دانلود و خرید کتاب نقاش سکوت الکس میکلیدس ترجمه سامان شهرکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقاش سکوت اثر الکس میکلیدس

کتاب نقاش سکوت

انتشارات:نشر خزه
امتیاز:
۴.۲از ۶۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقاش سکوت

کتاب نقاش سکوت داستانی هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی از راز کشته شدن مردی به دست همسر نقاش خود است. این داستان به قلم الکس میکلیدس نویسنده یونانی-انگلیسی تالیف شده و سامان شهرکی آن را به فارسی ترجمه کرده است. نشر خزه کتاب نقاش سکوت را چاپ و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


خلاصه کتاب نقاش سکوت

الکس میکلیدس در کتاب نقاش سکوت به روایت زندگی زن (آلیسیا) و شوهر (گابریل) هنرمندی می‌پردازد که شوهر توسط همسر خود به قتل می‌رسد. آلیسیا نقاش و گابریل عکاس مطرحی در حوزه مد بود. آلیسیا پس از کشتن همسرش سکوت می‌کند و حتی در دفاع از خود در دادگاه صحبتی نمی‌کند. سال‌ها بعد روانپزشکی وارد داستان شده و درصدد برمی‌آید تا سکوت آلیسیا را بشکند. هرچند ورود این روانپزشک به داستان نیز اتفاقی نبوده و بر ماجراهای کتاب نقاش سکوت خواهد افزود. این کتاب اولین رمان الکس میکلیدس است، با این وجود پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی از سوی خوانندگان مواجه شد و در صدر فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

خواندن کتاب نقاش سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر علاقه‌مند به خواندن رمان هستید و می‌خواهید چند ساعتی با داستانی جذاب سرگرم شوید خواندن این رمان از الکس میکلیدس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره الکس مایکلیدیس

الکس مایکلیدیس سال ۱۹۷۷ در قبرس از پدری قبرسی-یونانی و مادری انگلیسی به دنیا آمد. او در دانشگاه کمبریج ادبیات انگلیسی خواند و از موسسه‌ فیلم آمریکا در لس‌آنجلس، لیسانس فیلم‌نامه‌نویسی گرفت. مایکلیدیس در سال‌های ۲۰۱۳و ۲۰۱۸ دو فیلم‌نامه‌ سینمایی نوشت و خیلی زود جایگاهش به عنوان فیلم‌نامه‌نویس تثبیت شد. الکس مایکلیدیس در سال ۲۰۱۹ اولین رمان خود را به نام نقاش سکوت تالیف کرد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

جملاتی از کتاب نقاش سکوت

آلیسیا برنسون سی‌وسه ساله بود که شوهرش را کشت. هفت سالی از ازدواج‌شان می‌گذشت. هر دو اهل هنر بودند. آلیسیا نقاش و گابریل عکاسی نامدار در عرصه‌ی مد، که سبک خاص خودش را در عکس گرفتن از زنان زیبا داشت؛ از زوایای عجیبی که تنها به قصد ستایش و پرستش نباشد. از وقتی که مُرده، قیمت عکس‌هایش به شکلی نجومی بالا رفته‌اند. اما راستش را بخواهید، من کارهایش را ساده و کم‌عمق می‌دانم. ذره‌ای از استعداد فطری و نهفته در کارهای آلیسیا درشان نیست. با وجود این، آن‌قدر از عرصه‌ی هنر نمی‌دانم که بفهمم نام آلیسیا از پس این رسوایی بر می‌آید و همچنان به عنوان یک هنرمند شناخته خواهد شد یا نه. این طور سر زبان‌ها افتادن کار را سخت می‌کند و ممکن است مرا به پیش‌داوری متهم کنید، اما من فقط از افکار خودم حرف می‌زنم؛ و در افکار من آلیسیا جایگاه یک نابغه را داشت. جدا از تکنیک‌های نقاشی، چیزی در کارهای او به طرزی شگفت‌انگیز یقه‌ی شما را می‌گرفت و فشار می‌داد. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب نقاش سکوت، فایل نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

نظرات کاربران

sasha
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

اینکه همون بیمار خاموشه🙃🙂

رامین
۱۳۹۹/۰۳/۰۲

این کتاب تحت عنوان بیمار خاموش از انتشارات هیرمند چاپ شده و من اون و مطالعه کردم. چاپ با یه نام دیگه کار حرفه‌ای نیست

سیّد جواد
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

کتاب ۳۶۱ از کتابخانه همگانی ، کتاب خوب و جذابی بود با یک پایان غیر منتظره و غافلگیر کننده!! ترجمه و ویرایش هم قابل قبول بود. پی نوشت: این کتاب، همان " بیمار خاموش " است.

pejmannavi
۱۳۹۸/۰۹/۰۷

کتاب خوبی بود. کشش خوبی داشت و میتونستی یکنفس بخونیش. هر چه جلوتر میرفت تعلیقش بیشتر میشد و پایانی غیرمنتظره داشت. ترجمه هم خوب بود. علاقمندان تریلرهای روانشناسانه خوندنش رو از دست ندن. ضمنا اسم اصلی رمان هم بیمار خاموش یا The

- بیشتر
neda.n
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

دیروز دویست صفحه اش رو خوندم و امروزم بقیه اش رو، اول میخواستم اون یکی ورژن یعنی بیمار خاموش رو بخرم بعد دیدم چند تا از کاربرها گفتن این ترجمه بهتره و اعتماد کردم و این ورژن رو خریدم، به

- بیشتر
Clarissa
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

متأسفانه عجله کردم و نسخه نشر سنگ (بیمار خاموش) رو خریدم. حالا با این ترجمه که مقایسه می‌کنم، می‌بینم این خیلی بهتره.

booklover
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

اگه کتاب معمایی دوست دارید،این کتابو از دست ندید... به ندرت کتاب جنایی پیدا میشه که نتونم اخرشو حدس بزنم،این کتاب همین طور بود.

هیوا سرآمد
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

اول تصور میکنین با یک رمان معمولی طرفین که شخصیت پردازی خوبی داره، هر چقدر جلوتر میرین بیشتر غرق قصه میشین هر بار که بخشی رو تموم میکنین شور و هیجان و اشتیاق به فهمیدن ادامه داستان در شما بیشتر

- بیشتر
آهی
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

داستانش جذابه و خیلی رمزآلود و جنایی هستش ولی دوتا اشکال داره از نظر من ، یکی اینکه من به شخصه مسائلی که مربوط به خیانت باشه دوس ندارم ، دوم اینکه نهایتا بعد از اتمامش حس غم و ناراحتی

- بیشتر
یوکی
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

ترکیب یک داستان جنایی با فاکتور های روانشناختی. واقعا نتونستم مقاومت کنم و یه کله از اول تا آخر‌خوندمش. پلات توییست های فوق العاده، جذابیت داستان رو بالا برده بود و به شدت غیر منتظره شده بود و غیر قابل پیش

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۰)
دربارهٔ اینکه ما بعضی وقت‌ها عشق و آتیش‌بازی رو با هم اشتباه می‌گیریم. عشق رو با نمایش اشتباه می‌گیریم. عشق واقعی خیلی بی سر و صداست. خیلی ثابته. و از نظر نمایشی کاملاً حوصله‌سر بره. عشق عمیق، آروم و پایداره.
pejmannavi
می‌دونی تئو؟ یکی از چیزهایی که خیلی سخته باهاش کنار بیایم، اینه که درست وقتی نیاز داشتیم دوست داشته بشیم، تنها موندیم. درد بزرگی‌یه دوست داشته نشدن!
آنه شرلی🌻
عشقی که بر اساس صداقت نباشه، اسمش عشق نیست.»
Mahsa Bi
بهتره همین‌طور تنها بمونیم تا اینکه آدم‌های اشتباه رو وارد زندگی‌مون کنیم.
Mahsa Bi
هر چه زمان می‌گذرد بیشتر با دیوانگی کنار می‌آیید و نه فقط دیوانگی دیگران، بلکه دیوانگی خودتان. از دید من همهٔ ما، هر کدام به نوعی، دیوانه‌ایم.
b.i
درد بزرگی‌یه دوست داشته نشدن!»
Mahsa Bi
احساسات نهان هرگز نمی‌میرند؛ زنده به گور شدگانی هستند که بعدها با زشتی تمام بیرون می‌خزند. زیگموند فروید
Mahsa Bi
شکل‌گیری شخصیت ما نه در انزوا بلکه طی رابطه با دیگران اتفاق می‌افتد. ما به دست عوامل کم‌فروغ و فراموش‌شده‌ای به اسم پدر و مادر شکل می‌گیریم.
Mahsa Bi
یک بار روانکاو نامداری که در زمینهٔ آزار جنسی کار می‌کرد، برایم این‌طور تعریف کرد که در طول سی سال کار دشوار با افرادی که مبتلا به پدوفیلی بودند، کسی را ندیده بود که خود در کودکی مورد آزار قرار نگرفته باشد. معنی‌اش این نیست که هر کودکی که مورد آزار قرار بگیرد در آینده دچار این بیماری می‌شود، اما اینکه کسی مبتلا باشد و در کودکی مورد آزار قرار نگرفته باشد، غیر ممکن است. هیچ‌کس گناهکار به دنیا نمی‌آید. همان طور که وینیکات می‌گوید: «هیچ کودکی بدون آنکه مادرش از او متنفر باشد، از مادرش متنفر نیست.» وقتی کودکی را می‌گذرانیم، مثل یک تکه اسفنج یا لوحی بی‌نقش، معصوم و تأثیرپذیر هستیم و فقط به دنبال برطرف کردن نیازهای اولیهٔ خودمان می‌گردیم: بخوریم، دفع کنیم، دوست داشته باشیم و دوست داشته شویم. اما محیط تولد و رشد گاهی باعث بروز اشتباهاتی هم می‌شود.
Aysan
در قلب هر هنری یه راز نهفته‌ست
Mahsa Bi

حجم

۲۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان