دانلود و خرید کتاب بدن سخن‌ می‌گوید جو ناوارو ترجمه آزیتا نجات‌مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدن سخن‌ می‌گوید اثر جو ناوارو

کتاب بدن سخن‌ می‌گوید

معرفی کتاب بدن سخن‌ می‌گوید

بدن سخن می‌گوید کتابی درباره زبان بدن نوشته جو ناوارو و ماروین کارلینز است. او در این کتاب به شما می‌گوید که زبان بدن چیست و چرا در همه روابط اجتماعی کاربرد دارد.

خیلی از ما شاید اصطلاح زبان بدن را شنیده باشیم و شاید فکر می‌کنیم زبان بدن فقط چیزی مخصوص مجری‌های تلوزیون، بازیگران، نیروهای پلیس و آدم های مهم مملکتی است در صورتی که زبان بدن زبان خاموش هر انسان زنده است و ناگفته‌های شخص را انتقال می‌دهد. ما این انتقال را هر روز با چشم ها و بدنمان حس می‌کنیم اما کمتر به مفهومش دقت می‌کنیم.

درباره کتاب بدن سخن می‌گوید

کتاب بدن سخن می‌گوید را پویا ودایع ترجمه کرده است. جو ناوارو یک پلیس تجسس است که بیست و پنج سال در این دایره فعالیت کرده و تمام وقتش را برای بررسی و بهبود بخشیدن و به کار بردن ارتباطات غیرکلامی گذاشته است. اظهارات صورت، حالت‌های تصنعی، حرکات فیزیکی، فاصلهٔ بدن، لمس کردن، حالت بدن، حتی لباس پوشیدن، تا رمزگشایی کند مردم به چه‌چیز فکر می‌کنند، قصد دارند چگونه رفتار کنند و آیا اظهارات آن‌ها صحت دارد؟

جو ناوارو در این کتاب از اسرار زبان بدن و تسلط بر آن‌ها، نکات مربوط به حرکات هر بخش از بدن مثل پاها و دست‌ها و نیم‌تنه و صورت، راه‌های شناختن دروغ و فریب از روی زبان بدن و نکات مهم دیگری درباره زبان بدن صحبت کرده است.

بخش عمده چیزی که در این کتاب درباره زبان بدن می‌خوانید تنها به‌واسطهٔ پیشرفت‌های اخیر در فن‌آوری اسکن مغز و تصویربرداری عصبی بوده است که دانشمندان توانسته‌اند رفتارهایی را ثابت کنند و جو، آن‌ها را شرح داده است. اطلاعات ارائه‌شده در این کتاب بر اساس حقایق علمی و یافته‌های امتحان شدهٔ میدانی به‌جای عقاید فردی و فرضیات ذهنی است. علاوه‌بر این، در این کتاب موضوعی مطرح می‌شود که کتاب‌های منتشرشدهٔ دیگر اغلب اوقات نادیده می‌گیرند: «نقش بسیار مهم سیستم اعضا و جوارح مغز انسان برای درک و استفادهٔ مؤثر از سرنخ‌های غیر کلامی.»

خواندن کتاب بدن سخن می‌گوید را به چه کسنی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همه کتاب‌خوان‌ها پیشنهاد می‌کنیم چون درک صحیح رفتار بدن افراد، یادگیری، رمزگشایی و استفاده از رفتار غیرکلامی برای پیش‌بینی اقدامات انسان، توانایی‌هایی است که داشتنش می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد.

بخشی از کتاب بدن سخن می‌گوید

بین تمام گونه‌های جانوری، دست‌های ما منحصربه‌فرد هستند، نه‌تنها از نظر کاری که می‌توانند انجام بدهند، بلکه در نحوهٔ برقراری ارتباط. انسان‌ها با دست‌هایشان نقاشی می‌کشند، ابزارهای جراحی را به‌کار می‌گیرند، مجسمه می‌سازند، فولاد را شکل می‌دهند و شعر می‌نویسند. انسان‌ها با دست‌هایشان چنگ می‌زنند، خراش می‌اندازند، مشت می‌زنند، حس و ارزیابی می‌کنند و به محافظت از جهان می‌پردازند. دست‌های ما بسیار گویا هستند. آن‌ها برای ناشنواها نشانه هستند، به گفتن داستان کمک می‌کنند، یا درونی‌ترین افکارمان را افشا می‌سازند. هیچ گونهٔ جانور دیگری چنین گسترهٔ قابل توجهی از توانایی‌ها را ندارد.

چون دست‌های ما می‌توانند حرکات بسیار ظریفی انجام بدهند، می‌توانند آشفتگی‌های بسیار ظریف در مغز را نیز منعکس کنند و درک رفتار دست برای رمزگشایی رفتارهای غیرکلامی بسیار مهم است، چون هیچ‌چیز وجود ندارد که دستتان انجام بدهد، خواه خودآگاه، خواه ناخودآگاه و آن کار توسط مغزتان هدایت نشده باشد. برخلاف اکتساب زبان گفتاری طی میلیون‌ها سال تکامل انسان، مغز هنوز دست را در بیان دقیق احساسات، افکار و عواطفمان درگیر می‌کند. بنابراین، مردم صحبت کنند یا خیر، حالت‌های تصنعی دست به‌عنوان منبع غنی رفتار کلامی شایان توجه هستند تا به ما کمک کنند افکار و احساسات دیگران را بفهمیم.

نظرات کاربران

nargess
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

در کل برای افرادی ک میخوان تو این زمینه مطالعه داشته باشن کتاب خوبیه و از پایه زبان بدن رو بررسی کرده و کامل گفته. ترجمه عالی نبود ولی مفهوم رو میرسوند و میشد فهمید کتاب چی میگه. تصاویرش هم

- بیشتر
پیدا
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

خانوم نجات مهر اصلا تو ترجمه قوی نیستن متاسفانه من هر کتابی ازشون خوندم انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه شده

مریم
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

واقعا باید از نویسنده این کتاب تشکر کرد .چون بسیار دقیق تمام اطلاعاتی که طی سال های عمرش بدست آورده.با این کتاب در اختیار ما قرار داده.به تمام کسانی علاقه مند به آموزش زبان بدن هستند توصیه میکنم این کتاب

- بیشتر
DarkSuniuM
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

کتاب فوق‌العاده‌ای هست اما متاسفانه به بدترین حالت ممکن ترجمه شده برای مثال بین بازو و ساعد انگار هیچ فرقی وجود نداره و مترجم هرجا به کلمه‌ی arm برخورده مستقیما اون رو به بازو ترجمه کرده و این باعث شده مثال‌هایی داخل

- بیشتر
فرید۲۹۴
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

کتاب خوبیه، بعضی قسمت ها رو ک میخونی به درستی حرفاش پی میبری، یسری چیزها هم یاد میگیری اما یکمی متن به نظرم روان نیست و با قسمت قسمت کردن کتاب و تیتر های زیاد در بعضی قسمت ها ادم

- بیشتر
sunup
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

من بعنوان یک جوان ازکتاب تاحدودی خوشم اومدامابه شرطی که بعدازاعمال اهدافم روی زندگیم بتونم پیاده اش کنم تابیشترلذت ببرم.

Ali
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

به نظر من کتاب بسیار خسته کننده بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
گرگ کتاب خور
در فصل اول از شما خواستم حدس بزنید صادق‌ترین بخش بدن کدام است؛ بخشی که به‌احتمال زیاد، قصد واقعی فرد را آشکار می‌سازد. بنابراین، محل اصلی برای جستجوی پیام‌های غیر کلامی است که به دقت چیزی را که فرد به آن فکر می‌کند، منعکس می‌سازد. ممکن است باعث تعجب شما شود؛ اما جواب، «پا» است. درست است، پاهایتان برندهٔ جایزه صداقت هستند.
خاطره
برای افرادی که مایل‌اند، مطالب بیشتری را در مورد حالت‌های تصنعی دست در سراسر جهان بخوانند، گفتار بدن؛ معنای حالت‌های تصنعی انسان نوشته دزموند موریس، و حالت‌ها، بایدها و نبایدهای تن گفتار در سراسر جهان نوشتهٔ راجر ای اکستل را بسیار توصیه می‌کنم.
مریم
شخصی که راحت نیست، رفتار تأکیدی نمی‌کند و ارتباطاتش ناهماهنگ هستند. او در بهترین حالت به‌طور نامناسب ارتباط برقرار می‌کند و در بدترین حالت فریبکار است.
خاطره
یک ضرب‌المثل لاتین قدیمی می‌گوید: «کسی که یاد می‌دهد، یاد می‌گیرد.» از بسیاری جهات، نوشتن نتیجهٔ یاد دادن نیست، بلکه فرایند یادگیری و فهمیدن است.
کاربر ۳۴۴۰۵۷۷
فرمان ۲: مشاهده، کلید درک رفتار غیر کلامی است.
miran_hosseini
فرمان ۱: ناظر کارامد محیط خود باشید.
miran_hosseini

حجم

۸۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۳۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان