دانلود و خرید کتاب برتری خفیف جف اولسون ترجمه لطیف احمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون

کتاب برتری خفیف

معرفی کتاب برتری خفیف

کتاب برتری خفیف؛ تبدیل اقدامات منظم ساده، به موفقیت و خوشبختی نامحدود نوشتهٔ جف اولسون است و با ترجمهٔ لطیف احمدپور و میلاد حیدری و توسط گروه انتشاراتی ققنوس راهی کتاب‌فروشی‌ها شده است.

درباره کتاب برتری خفیف

شاید تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور می‌شود از رفتارهای ساده و جزئی، موفقیت‌های بزرگ و شادی‌های عمیق کسب کرد. احتمالاً اینطور به خودتان پاسخ داده‌اید که موفقیت و شادی فقط مختص به آدم‌ها و گروه‌های خاصی است؛ اما باید به شما بگوییم که اصلاً اینطور نیست. جف اولسون، مدیر فرودگاه شهر آلبوکرکی و یکی از ۵ مدیر برتر آمریکایی، در کتابش به شما توضیح می‌دهد که با انجام‌دادن برخی اقدامات به صورت منظم می‌توان به موفقیت و خوشبختی نامحدودی رسید.

این کتاب دو بخش عمده دارد که در هرکدام دربارهٔ موضوعات مختلفی صحبت می‌شود: نحوهٔٔ عملکرد برتری خفیف و زندگی‌کردن با برتری خفیف. زبان کتاب ساده و روان است و از توصیفات و مثال‌های روزمره و عادی بین مردم استفاده شده است.

هدف این کتاب این است که فلسفهٔ برتری خفیف را به شما معرفی کند و به شما نشان دهد که برتری خفیف چگونه عمل می‌کند، مثال‌های متنوعی از آن را در اختیارتان قرار دهد و به شما یاد دهد چگونه آن را هستهٔ مرکزی دیدگاهتان در مورد جهان قرار دهید و هر روز بر طبق آن زندگی کنید. برتری خفیف نوشداروی سحرآمیز نیست، چراکه شما نیازی به نوشداروی سحرآمیز ندارید. هیچ نوشداروی سحرآمیز یا مسیر میانبری برای موفقیت وجود ندارد. همه چیزی که شما نیاز دارید، اطلاعات خوب و درست است که هم‌اکنون همه‌جا در دسترس است و البته یک پردازشگر خوب که به شما اجازه می‌دهد آن اطلاعات را جذب کنید و به کار ببندید.

در این کتاب دربارهٔ اثر موجی صحبت می‌شود که به معنی تأثیرات بلندمدتی است که تصمیمات و اقدامات روزمرهٔ شما در دیگران می‌گذارند. همچنین هفت جنبهٔ مهم زندگی (سلامتی، شادی، روابط، پیشرفت شخصی، امور مالی، حرفه و اثر شما روی دنیا) بررسی می‌شوند تا ببینیم برتری خفیف در کجا می‌تواند تفاوتی شگرف و محوری به وجود آورد. مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جنبهٔ زندگی‌تان اثرگذاری شما روی دنیاست؛ تفاوتی که شما در دنیای پیرامونتان ایجاد می‌کنید، همان اثر پروانه‌ای شخصی شما. از بسیاری جهات، اثر موجی جایی است که برتری خفیف بیشترین اهمیت را داراست. اثر موجی نه‌تنها بر دنیای پیرامونتان اثر می‌گذارد بلکه در خود شما نیز تأثیر شگرفی دارد.

 وقتی که از اثر موجی خودتان آگاه شوید و شروع کنید به دیدن، شنیدن و احساس کردن تأثیرات مثبت و متحول‌کننده‌ای که در میان گذاشتنِ تجربه‌های برتری خفیفتان با دیگران دارد، در میان گذاشتنِ تجربیات بر خودتان نیز اثری متحول‌کننده خواهد داشت. در حقیقت، زندگی شما هرگز مانند قبل نخواهد بود.

خواندن کتاب برتری خفیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برتری خفیف

چرا برندگان بخت‌آزمایی‌ها تمام پولشان را از دست می‌دهند

فلسفه شما طرز فکرتان درباره زندگی است، یعنی چیزی ورای احساسات و نگرش‌ها. فلسفه شما احساسات و نگرش‌هایتان را شکل می‌دهد که آن‌ها نیز اقدامات شما را تعیین می‌کنند.

در کل، مردم موفقیت را در جاهای اشتباهی جستجو می‌کنند. آن‌ها در جستجوی یک شانس بزرگ هستند؛ یک جهش کوانتومی شگفت‌انگیز که همه درباره آن صحبت می‌کنند. من به آن فلسفه قماربازی می‌گویم و معتقدم که آن‌ها از طریق این فلسفه هرگز به موفقیت نمی‌رسند. من تجربه موفقیت‌های چشمگیر و شکست‌های بزرگی را داشته‌ام و در تجربه خودم هیچ‌یک از آن‌ها، چه از نوع خوش‌شانسی و چه بدشانسی، از طریق جهش‌های کوانتومی یا شانس‌های بزرگ اتفاق نیفتاده‌اند.

بلکه همه آن‌ها از طریق برتری خفیف رخ داده‌اند. احتمالاً داستان‌هایی را در این باره شنیده‌اید که برندگان بخت‌آزمایی‌ها تمام پولشان را از دست داده‌اند. این داستان‌ها تخیلی نیستند، بلکه واقعاً رخ داده‌اند. چاله‌هایی که مردم بعد از آن پیروزی بزرگ در بخت‌آزمایی به داخلشان می‌افتند، غم‌انگیز و گیج‌کننده‌اند. این موضوع فقط درباره برندگان بخت‌آزمایی‌ها نیست. شما همچنین داستان‌هایی را درباره ستارگان مشهور سینما، خوانندگان معروف یا قهرمانان ورزشی شنیده‌اید که ثروت و مکنت بسیار زیادی به دست آورده‌اند اما آن را به گونه‌ای مدیریت کرده‌اند که ورشکسته و بدهکار شده‌اند. وقتی این داستان‌ها را شنیده‌اید، احتمالاً مانند من با خودتان گفته‌اید: «خدای من، نمی‌دانم آن‌ها چگونه این کار را انجام داده‌اند، اما اگر من این‌قدر پول داشتم، مطمئنم این‌طور آن را به باد نمی‌دادم!»

اما اجازه دهید سوالی از شما بکنم: آیا در این باره مطمئن هستید؟ در مقام کسی که به اوج موفقیت رسیده و همه آن را به باد داده است به شما می‌گویم که شگفت‌زده می‌شوید وقتی ببینید چنین چیزی برای شما نیز رخ می‌دهد. دلیلی وجود دارد که آن برندگان بخت‌آزمایی‌ها تمام پولشان را از دست می‌دهند و آن ستارگان درخشان به نقاط تیره و تار سقوط می‌کنند: آن‌ها ممکن است به شانس‌های بزرگی دست پیدا کرده باشند، اما به برتری خفیف چنگ نزده‌اند. پیروزی‌هایشان موجودی حساب بانکی‌شان را تغییر داد، اما فلسفه‌شان را نه.


معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

پیام اصلی این کتاب این است که انجام کارهای کوچک و ساده به طور مداوم با گذشت زمان می‌تواند منجر به نتایج بزرگی شود. . تصمیم‌های ساده‌ای که در هر لحظه از زندگی‌مان می‌گیریم، انتخاب‌های کوچکی که می‌کنیم و کارهای به ظاهر

- بیشتر
سائر
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم.ترجمه خوبی داره و کاربردی هست.بهتون پیشنهاد میکنم بخونید این کتاب رو.

sam_hashemi9
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

این کتاب رو میشه گفت کتابی شبیه به اثر مرکب اما بسیار تأثیرگذارتر. به نوعی میشه گفت که نسخه پیشرفته اثر مرکبه 👌👌👌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
برای این‌که اوضاع تغییر کند، شما باید تغییر کنید. برای این‌که اوضاع بهتر شود، شما باید بهتر شوید. انجام دادن این کار آسان است. اما انجام ندادنش نیز آسان است.
samira
موفقیت در همه موقعیت‌ها و شرایط امکان‌پذیر است
کاربر ۵۲۵۴۳۹۳
افراد موفق کارهایی را انجام می‌دهند که افراد ناموفق تمایلی به انجام دادنشان ندارند.
samira
«مراقب باشید چه آرزویی می‌کنید، ممکن است به آن برسید». این عبارت درباره آرزو کردن نیست، بلکه در این باره است که مراقب افکارتان باشید. زیرا چیزی که به آن فکر می‌کنید، وقتی که با اقدامات و زمان تکثیر شود، همان چیزی را به وجود می‌آورد که به آن دست پیدا می‌کنید.
samira
ناامیدی است. در زندگی واقعی، چشم‌به‌راه ماندن برای «یک روزی» استراتژی کسب موفقیت نیست، بلکه راهی برای طفره رفتن است.
katia mrk
کارتان را آغاز کنید، و توانایی انجام دادن آن به دنبالش می‌آید.
katia mrk
افراد موفق برای انجام دادن کارهایشان هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهند، چه انجام دادنش را دوست داشته باشند، چه دوست نداشته باشند
samira
اقدامات کوچک و ساده‌ای که امروز انجام می‌دهید، وقتی که با گذشت زمان مرکب می‌شوند، تفاوت بسیار بزرگی به وجود می‌آورند.
samira
مهارت یافتن و استادی همان عملِ پا گذاشتن در مسیر است، نه رسیدن به پایان مسیر.
کاربر ۵۴۵۱۰۲۹

حجم

۳۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

حجم

۳۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان