دانلود و خرید کتاب مدیر ایده آل ایساک کالدرون ادیزس ترجمه مصطفی ثقفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیر ایده آل

کتاب‌های متعدد، جذاب و پرمخاطبی از ایساک کالدرون‌ادیزس درحوزه مدیریت منتشر شده است. مدیر ایده‌آل یکی از کتاب‌های پر فروش اوست که با ترجمه مصطفی ثقفی و محمدعلی جلیل‌پور، به فارسی بازگردانده شده است.


درباره کتاب مدیر ایده‌آل

ایساک کالدرون‌ادیزس در کتاب مدیر ایده‌آل از این می‌گوید که چرا هرگز یک انسان نمی‌تواند کامل باشد و درنتیجه آموزش‌های مدیریتی با در نظر نگرفتن این شاخصه مهم، به اشتباه می‌روند. او اعتقاد دارد مدیریت صحیح چهار مولفه دارد که عبارتند از: اداره‌کنندگی، کارآفرینی، تولیدکنندگی و یکپارچه کننده. در ادامه می‌افزاید: یک فرد معمولی می‌تواند یک یا دو نقش را در آن واحد اجرایی کند. افراد نادری می‌توانند سه مولفه یاد شده را همزمان اجرا کنند. اما یک مدیر باید بتواند هر چهار نقش را در زمان‌های مختلف و در جهت رسیدن به اهداف مختلف اجرا کند؛ هرچند باید اذعان کرد هیچ فردی نمی‌تواند در هر چهار نقش به طور همزمان عالی باشد. در پایان باید خاطرنشان ساخت مطالب این کتاب حاصل ۳۰ سال کار کلینیکی و مشاوره‌ای است. تحقیقات در شرکت‌های مختلفی از ۴۸ کشور دنیا با ابعاد ۵ تا ۱۰۰ هزار کارمند انجام گرفته است؛ بنابراین مرجع جالبی برای بررسی نحوه مدیریت صحیح به‌نظر می‌رسد.

خواندن کتاب مدیر ایده‌آل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب مدیر ایده‌آل را به دانشجویان و علاقمندان رشته مدیریت پیشنهاد می‌کنیم. همچنین باید خاطرنشان ساخت مطالعه این کتاب به افرادی که مدیریت در هر سطحی را بر عهده دارند، خالی از لطف به‌نظر نمی‌رسد.

جملاتی از کتاب مدیر ایده‌آل

روزی را به خاطر می‌آورم که فروشنده دوره‌گردی تلاش می‌کرد آخرین ویرایش دایره المعارف بریتانیکا را به من بفروشد. پرسید: "آقا، شغل شما چیست؟" پاسخ دادم: "مدیریت درس می‌دهم." گفت: "بسیار خوب، بگذارید ببینیم دایره المعارف درباره این موضوع چه گفته است."

در حین جستجو، وی مضطرب شد و من تعجب کردم، متوجه شدیم در دایره المعارف مدخلی راجع به "مدیریت" وجود ندارد. مدخلی با عنوان دانش مدیریت بود که به مدل‌های ریاضی برای تصمیم‌گیری می‌پرداخت. مدخلی با عنوان رفتار سازمانی وجود داشت که به جامعه‌شناسی سازمانها اختصاص داشت. اما مدخلی با عنوان مدیریت بدون پیشوند یا پسوند وجود نداشت، در حالیکه میلیون‌ها نفر در جهان روزانه با این موضوع سروکار دارند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب مدیر ایده‌آل، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

در کل مفهومی که در این کتاب معرفی شده بسیار جذاب و کاربردی‌ه. 4 شیوه‌ی اصلی مدیریت در سازمان. اما تفصیلش خیلی زیاده. یه سری مثال‌هاشم خیلی وارد و مرتبط نیست. خلاصه اگه یکی خلاصه‌ش رو عرضه کنه کاش:)

ali_f_133110
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

مفهوم و منظور کتاب خوبه ولی ترجمه به شدت افتضاحی داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
از آنجایی‌که یکه‌تاز نمی‌تواند کل کار را خودش انجام دهد، از زیردستانش به‌عنوان "تسریع کننده" استفاده می‌کند و وظایف و ماموریت‌های کوتاه‌مدت را به آنان محول می‌کند بدون اینکه مسئولیت‌های دایمی در بلندمدت داشته باشند. این افراد اکثر وقت‌ها انتظار می‌کشند تا در مواجه با بحران احضار شوند. آنها عموما تجربه یا آموزشی ندارند.
وحید

حجم

۴۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۴۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۱۴۶,۹۰۰
تومان