دانلود و خرید کتاب ۳۳ استراتژی جنگ رابرت گرین ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۳ استراتژی جنگ اثر رابرت گرین

کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

در کتاب ۳۳ استراتژی جنگ نوشته رابرت گرین یادمی‌گیرد که چطور با استفاده از استراتژی‌های راهبردی فرماندهان بزرگ تاریخ، سکان کشتی زندگی‌تان را به دست بگیرید. شاید بپرسید چرا استراتژی‌های جنگ؟ مگر می‌شود آنچه در میدان جنگ پیاده می‌شود را در زندگی روزانه پیاده کرد؟

بله می‌شود چون در زندگی هم خیلی‌وقت‌ها ما در حال جنگ هستیم و بنابراین نیاز به استراتژی داریم. زندگی روزانه و به ویژه کسب‌وکار شباهت زیادی به میدان جنگ دارد. جنگی که در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر باهم رقابت می‌کنند. پس استراتژی مناسب ابزاری کارآمد برای حل مشکلات است. ذهن سرآغاز همه نبردها و استراتژی‌ها است ذهنی که به آسانی تحت تاثیر احساسات قرارگیرد نمی‌تواند به درستی شرایط را ارزیابی کند و قطعا با انتخاب راهبردی نادرست هدف و فرصت‌هایش را به باد می‌دهد.

درباره کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

در این کتاب دستورات راهبردی فرماندهان بزرگ با زبانی ساده برای پیاده کردن در زندگی روازانه فردی، اجتماعی و کاری بیان شده‌اند.

هر فصل استراتژی‌ای را مطرح می‌کند تا برای حل مشکلی ویژه که اغلب با آن روبه‌رو خواهید شد، به کار گیرید. این مشکلات شامل وارد جنگ شدن با همراهی ارتشی بی‌انگیزه، هدردادن انرژی با جنگیدن در چندین جبهه، خسته‌شدن از تضادهای فراوان و گیرافتادن در موقعیت‌هایی است که توان برون‌رفت از آن‌ها را ندارید. می‌توانید فقط فصلی را بخوانید که با مشکل کنونی شما در ارتباط است؛ اما بهتر است تمام استراتژی‌ها را مطالعه و آن‌ها را جذب کنید و اجازه دهید به بخشی از زرادخانه ذهنی شما تبدیل شوند.

این کتاب ذهن شما را تربیت می‌کند تا با توجه به موقعیت خود و دشمن کارآمدترین استراتژی را پیش بگیرید و باکمترین خسارت و تلفات به بزرگترین پیروزی‌ها برسید.

خواندن کتاب ۳۳ استراتژی جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

۳۳ استراتژی این کتاب برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه‌های زندگی از جمله کسب‌وکار و روابط اجتماعی و زندگی شخصی هستند کارساز است.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده امریکایی به خاطر کتاب‌هایی که درباره قدرت، استراتژی و وسوسه نوشته، معروف است. او شش کتاب پرفروش بین‌المللی دارد. ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه، ۳۳ استراتژی جنگ، قانون ۵۰، تسلط و قوانین طبیعت انسانی.

رابرت ۶۰ ساله در یک خانواده یهودی متولد شده و در لوس‌آنجلس بزرگ شده است، در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و ویسکانسین - مدیسون هم درس خوانده است. گرین قبل از پرداختنش به نویسندگی حدود ۸۰ شغل را تجربه کرده بود.

جملاتی از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

شاید ایده‌هایی ناب داشته باشید، شاید بتوانید استراتژی‌هایی بی‌نظیر ابداع کنید؛ اما اگر گروهی که آن را رهبری می‌کنید و انتظار دارید برنامه‌های شما را اجرایی کنند، غیرمسئول باشند یا زیاد خلاقیت به خرج ندهند و اعضای آن اهداف و دستورکار خود را در اولویت قرار دهند، ایده‌های شما به هیچ جا نخواهند رسید. شما باید درس جنگ را بیاموزید: این همان ساختار ارتش یعنی زنجیره فرماندهی و روابط بخش‌ها با یکدیگر به عنوان یک کل است که به استراتژی‌های شما نیروی حرکت و اجرا می‌دهد.

هدف نخست و اصلی در جنگ، تزریق سرعت عمل و جنبش در ریزترین ساختار ارتش است. معنای دقیقش این است که مقامی با صلاحیت باید در رأس باشد و از هرگونه تضاد و تردید و دوگانگی در رهبری اجتناب شود، معنای دیگرش این است که به همه سربازان حس هدفی کلی القا شود، هدفی که همه در پی رسیدن به آن باشند و از همه چیز خود برای آن بگذرند، در این صورت است که سربازان به‌جای اینکه مانند آدم‌های مکانیکی رفتار کنند، پاسخ و واکنشی درست به رویدادهای میدان نبرد خواهند داد و سرانجام معنایش این است که به سربازان چنان انگیزه مشترک و نیروبخشی بدهید که شتاب و سرعت و دقت عمل آن‌ها افزایش یابد. اگر نیروهای خود را به این شکل سازمان‌دهی کنید، به ژنرالی تبدیل خواهید شد که سریع‌تر از دشمن تصمیم می‌گیرد و قطعاً می‌توانید به امتیازات عالی دست یابید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Hadiii1i
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

برای اینکع اینکتاب بره تو کتابخونه عمومی ی صلوات بلن بفرستید:)

Lila Morady
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

من الان 3/2 دورس که اشتراک تمدید کردم. اولین بار هم که اشتراک بی نهایت رو خریدم ، قوی ترین انگیزه همین کتابهای آقای رابرت گرین بود.(همه ی این کتابا تو دوره بی نهایت بود) و الان «اپ طاقچه» در نهایت

- بیشتر
alfa33
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

کتابراه میده 22 شما 28. چرا 6 تومن تفاوت قیمته وقتی ناشر یکیه؟

کاربر ۱۴۷۷۶۵۶
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

واقعا کاری به قیمتش ندارم چون ده ها برابر این می ارزه کتاب ۳۳ استراتژی کتابی کاملا کاربردی که حدود ۲۰ سال از نگارشش میگذره ولی همچنان قوانینش برای بشر امروزی تازه اس

MSM
۱۳۹۹/۰۳/۱۳

این کتاب رو از اپلیکیشن کتابراه گرفتم 16700 تومان نمی دونم چه خبرتونه اینقدر کتاب ها رو گران فروشی می کنید

HHKHHA
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

یه کتاب درجه 1 برای کسایی که دلشون میخاد خاص و گزیده بخونن و نهایت بهره رو از مطالعاتشون توی زندگی ببرن.

محقق ساده
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

خلاصه بگم تنها کتابیه که من دوست دارم چون یک کتاب بی طرفی و اگه به جامعه خودمون نگاه کنیم این اتفاقات واقعا داره درش رخ میده مثلا استراتژیک 15 دولت سر مردم میاره و استراتژیک 30 رسانه های خارجی

- بیشتر
بردیا اسدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

کتاب خیلی خوبیه اما به دلایلی نصف استراتژی هاش تو کلش رویال استفاده میشود

کیهانه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

یه جاهایی جزئیات زیاده و متن کشدار و خسته کننده میشه اما در کل خوب بود 👍

Aref_f
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

استراتژی های مختلف در نبرد رو با مثال های تاریخی بیان کرده..کتاب های رابرت گرین کلا خیلی خوبه بنظرم.قبلا کتاب چیرگی رو از این نویسنده خونده بودم اونم عالی بود👌 با اینکه خیلی طولانیه ولی پیشنهاد میشه🙏

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳۹)
مردم حرف مفت زیاد می‌زنند. به آنچه انجام می‌دهند نگاه کنید، رفتارها دروغ نمی‌گویند.
мохамад джафарий
مورد احترام بودن حتی همراه با ترس، بهتر از دوست‌داشتنی‌بودن است.
Harmony
آنچه دیگران درباره خود می‌گویند، اهمیتی ندارد. مردم حرف مفت زیاد می‌زنند. به آنچه انجام می‌دهند نگاه کنید، رفتارها دروغ نمی‌گویند
kiana
بگویید کسی که در پی آرامش است، خود را برای جنگ آماده کند.
Nerd
قدرت فقط چیزی که دارید نیست، بلکه چیزی است که دشمن فکر می‌کند، دارید.
мохамад джафарий
بزرگ‌ترین جنگ ما با خودمان است
Nerd
بدترین دشمن شما خودتانید. زمان ارزشمند خود را به‌جای حال، درگیر رؤیاپردازی برای آینده می‌کنید. پیوند خویش با گذشته را بگسلید و وارد سرزمین ناشناخته شوید. خودتان را در «زمین مرگ» قرار دهید، همان جایی که پشت‌تان به دیوار چسبیده است و مجبورید با تمام توان برای زنده‌ماندن بجنگید.
babak1374
وقتی مستقیم به فردی حمله‌ور می‌شوید، او مقاومت خواهد کرد و کار شما سخت‌تر خواهد شد. روش بهتری وجود دارد، توجه مخالفان خود را پرت کنید، کاری کنید که نگاهشان را به جلو بدوزند؛ سپس از طرفین، یعنی جهتی که او انتظار ندارد، به او حمله کنید. برای دشمن خود طعمه بگذارید تا از سنگرش بیرون بیاید، نقطه‌ضعفش را بیابید و او را از سمتی دیگر به آتش ببندید.
Ali
آن کس که با من نیست، علیه من است. انجیل لوقا
majid
من هرگز رساله‌ای درباره استراتژی نخوانده‌ام... وقتی مبارزه می‌کنیم، هیچ کتابی با خود به میدان نمی‌بریم.
Nerd

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
۵۴,۹۵۰
۵۰%
تومان