دانلود و خرید کتاب قدرت مداومت جف اولسون ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت مداومت

جف اولسون در «قدرت مداومت» نکاتی طلایی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی در اختیارتان می گذارد. این کتاب نمایش منحصربه‌فرد از چگونگی اعمال تغییرات و اقدامات کوچک برای کسب موفقیت‌های بزرگ است. این کتاب حاوی استراتژی‌های بزرگ، شگفت‌انگیز اما ساده‌ای است که همگی قادرند شرایط شخصی، خانوادگی و شغلی مار را تحت تاثیر و برآیند مثبت خودقرار دهند. همچنین این کتاب گنجینه‌ای است که می‌توان از آن به‌عنوان یک مرجع جامع در هر جنبه‌ای از زندگی به ویژه در کسب و کار استفاده کرد. این کتاب به ما می‌آموزد ک چطور تا سرحد هرچیزی پیش برویم.
معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظرات کاربران

.... -. ..-. ..-. -.
۱۳۹۸/۰۹/۰۹

❞امتیاز من برای این کتاب نیست❗ بعد از خوندن اولین نظر فهرست کتابو با فهرست نسخه چاپی کتاب «برتری خفیف» که دارم چک کردم و مطمئن شدم که کتاب همون کتابه. به نظر من کتاب برتری خفیف با فاصله بهترین کتابیه که

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

یکی از بهترین و بالاترین کتابهای موفقیت است اگر من رو بفرستند مریخ و بگن فقط یک کتاب راجع به موفقیت حق داری با خودت ببری من این کتاب رو انتخاب میکنم کتاب اثر مرکب که هشت سال بعد از

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
بزرگ‌ترین چالش زندگی این است که هیچ کاری بازخورد فوری در پی نخواهد داشت. این حقیقتی است غم‌انگیز که جالب و شگفت‌انگیز به نظر می‌آید.
baahmadi
افراد موفق و ناموفق هر دو از عناصر مشابهی برای ساختن زندگی خود استفاده می‌کنند اما آنچه که افراد موفق انجام می‌دهند همیشه در صدر قرار دارد و آنچه که افراد ناموفق انجام می‌دهند همیشه در پایین‌ترین جایگاه قرار می‌گیرند.
baahmadi
تنها دلیلی که باعث شد من از یک شخص معمولی به شخص موفق و بااستعدادی تبدیل شوم این بود که چرایی و چگونگی کار خود را شناختم و برای انجام آن عزم خود را جزم کردم تا از جایگاهی که مناسب من نبود به برترین جایگاه برای خود دست پیدا کنم و به آن چیزی تبدیل شدم که می‌خواستم.
رضا خدابنده‌لو
زمانی که ما قدرت مداومت را درک می‌کنیم ذهن خود را از کمک‌های غیبی، معجزه و یا هر گونه جهش کوانتومی آزاد و رها می‌کنیم. دیگر نیازی به معجزه نخواهیم داشت و خودمان عامل ایجاد معجزه خواهیم بود.
baahmadi
تو منتظر معجزه هستی؟ خودت معجزه باش."
baahmadi
قدرت مداومت تنها اتفاق زمان فعلی ماست. برای من، سخت‌ترین درس قدرت مداومت این است که بپذیریم: هیچ چیزی در گذشته و آینده نیست. آنچه که ماهیت زندگی ما را تشکیل می‌دهد فقط زمان حال است.
baahmadi
ترفند ما باید این باشد که از زمان به عنوان قدرت خود استفاده کنیم نه یک محدودیت.
baahmadi
- مردم معمولاً کارهای ساده را به سه دلیل انجام نمی‌دهند: ۱) آنها از روی آسانی زیاد کارها را بی‌اهمیت می‌پندارند و رها می‌کنند. ۲) چون نمی‌توانند منتظر نتایج بمانند نسبت به انجام کار بی‌اعتنایی می‌کنند. ۳) اغلب کارها را بی‌اهمیت می‌بینند و تصور می‌کنند انجام شدن یا نشدن‌شان فرقی به حالشان نخواهد داشت.
baahmadi
موفقیت، پیشرفت مستمر در یک ایده ارزشمند است.
mina
به نظر من تنها افرادی که به درک اهمیت هر چیزی اعم از داشته‌ها و نداشته‌های خود پی می‌برند افرادی هستند که قدرت مداومت را خوب می‌شناسند. بقیه افراد دیگر همگی به نحوی قربانی جهش‌های کوانتومی و انتظارات نابجا در زندگی خود هستند.
baahmadi

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۳۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان