دانلود و خرید کتاب دور از اجتماع خشمگین کلر وست ترجمه ندا ترابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دور از اجتماع خشمگین اثر کلر وست

کتاب دور از اجتماع خشمگین

نویسنده:کلر وست
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دور از اجتماع خشمگین

دور از اجتماع خشمگین، یکی از کتاب‌های پر فروش قرن نوزدهم و بیستم میلادی به‌شمار می‌رود که به قلم توماس هاردی نوشته شده است. ندا ترابی (لکا) این اثر را به فارسی ترجمه کرده است.

فیلم دور از اجتماع خشمگین ساخته جان شله زینگر، براساس همین داستان در سال ۱۹۶۷ ساخته شد و موفقیت قابل قبولی را از آن خود کرد.


خلاصه کتاب دور از اجتماع خشمگین

داستان دور از اجتماع خشمگین در مزارع و دشت‌های آرام یورکشایر انگلستان می‌گذرد. بتشبا اوردنه قهرمان اصلی داستان دختری زیبا، ثروتمند و صاحب مزرعه‌ای موروثی است. این دختر سه خواستگار متفاوت دارد. نخست گابریل چوپان که بت‌شبا به پیشنهاد ازدواج او پاسخ منفی می‌دهد زیرا او را در حد خود نمی‌داند. از قضای روزگار گابریل به‌صورت اتفاقی مزرعه بتشبا را از آتش‌سوزی نجات می‌دهد و به استخدام این دختر مستقل در می‌آید. دوم گروهبان فرانسیس تروی، جوان خوش‌تیپی که نظر بت‌شبا را به خود جلب می‌کند. سومین خواستگار این دختر نیز مردی میانسال به نام آقای بالدود است؛ او مزرعه‌داری بزرگ در آن ناحیه محسوب می‌شود و تا به حال عشق را تجربه نکرده است. با این داستان همراه شوید تا ببینید روزگار چه بازی‌هایی را برای بتشبا مستقل و قوی قصه توماس هاردی رقم می‌زند.

خواندن کتاب دور از اجتماع خشمگین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب دور از اجتماع خشمگین را به علاقمندان ادبیات کلاسیک اروپا پیشنهاد می‌کنیم.

درباره توماس هاردی

توماس هاردی در سال ۱۸۴۰ میلادی در حوالی دورچستر انگلستان متولد شد. هاردی تا دهه پنجم زندگی‌اش به حرفه معماری اشتغال داشت؛ اما پس از گذراندن دوره جوانی به نوشتن و سرودن شعر روی آورد. آثار توماس هاردی اغلب در رده جنبش طبیعت‌گرایی جای می‌گیرند، هرچند در حوزه‌های رمانتیسیسم و روشنگری نیز آثاری از او منتشر شده است. این نویسنده انگلیسی زبان در حال حاضر به‌عنوان یکی از نویسنده‌های مطرح قرن نوزده و بیست محسوب می‌شود. رمان‌های تس و دور از اجتماع خشمگین برای توماس، شهرت جهانی رقم زدند. قهرمان‌های داستان‌های او اغلب روحیه قدرتمندی دارند و علیه شرایط محیزی خود مبارزه می‌کنند.

از جمله دیگر آثار داستانی این نویسنده باید به بانو و مرد فقیر، داروهای ناامیدی، زیر درخت گرینوود، یک جفت چشم آبی، دور از اجتماع خشمگین، دست آتلبرتا و .... اشاره کرد. عکس، شعرهایی از گذشته و آینده، مردی که او کشت، صدا و ... نیز جزو آثار منظوم توماس هاردی هستند.

جملاتی از کتاب دور از اجتماع خشمگین

پنج روز گذشت. زن جوان به طور مرتب برای سرکشی و مراقبت از گاو بیمار به آن کلبه می آمد اما هرگز با گابریل مواجه نمی شد. از تصور اینکه یک نفر او را در آن وضعیت سوارکاری دیده است احساس تاسف می کرد.

در شبی سرد، گابریل در حالی که بسیار خسته بود به کلبه اش برگشت. گرمایی که از اجاق گاز برمی خاست خواب آلودش می کرد به طوری که فراموش کرد یکی از سوراخ های هوا را باز کند. پس از آن تنها چیزی که به خاطر داشت، صورت دوست داشتنی و زیبای دختر جوان بود که کنارش نشسته و سرش را در بغل داشت.

گابریل نیمه هوشیار پرسید: چه اتفاقی افتاده؟

- هیچ اتفاقی نیفتاده اما نزدیک بود در کلبه ات بمیری.

گابریل بدون توجه به حرف او، به تنها چیزی که می اندیشید این بود که کاش می توانست همیشه او را کنار خود داشته باشد. می خواست این را بگوید اما می دانست نمی تواند منظورش را به روشنی بیان کند و ممکن است او را ناراحت کند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب دور از اجتماع خشمگین، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

F Baratian
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

خیلی کتاب رو خلاصه کرده بود. مخصوصا بخش آخر کتاب که اصلا ترجمه نشده.

شیوا
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

به نظرم این خلاصه شده کتابه و متن اصلی نیست! رمان تامسهاردی چطور ممکنه اینقدر ساده و سطحی باشه؟!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۲۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان