دانلود کتاب صوتی غول بزرگ مهربان با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی غول بزرگ مهربان

کتاب صوتی غول بزرگ مهربان، یک داستان فانتزی، جذاب و بامزه‌ی از دنیای غول‌های گوشتخوار است که تصمیم گرفته‌اند تمام بچه‌ها را بخورند! رولد دال، نویسنده‌ی مشهور کودکان و نوجوانان نویسنده‌ی این کتاب است. در سال ۲۰۱۶ نیز فیلمی از روی آن و با همین عنوان ساخته شد و بارها مور اقتباس در دنیای تئاتر قرار گرفته است. علی هداوند کتاب غول بزرگ مهربان را ترجمه کرده است و نشر جیحون با همکاری کارگاه فیلم و گرافیک سپاس، نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره کتاب صوتی غول بزرگ مهربان

هیچ خبر داشتید که در نیمه شب، ساعت جادوگری داریم؟ دقیقا وقتی که همه‌ی بچه‌ها خواب باشند. اما آن شب سوفی خوابش نمی‌برد. او از روی تختش بلند شد و کنار پنجره رفت و چیزی را دید که امکان ندارد به خوابتان هم بیاید! بگذارید از اول شروع کنم. غول‌های گوشتخوار تصمیم گرفته‌اند که به انگلستان حمله کنند تا همه‌ی بچه‌ها را برای صبحانه ببرند و یک لقمه‌ی چپ کنند اما این وسط غول بزرگ مهربان، هیچ دلش نمی‌خواهد که بچه‌ای خورده شود. وقتی که سوفی را می‌بیند، او را از اتفاقی که می‌افتد باخبر می‌کند و سوفی و غول باهم تصمیم می‌گیرند تا نقشه‌ای بکشند تا کلک غول‌های گوشتخوار کنده شود! شما فکر می‌کنید موفق می‌شوند؟

کتاب صوتی غول بزرگ مهربان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی غول بزرگ مهربان برای کودکانی که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذرانند و نوجوانان جذاب است. اگر به کتاب‌های فانتزی علاقه دارید و دوست دارید در زندگی جادویی رولد دال سرکی بکشید، کتاب صوتی غول بزرگ مهربان را فراموش نکنید.

درباره‌ی رولد دال

رولد دال، نویسنده‌ی نروژی‌تباری بود که در ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ در انگلستان به دنیا آمد. وقتی هجده ساله بود برای کار به شرکت نفتی شل در آفریقا رفت و در زمان جنگ جهانی دوم نیز به عنوان خلبان جنگی در نیروی هوایی انگلستان فعالیت می‌کرد. او برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آثار زیادی را نوشته است که بیشتر آن‌ها به فیلم نیز درآمده‌اند. معروف‌ترین کتاب‌های رولد دال، ماتلیدا، جادوگرها، غول بزرگ مهربان، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، چارلی و آسانسور جادویی و جیمز و هلوی غول‌پیکر است. او جوایز بسیاری را برای نوشته‌هایش از آن خود کرده است و مجله تایمز او را به عنوان یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان کودک و نوجوان معرفی کرده است.

رولد دال در جنگ جهانی یکبار از سقوط هواپیما جان سالم به در برد اما در سال ۱۹۹۰ به دلیل ابتلا به یک بیماری نادر خونی درگذشت.

جملاتی از کتاب صوتی غول بزرگ مهربان

غول سوفی را که از ترس می‌لرزید، با یک دست بلند کرد و برد و گذاشت روی میز وسط غار. سوفی فکر کرد الان است که او را بخورد. غول نشست و به دقت به سوفی چشم دوخت. واقعا گوش‌های خیلی بزرگی داشت. هر کدام از آن‌ها به اندازه‌ی چرخ کامیون بود و به نظر می‌رسید غول می‌تواند آن‌ها را هر وقت بخواهد به داخل و بیرون تکان بدهد. غول غرش کنان گفت: «من گرسنه است!» نیشش را باز کرد و دندان‌های چهارگوش گنده‌اش پیدا شد. دندان‌های سفید و چهارگوشی داشت که مثل تکه‌های سفید نان توی دهنش قرار گرفته بودند.

سوفی تته پته کنان گفت: «خ‌خ‌خ‌خ‌خواهش م‌م‌م‌می‌کنم م‌م‌منو نخور...»

غول قهقه‌ی گوش‌خراشی سر داد....

معرفی نویسنده
عکس رولد دال
رولد دال

رولد دال رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و خلبان جنگنده‌ی بریتانیایی است. شهرت او بیشتر از کتاب‌هایی حاصل شد که برای کودکان و نوجوانان نوشت؛ او را یکی از بزرگترین نویسندگان کودک در قرن بیستم خوانده‌اند. دال سابقه‌ی حضور در جنگ دوم جهانی به عنوان خلبان نظامی و نیز همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نظرات کاربران

Rosha
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

خیلی خوب بود 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 رولد دال کتاب های خیلی خوبی می نویسه

sara[•_•]
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

عااااااالی بود بود 😄❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

نگین
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

خیلی خوبه. خیلی خوب خونده و اجرا شده و فضای کار هم بسیار خوبه. آثار رولد دال از کوچیک و بزرگ مخاطب داره. یه خسته نباشید میگم به همه تولیدکنندگان صوتی این کتاب👏👏👏❤❤❤

Mohammad mahdi
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

رولد دال عالیهه خیلی نویسنده ی خوبیع 🙋💪🙋💪😁💪

zainab
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

عالی سپاس طاقچه من هر ماه با اجازه پدر و مادرم از اینجا خرید میکنم

Mehran
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

حس خوبی داشت شبو با این داستان تا نیمه های شب گوش دادم و نفهمیدم کِی خوابم برد

توحيد
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

قصه ی واقعا زیبایی بود و زیبا و پر معنا هم داشت پیش می رفت اما به شخصه از اونجا که کارو بی دلیل به ملکه ی اینگلیس کشید، بدم اومد و یه شخصیت چاپلوس و درباری از نویسنده برام

- بیشتر
erana 3🌚❄💙
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

عالی

# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

من کتاب را نخوندم اما کتاب های رولد دال معمولا قشنگه اما گویندگی و بقیه رو نمیدونم 💟

پریسا
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

یک نمایش صوتی کامل و جذاب، صداهای عالی و متن روان

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان