دانلود و خرید کتاب برتری خفیف جف اولسون ترجمه عاطفه عقلایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب برتری خفیف

کتابچه برتری خفیف چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب برتری خفیف جِف اُولسوُن است. اولسون در این کتاب به ما می‌آموزد چگونه قواعد و دستورات ساده را به موفقیت‌ها و شادی‌های بزرگ تبدیل کنیم.

درباره کتاب برتری خفیف

انسان‌ها زاییده‌ی عادت‌اند و یک چیز را بارها و بارها تکرار می‌کنند، بخصوص اگر عواقب منفی یک کار فورا ظاهر نشود. مردم باید در مقابل این باور که تصمیمات کوچک خنثی هستند مقاومت کنند و در عوض با خود بیندیشند که انتخاب‌هایشان در طول چند سال یا چند دهه چه تاثیراتی خواهد داشت.

عادت‌ها، با گذشت زمان اثرات مرکبی دارند که منجر به رشد یا کاهش نمایی می‌شود؛ این پدیده تحت عنوان برتری خفیف شناخته می‌شود. اگر افراد یاد بگیرند که چطور از برتری خفیف به نفع خودشان استفاده کنند، به آرامی می‌توانند تمام جنبه‌های زندگی‌شان را بهبود ببخشند و به سرعت می‌آموزند که به سمت دستیابی به اهداف‌شان حرکت کنند.

در کتاب برتری خفیف، نویسنده و کارآفرین جِف اُولسوُن توضیح می‌دهد که چگونه افراد باانگیزه می‌توانند با پرورش عادت‌های مثبت و ساده، به منفعت‌های بسیار برسند. برتری خفیف می‌تواند بسیاری از جنبه‌های زندگی را بهبود بخشد از جمله سلامتی، روابط و توانایی‌های حرفه‌ای.

جِف اُولسوُن بر این باور است که با تمرین و ممارست در انجام عادت‌های خوب و دنبال کردن موفقیت، هرکسی می‌تواند برتری خفیف را مهار و یک زندگی خوب خلق کند. در کتاب برتری خفیف، جِف اُولسوُن تاکید می‌کند که پیروزی‌ها یا شکست‌ها ریشه در اثرات کارهایی دارند که در طول زمان تشدید شده‌اند. این پدیده که برتری خفیف نامیده می‌شود، قدرتمند است. چون پایدار و تقریبا آسان است.

خواندن کتابچه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل برتری خفیف را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف اولسون

جف اولسون، جوان‌ترین مدیر فرودگاه آلبوکرکی، یکی از ۵ مدیران برتر در یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه تکنولوژی و نویسنده‌ای چند میلیون دلاری است. او با یک تیم کوچک توانست درآمد یک شرکت بزرگ را ۴۰۰درصد افزایش دهد و یکی از بزرگترین شبکه‌های توسعه فردی در دنیا را تاسیس کرده است. جف با ایده‌اش که برتری خفیف است، توانسته به میلیون‌ها نفر کمک کند و باور دارد که جایگاهی که خودش امروز دارد را مدیون برتری خفیف است.



معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه