دانلود و خرید کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر کلیر هریس ترجمه سمانه عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر اثر کلیر هریس

کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر

نویسنده:کلیر هریس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر

استرس کمتر، موفقیت بیشتر نوشته کلیر هریس روش‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که با کمک آنها بتوانید استرس خود را در محیط کار، کاهش دهید و موفقیت‌تان را بیشتر کنید.

کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر بر این نظریه بنا شده است که موفقیت شخصی در تجارت به بهبودی کامل جسمی، ذهنی و روحی او بستگی دارد.

درباره کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر

این کتاب، که پنج فصل دارد، به‌عنوان یک راهنمای رشد فردی راهبردهای عملی و مؤثر را برای مقابله موفقیت‌آمیز با فشارهای زندگی تجاری آموزش می‌دهد.

فصل اول در مورد تأثیر استرس محیط کار بر ماست و به ما می‌گوید که استرس چگونه هم بر بدن و هم بر روانمان اثر می‌گذارد. همچنین نگاهی به علل معمول استرس در محیط کار می‌اندازد و یاد می‌دهد که چگونه عوامل عمده استرس‌زا را ارزیابی کنیم.

فصل دوم بر چگونگی تأثیر استرس بر افکار، احساسات و رفتارمان و چگونگی تأثیر معکوس آن بر سلامتی جسمی و آسایشمان تمرکز دارد. در این فصل یاد می‌گیریم چگونه تفکراتمان را ابراز کنیم و چگونه به پیام‌هایی که بدنمان برای‌مان می‌فرستد، اعتماد کنیم. همچنین به‌طور مفصل درباره موضوع تغییر صحبت می‌کنیم؛ زیرا امروزه شرایط گروهی بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. هرگاه بدانیم در خلال فرایند تغییر چه اتفاقی می‌افتد، بهتر می‌توانیم با هرگونه اتفاق ناگهانی مقابله کنیم.

هرگاه بدانیم که استرس بر ما چگونه تأثیر می‌گذارد، می‌توانیم به دنبال راه‌حل‌های مناسب بگردیم.

فصل سوم به پیشنهادهای آزموده‌شده برای کمک به رفع استرس و بهبود آسایش و آرامش جسمی و روحی می‌پردازد. در این فصل، درباره اهمیت کنترل تنفس، انتخاب ورزش مناسب، خوردن غذای سالم و خواب شبانه خوب مطالب مفیدی خواهیم آموخت. همچنین یاد می‌گیریم که چگونه از طریق افکار مثبت‌تر استرس روحی را برطرف کنیم، زندگی‌های کاری و خانوادگی‌مان را دوباره متعادل کنیم و یک راهبرد هدفمند برای رفع استرس ایجاد کنیم.

فصل چهارم به ارائه جواب‌های ویژه به مشکلات خاص، از جمله چگونگی مقابله و چیره‌شدن بر مشکلات معمولی، که مدیران در محیط کار با آن‌ها مواجه‌اند، اختصاص دارد. این مشکلات ممکن است در رابطه با تصمیم‌گیری، جسارت، مدیریت زمان، واگذاری کارها و مزاحمت و آزار باشند. در این فصل، یک‌سری روش‌های آزموده‌شده برای تسلط بر این مشکلات ارائه شده است. این روش‌ها شامل انواع ورزش‌ها یا استراحت‌کردن است که با علائم خاص در حاشیه نشان داده شده است. کلید این علائم در صفحه بعد است.

سرانجام وقتی خودمان را در وضعیت دشواری می‌بینیم، گاهی لازم است فوراً استرس یا تنش را بر طرف کنیم. فصل پنجم به ورزش‌هایی اختصاص دارد که باید آن‌ها را انجام دهیم تا به آرامش و تمرکز برسیم.

خواندن کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن این کتاب برای تمام افراد شاغل و کارمندان ادارات و سازمان‌ها و به‌ویژه کسانی که در محیط کاری خود دچار چالش‌های استرس‌زا هستند، مفید است.

درباره کلیر هریس

کلیر هریس استاد رشته مدیریت دانشگاه کرانفیلد است که پیشگام روش‌های رشد شخصی و سازمانی است. او عنصر کلیدی تیمی است که با گرایش بدن ـ ذهن در زمینه آموزش ارتباطات میان‌فردی و هوش عاطفی فعالیت دارد و کنفرانس‌های متعددی در این زمینه در انگلستان، اروپا و امریکای شمالی داشته و سخنرانی‌های زیادی در رابطه با مدیریت استرس بدن ـ ذهن برای دانشجویان MBA برگزار کرده است.

او یک نویسنده باتجربه در زمینه موفقیت و یک مشاور تجاری معتبر است که تجربه سال‌ها آموزش مدیران اجرایی را برای چگونگی دستیابی به توانایی کاملشان داشته است.

جملاتی از کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر

استرس وجهه بدی یافته است. در آغاز مهندسان و معماران از این واژه برای اندازه‌گیری فشاری که بر مصالح وارد می‌شود، استفاده کرده‌اند. به‌این‌ترتیب طراحان ساختمان‌ها و پل‌ها توانستند حساب کنند آیا این ساختمان‌ها ایمن‌اند یا احتمال تخریب آن‌ها وجود دارد. در دهه‌های آخر قرن بیستم، از واژه استرس برای فشارهای منفی‌ای استفاده کردند که انسان در زندگی به‌ویژه در محیط کار متحمل می‌شود. در حقیقت مقدار کمی استرس می‌تواند انگیزه و چالش در زندگی ایجاد کند. آیا تاکنون جزء یک گروه مستعد و متعهد بوده‌اید که خواسته باشد به هدفی در زمانی کوتاه دست یابد؟ وقتی سطح اضطراب گروه بالا می‌رود، همه سعی و تلاش خود را می‌کنند و نوعی شادمانی دلهره‌آور بر آن‌ها مستولی می‌شود. این سطح اضطراب نیروی آن‌ها را تجمیع و نتایج چشمگیری ایجاد می‌کند. پس از آن، همه از خودشان می‌پرسند «آن کار را چه‌طور انجام دادیم؟» و از آن موفقیت با افتخار یاد می‌کنند.

فهرست کتاب استرس کمتر، موفقیت بیشتر

پیشگفتار نویسنده

چگونگی استفاده از این کتاب

فصل اول: برای ما چه اتفاقی می‌افتد؟

فصل دوم: برای من چه اتفاقی می‌افتد؟

فصل سوم: چگونه می‌توانم به خودم کمک کنم؟

فصل چهارم: خودتان را بیشتر بشناسید

فصل پنجم: راه‌حل‌های منطقی

نتیجه‌گیری

درباره کتاب

درباره نویسنده

یادداشت‌ها

آکادمی سلطه بر موفقیت؛ سیستمی عملی و اثبات شده برای دستیابی به موفقیت نامحدود شخصی و حرفه‌ای
برایان تریسی
۳۰۰ راز ناگفته برای بالا بردن سطح زندگی
داتچامو زاکاری
تو؛ یک راهنمای شخصی برای رژیم غذایی (کتاب یازدهم)
مایکل اف رویزن
چرخه‌ی سود
آنیک سینگال
توصیه‌های جادویی برای موفقیت
زیگ زیگلار
تغییر شهامت می‌خواهد
سعید گل‌محمدی
کاهش وزن بی‌خطر
الهام شریف
قطار شهری
مجید محمدی‌فر
مزیت فوق‌العاده ثروتمندان
ابوالفضل طاهریان ریزی
سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید
کیت دی هرل
حذف افکار و احساسات سمی با خاطره‌نویسی
علی شمیسا
این کافی نیست!
مارشال گلداسمیت
رهایی از سرطان
ریچارد بلاک
صحبت حرفه ای
کانی دیکن
استفاده از وبلاگ برای کسب ثروت و شهرت
جیسون. آر. ریچ
تعالیم حکیمانه
استیون کاوی
می خواهم دوباره رشد کنم
سامیت گوئل
بانک نهایی؛ امتحانات دین و زندگی ۳ انسانی با ۲۰ تمام میشه پایه دوازدهم
زهرا سمیعی عارف
سبک های رهبری
آزیتا شوقی
تا موقعی که نجنگید، صیقل نخورید و این راه تکرار نکنید شکست خواهید خورد
بابی بونز
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان