دانلود و خرید کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی آزاده بهرامجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی اثر آزاده بهرامجی

کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی

انتشارات:نشر آواژ
امتیاز:
۴.۶از ۸۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی

کتاب حاضر نوشته آزاده بهرامجی یک راهنماست که به آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی می‌پردازد. کسب و کارهای خانگی اغلب جزو بخش پنهان و غیررسمی اقتصاد هستند؛ اما نقش قابل توجهی در تولید ثروت، رشد اقتصادی جامعه و توسعه سرمایه‌های اجتماعی آن دارند.

درباره کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی

استفاده از فضا و منابع ارزان منزل، هزینه کم راه‌اندازی، ریسک کم، ساعات کاری اختیاری، عدم نیاز به گرفتن مجوز (در اکثر موارد)، معافیت مالیاتی و عدم نیاز به پرداخت عوارض اداری و تجاری و تغییر کاربری ملک مسکونی این نوع کسب و کار را به یکی از جذاب‌ترین کارهای جهان تبدیل کرده است. از آن جایی که این نوع کسب و کارها از امکانات منزل بهره می‌گیرند، در صورت بروز رکود اقتصادی نسبت به دیگر انواع کسب و کار می‌توانند بیش‌تر دوام بیاورند.

راه انداختن کسب و کارهای خانگی یکی از گزینه‌های مناسب برای زنانی است که می‌خواهند وارد فعالیت‌های اقتصادی شوند و در عین حال وظیفه مادری و همسری خود را نیز به‌جا بیاورند. زنان با کارکردن در خانه می‌توانند وقت بیش‌تری را به خانواده و خانه خود اختصاص دهند و علاوه بر مدیریت کسب و کار خود به دیگر مسائل و موضوعات خانواده از قبیل تربیت و پرورش فرزندان نیز توجه کنند.

اگرچه کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار‌های خانگی مزایای بسیاری دارد اما همه انسان‌ها برای راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی ساخته نشده‌اند. کارآفرینی نیازمند داشتن انگیزه قوی، علاقه و استعداد است و برای موفقیت در آن به تحقیقات وسیع، برنامه‌ریزی صحیح، تعهد، پیشتکار و خلاقیت نیاز است. کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی مناسب افرادی است که برای رسیدن به موفقیت از رویارویی و جنگیدن با مشکلات و چالش‌ها هراسی ندارند و مانند ناخدایی صبور و با تجربه در تلاشند تا کنترل اوضاع را به دست بگیرند و کشتی‌ کسب و کار خود‌ را تا ساحل مقصود به سلامت هدایت کنند.

این کتاب به شما مراحل راه‌اندازی کسب و کار، مدیریت مالی کسب و کار، بازاریابی و فروش، اصول مذاکره و قوانین مربوط به چک و سفته را که ابزار اصلی انجام معاملات مالی شما خواهند بود، آموزش می‌دهد.

 خواندن کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی هستید با مطالعه این کتاب، قدم به قدم مراحل راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی و کوچک را یاد بگیرید و برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی خود اقدام نمائید. 


نظرات کاربران

آسمان
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

عنوان کتاب مدیریت کسب و کارهای خانگی ست اما برای دیگر کسب و کارها نیز راه‌گشاست. کتابی ست کامل و کاربردی برای صاحبان کسب و کارها و کسانی که در صدد خوداشتغالی و کارآفرینی هستند. توضیحات جامعی دارد از نحوه ایده پردازی

- بیشتر
Soroosh
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

من به عنوان مدرس دروس MBA از این کتاب خیلی خوشم اومد در عین خلاصه بودن بسیار کامل و همه نکات لازم رو برای راه اندازی و اداره یک کسب و کار خانگی رو شامل میشه حتما به دانشجو هام توصیه میکنم

- بیشتر
شهرزاد قصه گو
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

این کتاب برای کسانی که تو این شرایط کارشون رو از دست دادن و درآمد ندارن خیلی مفیده چون باعث میشه بتونن برای خودشون تو خونه و با سرمایه اولیه خیلی کمی اشتغال ایجاد کنن. گام به گام بودن مراحل

- بیشتر
محمد
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

سلام من هم این کتاب پیشنهاد میکنم به اون دسته از افرادی که می خوان کسب و کار خودشون راه بندازند 👌👌👌

rana
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

کتاب خوب و یک راهنمای اولیه برای کسب و کار خانگی هستش.در مورد بیشتر مسایل یک دید کلی خوووب میده

چهره
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

کتابی کامل و جامع درباره کسب و کار خانگی و پرداختن به موضوعی که شاید نیاز همیشه جوامع مختلف و انسانهاست،خصوصا با شرایط اقتصادی روز خانواده ها.. خوندن این کتاب رو به همه خانواده ها در هر سطح اقتصادی پیشنهاد میکنم، چرا

- بیشتر
همای سعادت
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

برای ما زنان خانه دار که دوست داریم برای خودمان کار راه بیندازیم خیلی خوب است.

خردمند
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

بسیار کتاب کاربردی است. زبان آن بسیار شیوا است و مفاهیم دشوار را با زبان ساده بیان میکند. ارزش خواندن را دارد.

ahmad
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

سلام به همه طاقچه ای ها من فقط قسمت مدیریت مالی شو در حد نیم ساعت خوندم، خیلی کاربردی بود امیدوارم بقیه قسمتها هم همینطور باشه

مینا
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

کتاب بسیار دقیق تالیف شده و روان است. و فصل بندی هاش و نکته هایی که میگه خیلی کاربردی هستن و طبقه بندی شون خیلی خوبه ✌🌱

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
دقت داشته باشید که ایده‌ها به یک‌باره و با گوشه‌نشینی و فکر کردن به ذهن شما هجوم نمی‌آورند. ایده‌های جدید و ناب اغلب از دل انجام کارهای روزمره، فیلم‌هایی که می‌بینید، کتاب‌هایی که می‌خوانید، جاهایی که می‌روید، گپ و گفت‌هایی که با دیگران دارید و حتی گاهی از دل غذاهایی که می‌خورید، بیرون می‌آیند. برای همین، جهت یافتن ایده‌های خوب، از خانه بیرون بروید، با افراد مطلع صحبت کنید
Kimia Bahari
یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که هر فرد باید از آن مطلع باشد میزان حدودی هزینه‌های زندگی روزمره خود و خانواده‌اش در ماه است.
آسمان
درست است که شما با راه‌انداختن کسب و کار خانگی هم‌چنان به عنوان پدر یا مادر به صورت تمام وقت در خانه حضور دارید ولی اعضا خانواده باید بدانند که در زمان‌های مشخصی از روز که شما از قبل برای آن‌ها ساعتش را مشخص کرده‌اید، نمی‌توانند از شما خواسته‌ای داشته باشند؛ زیرا این ساعت‌ها به انجام کسب و کار شما اختصاص دارد.
آسمان
فردی که مایل به راه‌اندازی کسب و کار خانگی است باید یاد بگیرد تا بین خواسته‌های غیرضروری و نیازهای ضروریش تفاوت بگذارد و برای شروع و گسترش کسب و کار خود فداکاری کند. برای کاهش هزینه‌های زندگی، کارآفرین و خانواده وی باید خواسته‌های غیر ضروریشان را فدای مرتفع ساختن نیازهای ضروریشان بکنند تا بتوانند در ماه‌های اول شروع کسب و کار که سود چندانی حاصل نمی‌کنند هزینه‌های زندگی خود را پایین بیاورند. مثلا آن‌ها بین خرید دو کیلو گوشت که نیاز ضروری خانواده است و صرف یک وعده شام در رستوران که خواسته‌ای غیرضروری است باید خرید گوشت را انتخاب کنند
آسمان
تا قرارداد نبسته‌اید پولی هزینه نکنید: تا زمانی که قراردادی را به صورت کتبی امضا نکرده‌اید برای تولید محصول یا ارائه خدمات مربوط به آن اقدام نکنید؛ زیرا ممکن است که مشتری شما به فاصله چند ساعت یا چند روز از توافق خود پشیمان شود و ضرری که شما از بابت آماده کردن سفارش‌ها متحمل شده‌اید را به گردن نگیرد.
Kimia Bahari
برای هر ایده، محصول/خدماتی را بیابید که عامه‌پسند بوده اما بی نقص نباشد تا شما بتوانید آن را ارتقا دهید. (مثلا سبزی خوردن پاک شده که شست و شو و ضد عفونی نمی‌شود. شما می‌توانید با ارائه سبزی ضدعفونی شده این محصول را ارتقا دهید). - یک نمونه موجود از آن محصول را خریداری کرده و به دقت بررسی نمایید. - درباره چگونگی بهبود/ارتقا آن بیندیشید. - یک نمونه اولیه از آن را تولید کنید. - نمونه ارتقا یافته که توسط شما ساخته شده است را به ۲۰ تا ۳۰ نفر نشان دهید و نظرشان را درباره آن بخواهید.
Kimia Bahari
در ابتدا در قالب و چهارچوب درآوردن اعضا خانواده و خویشاوندان دشوار است و آن‌ها ممکن است در برابر تن‌دادن به چنین نظمی ایستادگی کنند. اما شما با پایبند بودن به ساعات کاری خود و تمرکز بر کارتان می‌توانید آن‌ها را کم کم به این رویه عادت دهید.
آسمان
یکی از اشتباهاتی که بیش‌تر افراد در کم کردن هزینه‌های خود مرتکب می‌شوند حذف کردن تمام هزینه‌های تفریحی خانواده است. خانواده برای آن که عمل‌کرد درستی داشته باشد و بتواند از شما حمایت کند باید از سلامت روان نسبی‌ای برخوردار باشد. حذف تفریحات خانواده می‌تواند باعث ضربه زدن به سلامت روان اعضا آن شود.
آسمان
بسیاری از کارآفرینانی که از موجودی مواد اولیه و اموال مصرفی خود اطلاع دقیقی ندارند با خرید مجدد موادی که به اندازه کافی از آن در انبار دارند برای خود هزینه‌های بی دلیلی می‌تراشند که حتی ممکن است به ضررشان تمام شود. انبار کردن بعضی از مواد مصرفی اولیه برای مدت طولانی می‌تواند باعث آسیب دیدن آن‌ها شود.
Kimia Bahari
همان‌طور که شما نباید اجازه دهید که کارهای خانه، شما را از انجام و مدیریت کسب و کارتان دور کند هم‌چنین نباید اجازه دهید که بیش از حد غرق در کار شوید. شما باید بر اساس نیازهای خانواده و میزان درآمدی که به آن احتیاج دارید، ساعت کاری معقولی را برای خود تعیین کنید و جز در مواقع اضطراری در قبل و بعد از ساعت کاری تعیین شده به کار نپردازید.
آسمان

حجم

۹۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان