دانلود کتاب صوتی خودانگیزشی فوری با صدای سیده ژاله موسوی نصر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودانگیزشی فوری اثر جفری پی. دیویدسن

دانلود و خرید کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

معرفی کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

کتاب صوتی خودانگیزشی فوری نوشتهٔ جفری پی. دیویدسن و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر و خلیل رضوی است. گویندگی این کتاب صوتی را سیده ژاله موسوی نصر انجام داده و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۶۰ نکتهٔ تکنیکی برای بالابردن انگیزه.

درباره کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

کتاب صوتی خودانگیزشی فوری (second self - starter) ۶۰ نکتهٔ تکنیکی برای بالابردن انگیزه ذکر کرده است. صرف‌نظر از کاری که انجام می‌دهیم، انگیزه‌داشتن یکی از مهم‌ترین پیش‌برنده‌ها و از عوامل موفقیت است. باید همیشه انگیزهٔ خود را در سطح متعادلی (نه خیلی بالا و نه خیلی‌ پایین) حفظ کنیم. این کار نیازمند تمرین است؛ تمرین‌هایی که جفری پی. دیویدسن در این کتاب صوتی برایتان توضیح داده است. اگر می‌خواهید در کار خود انگیزه داشته باشید یا به‌عنوان فردی خودانگیز شناخته شوید، این کتاب برای شما است. این کتاب صوتی باید به‌عنوان منبعی فعال به کار گرفته شود. وقتی در محل کار به بن‌بست می‌رسید، این کتاب را به خاطر آورید؛ سرانجام سه یا چهار ترفند را خواهید یافت که به شما کمک خواهند کرد. اگر از جمله افرادی هستید که برای سازنده‌بودن باید اقدامات پیش‌گیرانه انجام دهد، باید این کتاب را به ترتیب بخش‌ها بشنوید. این اثر در شش بخش اصلی نوشته است: تصمیم درست اتخاذ کنید، خود را برای پیروزی آماده کنید، خطر کنید، از بیرون خود را شارژ کنید، وظایف دشوار را به عهده بگیرید و از موانع عبور کنید. این توالی شما را با پروژه‌های کوچک و بزرگی مواجه می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی خودانگیزشی فوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

«بعضی از کلمات مثل باید، بایست و حتماً، مثبت به نظر نمی‌رسند. بنابراین مورد چنین کلمات ناخوشایندی داستان متفاوتی است. اگر والدین، معلمان یا مربیان به شما گفتند باید کاری را انجام دهید، بایستی کاری را انجام دهید یا حتماً کاری را انجام دهید، چنین عباراتی را به عنوان دستور یا اجبار تلقی می‌کنید. به عنوان یک فرد بزرگ‌سال، ممکن است چنین شرایطی را بدبختی بینگارید، حتی اگر در افکار خود از این کلمات استفاده کنید! من توضیح خواهم داد. اگر با خود فکر می‌کنید، من باید فلان گزارش را روز چهارشنبه آماده کنم، به طور ناخودآگاه شاید تمام کردن گزارش را به عنوان باری سنگین حساب کنید، کاری مثل مرتب کردن تخت‌خواب یا مهربان بودن با خواهرتان. هر بار که با خود فکر می‌کنید من حتماً باید کاری را انجام دهم، انرژی‌ای که به طور طبیعی برای انجام چنین وظایفی دارید به اندازه‌ی زمانی که زبان خود را عوض می‌کنید نیست. به جای فکر کردن به این که من باید گزارش را روز چهارشنبه تمام کنم، این جمله را جایگزین کنید: انتخاب می‌کنم گزارش را روز چهارشنبه تمام کنم، می‌خواهم گزارش را روز چهارشنبه تمام کنم یا گزارش را روز چهارشنبه تمام خواهم کرد. بلافاصله، ذهن شما اصلاح می‌شود و خود را برای کمک به انتخاب‌های پیش‌گیرانه پرانرژی می‌کند. تصور کنید تماسی با شما می‌گیرند و یک مشتری یا خریدار اطلاعاتی از شما می‌خواهد. به جای گفتن «باید آن فایل را برای شما بیاورم» بگویید «خوش‌حال می‌شوم فایل را برای شما بیاورم». این جمله پیام بهتری را به تماس گیرنده منتقل می‌کند. مهم‌تر این‌که، باعث می‌شود این وظیفه برای شما ناراحت کننده نباشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان