دانلود و خرید کتاب سخنرانی موفق برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سخنرانی موفق اثر برایان تریسی

کتاب سخنرانی موفق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سخنرانی موفق

سخنرانی موفق نام اثری از برایان تریسی نویسنده تاثیرگذار حوزه موفقیت است. در این اثر تریسی به شما آموزش می‌دهد که چطور سخنران موفق و تاثیرگذاری در حوزه کاری خود باشید.

مهارت شما در حرف زدن و سخنرانی روی موفقیت شما تأثیر می‌گذارد. خوب حرف زدن احترام دیگران را به شما جلب می‌کند، شما را برای شرکتتان ارزشمندتر می‌کند و کسانی که می‌توانند به شما کمک کنند و درها را به رویتان بگشایند، نظر موافقشان به شما جلب می‌شود. توانایی خوب حرف زدن دیگران را متقاعد می‌سازد که شما انسانی با استعدادتر و هوشمندتر از دیگرانی هستید که به خوبی شما حرف نمی‌زنند. مهارت شما در حرف زدن و سخنرانی روی موفقیت شما تأثیر می‌گذارد. خوب حرف زدن احترام دیگران را به شما جلب می‌کند، شما را برای شرکتتان ارزشمندتر می‌کند و کسانی که می‌توانند به شما کمک کنند و درها را به رویتان بگشایند، نظر موافقشان به شما جلب می‌شود. توانایی خوب حرف زدن دیگران را متقاعد می‌سازد که شما انسانی با استعدادتر و هوشمندتر از دیگرانی هستید که به خوبی شما حرف نمی‌زنند.


درباره کتاب سخنرانی موفق

تریسی در این کتاب بر هنر سخنرانی و نقش آن در موفقیت کاری تاکید می کند. او علاوه بر این که از مزایای سخنرانی در افزایش اعتمادبه نفس و تقویت فن بلاغت حرف می‌زند از مزایای آن در کنترل کردن فضا و تسلط بر گروه‌های کاری هنگام مذارکرات می‌گوید. تریسی در این کتاب تقریبا از تمام زوایا و ابعاد یک سخنرانی موفق و تاثیراتش در موفقیت کاری چه در مدیریت سازمانی و چه در فروش سخن می‌گوید.

خواندن کتاب سخنرانی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مدیران شرکت ها و کسب‌و کارهای کوچک و بزرگ، مدیرفروش‌ها، بازاریابان و همه افرادی که سخنرانی نقش عمده‌ای در پیشبرد اهداف حرفه‌ای‌شان دارد، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.


درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و روش‌ها (نسل سوم)
سمیه حسینی تکلیمی
حسابرسی ۱ (نسل سوم)
میلاد احمدی
حسابداری صنعتی ۱ (نسل سوم)
علی نادری زنجانی
حسابداری صنعتی ۲
عبدالکریم مقدم
زبان تخصصی ۳ (مدیریت بازرگانی)
فاطمه سلگی
پول، ارز و بانکداری
محمد لشکری
تصمیم‌گیری و تعیین خط مشی دولتی
سمانه شیخ‌سفلی
حسابداری صنعتی
سعید نمازیان
بیمه عمر: بسته آموزشی و کاربردی بیمه (۸)
لطیف حنیفه‌زاده
مدیریت رفتار سازمانی (از نگاهی دیگر)
عبدالناصر ناظم بکایی
تئوری‌های سازمان و مدیریت با تأکید بر مدیریت ورزشی (رشته‌ی تربیت بدنی)
حمید قاسمی
مدیریت نشان (نام‌تجاری) و بلیت‌ فروشی در سازمان‌‌های ورزشی ( کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی)
مهرداد محرم زاده
مدیریت روابط عمومی و بین‌المللی در ورزش
حمید قاسمی
مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی
حمید قاسمی
مدیریت بازاریابی ورزشی
ابوالفضل فراهانی
مدیریت مالی ۱
مهدی تقوی
تجارت بین الملل
علیرضا تمیزی
فن‌آوری اطلاعات برای مدیریت
افرم توربان
دبیری شیمی (عمومی و تخصصی)
پوریا باباخانی

نظرات کاربران

کاربر 6371593
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

کتاب کاملی در مورد فنون سخنرانی و اگر کامل اجرا بشه قطعا اثرگذاری خوبی داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱۳۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان