دانلود و خرید کتاب موفقیت با ذهن زیبا ابراهیم علی عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت با ذهن زیبا اثر ابراهیم علی عزیزی

کتاب موفقیت با ذهن زیبا

انتشارات:انتشارات پلک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب موفقیت با ذهن زیبا

« تنها معنای زندگی،

معنایی است که انسان،

با شکوفا ساختن

نیروهای نهفته در درونش

به زندگی می‌دهد.»-اریک فروم

«موفقیت با ذهن زیبا» نوشته ابراهیم علی عزیزی(-۱۳۴۸) است. این کتاب از رازهای شگفت‌آور اندیشه تحول‌ساز می‌گوید.

عصر جدیدِ کنونی نوید دهنده ورود به مرحله تازه‌ای از شکوفایی آگاهی انسان از یک کشف بزرگ و بی نظیر است. کشفی که تمام نوآوری‌ها، زیبایی زندگی و شکوفایی توانمندی‌های درون انسان به آن بستگی دارد. این کشف بزرگ از قدرت‌های نهفته در درون انسان پرده برداشته و به انسان کنونی نیرویی فوق تصور و بی حد بخشیده است. آگاهی انسان از توانمندی‌های بیکرانش او را تبدیل به موجودی نمونه کرده است و او را برهمهٔ اوضاع دنیای خویش حاکم نموده. این راز بزرگ، قدرت درون ما را آشکار ساخته و به ما این مژده را می‌دهد که انسان توانایی خلق کردن هر موقعیتی را دارد. این کشف بی نظیر مربوط به نیروی شگفت آور اندیشه و درون ماست که ویلیامزجیمز پدر روانشناسی آمریکا از آن به عنوان مهمترین کشف بشری در صد ساله اخیر نام می‌برد. به گفته تمامی پیامبران، دانشمندان، عارفان و روانشناسان، اندیشهٔ انسان قدرت خلق کردن هر موقعیتی را دارد.

همهٔ ما می‌توانیم توسط اندیشه‌هایمان به اوج هرموفقیتی دست یابیم. می‌توانیم به آنچه که می‌خواهیم و از آن لذت می‌بریم، برسیم. برای رسیدن به چنین هدفی نیازبه داشتن سرمایه هنگفت مالی نیست؛ نیازی نیست که از امکانات و پشتوانه‌های خاصی برخوردار باشیم. نیروی اندیشه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نامحدودی دارد. همه چیز برای دست یافتن به خوشبختی، سعادت و آرامش ما در درون اندیشه‌ها مهیا است. به اصطلاحی، قدرت آفرینش و خلق هرموقعیتی را داریم. همه چیز در دستان ماست، ثروت، معنویت، شادی.

نظرات کاربران

حسین عبدی
۱۴۰۲/۰۴/۲۲

سلام کتاب عالی بود . اینکه نویسنده از زندگی خود در کتاب به تصویر کشیده بود خیلی جالب بود . و ذهنیت زیبا در زندگی و کسب و کار خیلی مهم است . انسان باید دو کار در زندگی خود

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان