک‌سود شده و ریز بودند؛ کاپاریس، که غنچهٔ بوته‌ای کوچک است و طعم فوق‌العاده‌ای دارد؛ و گوجه‌فرنگی، که نوعی میوه است ـ برخلاف تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند نوعی سبزی است. بچه‌ها فکر کردند که بد نیست برای مهمان‌ها دِسِر هم آماده کنند و برای این منظور چند بسته پودر شیرینی آماده هم خریدند. احتمالاً یتیمان بودلر خیال می‌کردند که اگر غذای خوشمزه‌ای آماده کنند، ممکن است کنت اولاف نسبت به آنها کمی مهربان‌تر بشود.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۸/۱۱/۲۴

* دبیرستان بودم این سری کتابا رو شروع کردم به خوندن. کتابخونه ی مدرسمون کتابای خیلی خوبی داشت و منو با دنیای کتاب ها آشنا کرد.این کتاب رو هم از اونجا قرض گرفتم. برای سنین راهنمایی - دبیرستان عالیه. فیلم

- بیشتر
آلیس در سرزمین نجایب
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

در ژانر کودک و نوجوان عالی بود. در مورد سه تا بچه ی پولدار که مامان و باباشون میمیرن و گیر کنت اولاف بدجنس می افتن. شخصیت پردازی خوبی داشت و لحن طنز نوشته به دل می نشست. هیجان زیادی

- بیشتر
Hana
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

داستان جالبی داشت ، ولی اگر نویسنده کمی بهتر می نوشت خیلی عالی تر می شد. اینجوری یکم بچه گانه جلوه می کنه. ولی در کل ارزش خوندن داره

پاییز
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

یادمه انقدر این مجموعه کتاب رو دوست داشتم تا مدت ها اسمم تو سایت هایی که عضوش میشدم ویولت بودلر بود. واقعا دوست داشتنی:) قلم لمونی اسنیکت جذابیت خوبی داره.

ZAHRA
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

این کتاب رو یکی از دوستام بهم هدیه داد واقعا خیلی عالی بود توصیه می کنم جلد های دیگرش رو هم بخونید.

☀️J.S.Kinglee🍂
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

همه ی کتاب های این نویسنده عالین

Ms.M_Moradi
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

من با سیزده جلد این کتاب سه سال زندگی کردم، از 11سالگی تا وقتی اول دبیرستانمو تموم کردم، به بچه‌های این سنی پیشنهاد می‌کنم. عالیه. داستان کتاب جذاب هست به کنار، متوجه می‌شید که چقدر زندگی شما عالیه و همچنین

- بیشتر
[]|[]
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

کتاب جذابیه ولی ترجمه داغون

کاربر ۱۶۲۳۳۲۱
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عالی

*****
۱۳۹۹/۰۶/۱۰

کتاب خوبیه من که عاشقشم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
گوجه‌فرنگی، که نوعی میوه است ـ برخلاف تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند نوعی سبزی است.
nevergarden
این یکی از واقعیت‌های تلخ زندگی است که گاهی، وقتی کسی عزیزی را از دست می‌دهد، و درست همان موقع که آن فرد بیشتر از همیشه به حضور دوستانش نیاز دارد، دوستان از او دوری می‌کنند.
MMST
چگونگی اوضاع هر اتاقی، شخصیت صاحب آن را نشان می‌دهد.
.
وایولت پرسید: «فکر می‌کنی آن چیه؟» کلاوس با چشم‌های نیمه‌باز به آن موجود ناشناس خیره شد و گفت: «نمی‌دانم. اما انگار یک‌راست به طرف ما می‌آید.»
ن. عادل
اما این یکی از واقعیت‌های تلخ زندگی است که گاهی، وقتی کسی عزیزی را از دست می‌دهد، و درست همان موقع که آن فرد بیشتر از همیشه به حضور دوستانش نیاز دارد، دوستان از او دوری می‌کنند.
Book
گاهی فقط گفتن اینکه از چیزی متنفرید، و حضور کسی که با نظر شما موافق باشد سبب می‌شود نسبت به مسئله‌ای خیلی ناخوشایند احساس بهتری داشته باشید.
Book
درک نکردن مسئله به معنی نبودن آن نیست
MMST

حجم

۴۶۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۴۶۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان