دانلود کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم اثر میلاد فتوحی

دانلود و خرید کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۷۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم

 کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، به بیان ویژگی‌های شخصیتی که باعث می‌شود فردی دارای کاریزما شود پرداخته شده و شنونده با همراهی این کتاب با بسیاری از رموز افراد کاریزماتیک آشنا شده و آن‌ها را فرا می‌گیرد. کتاب کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم توسط شیرین رمضانی به فارسی برگردانده شده؛ میلاد فتوحی خوانش این کتاب را برعهده داشته و توسط نوین کتاب گویا تهیه و در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.


درباره کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، تعریفی جامع از کاریزما در علوم ارتباطی ارائه می‌دهد. در این کتاب گفته می‌شود که کاریزماتیک بودن قابل یادگیری است و افراد می‌توانند با تقویت ویژگی‌هایی در خود میزان کاریزماتیک بودنشان را بالا ببرند. این ویژگی‌ها که کاریزماتیک بودن را درپی دارند، ویژگی‌های مثبتی هستند و یادگیری آن‌ها به بهبود شخصیت اجتماعی شنونده کمک خواهد کرد. در ادامه کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم، به اهمیت داشتن کاریزما برای مدیریت و رهبری یک جمع اشاره می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، ازجمله کتاب‌هایی است که شنیدن آن را نه فقط به گروه خاص، بلکه به تمامی افراد توصیه می‌کنیم. با خواندن این کتاب می‌توانید با ویژگی‌های مثبت افراد کاریزما آشنا شده و در ادامه با ایجاد این ویژگی‌ها شما نیز تبدیل به شخصیتی کاریزماتیک شوید. داشتن شخصیتی کاریزماتیک به شما کمک خواهد کرد که در بسیاری از روابط اجتماعی خود موفق‌تر عمل کنید.

جملاتی از کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم

در دانش اجتماعی و علم برقراری ارتباط معمولا تعریف کاریزما موضوعی چالش برانگیز است اما در نهایت کاریزما حاصل برقرای ارتباط و مهارت‌های ارتباطی بین افراد به شکلی عالی و مطلوب است و از آنجاییکه یادگیری این مهارت‌ها امکان پذیر است پس افزایش کاریزما نیز امکان پذیر است. کاریزماتیک شدن یعنی توجه ویژه داشتن به نحوه تعامل با دیگران. ویژگی‌هایی که باعث ایجاد کاریزما می‌شوند مثبت هستند و برای دیگران جذاب اند

افارد کاریزماتیک از ویژگی‌های خود استفاده می‌کنند تا دیگران را با خود همسو کنند، چه از نظر حرفه‌ای یا ایدئولوژیک و اجتماعی. به همین دلیل کاریزما ارتباط مستقیمی با مهارت های رهبری دارد. کاریزماتیک بودن از ویژگی‌های مهم یک رهبر موفق است. وقتی صحبت از افراد کاریزماتیک می‌شود معمولا یاد چهره های معروف همانند سیاستمداران، هنرمندان یا رهبران موفق میوفتیم. موفقیت این افراد ناشی از کاریزمای آن هاست. اما افراد دیگری هم هستند که شخصیت کاریزماتیکی دارند همانند کودکی که در مدرسه محبوب است، گارسنی که در رستوران بالاترین انعام را می‌گیرد. یا فردی محبوب در اداره که با همه ارتباط دوستانه دارد. بعضی از افراد نسبت به بقیه کاریزماتیک تر هستند. ما می‌توانیم آن را تشخیص دهیم.

«برای شنیدن جملات بیشتری از کتاب صوتی کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم، بخش فایل‌های صوتی نمونه را رایگان دانلود کنید.»

نظرات کاربران

sepideh zare
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

واقعا ۳۵ دقیقه! اصلا ارزش خرید و گوش کردن نداشت مطالب خیلی پیش پا افتاده یعنی با یه سرچ ساده تو گوگل خیلی بیشتر از این میشد راجع بهش مطالعه کرد

کاربر ۱۲۶۸۸۲۱
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

مطالب خوبی رو در مورد کاریزما ارائه دادن. نکات خیلی کاربردی هست. صدای گوینده هم گویا و واسه توضیح میده. فقط مشکل بزرگ اینکه که از موزیک وحشت استفاده شده. و اصلا نتونستم درک کنم که چرا همچین کتاب با ارزشی

- بیشتر
اعظم آسمانی
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

کتاب خوبی بود اما چرا موزیک ژانر وحشت دلهره اور روش گذاشته بودن بنظر من همین مسائل کوچک تو کتاب صوتی خیلی مهمن گوینده خوبی بود اما برای این کتاب نه برای کتابهای فلسفه تاریخ بهتر بودن در کل ارزش

- بیشتر
صبا
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

چقدر آهنگش ترسناکه و استرس میاره😶اصلا برای یک کتاب با موضوع آموزشی خوب نیست😐

Mohammadali Yusefi
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

یه کتاب رایگان نمیشه اینجا پیدا کرد هرچی هست پولیِ

♦️
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

جالب بود ولی موسیقی خیلی بدی داشت،آدمو یاد فیلمای ژانر وحشت میندازه.🙄😐

میثم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

متن کتاب در حد معمولی بود با یه سرچ ساده تو نت هم پیدا میشه ضمن اینکه آهنگی که وسطش پخش میشد خیلی رو مخ بود

نرگس
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

مطالب تکراری، نکته های چند کتاب را وارد کرده

Parham
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

این کتاب رو میتونم شالوده ای از کتاب های موفقیت و هدف گذاری توصیف کنم که به شما کمک میکنه تاشخصیت کاریزماتیک داشته باشید. البته مباحت به طور مفصل بیان نشده و فقط فهرست وار و توضیحات کم حجم ارائه شده.

- بیشتر
s.n
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

آهنگی که بینش پخش میشد افتضاح بود.آدمو از متن اصلی دور میکرد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان