دانلود کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل با صدای نسرین کابلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل اثر ایساک کالدرون ادیزس

دانلود و خرید کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل

معرفی کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل

کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل اثری از ایساک کالدرون ‌ادیزس است که با ترجمه مصطفی ثقفی و محمد علی جلیل ‌پور، و صدای نسرین کابلی می‌شنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا دریابید که چرا مدیر خوبی نیستید و برای اینکه به یک مدیر خوب تبدیل شوید، چه باید بکنید.

درباره کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل

ایساک کالدرون ‌ادیزس در کتاب پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده‌ آل در تلاش است تا به این پرسش پاسخ دهد: چرا یک انسان هرگز نمی‌تواند کامل باشد؟ او معتقد است که آموزش‌های مدیریتی با در نظر نگرفتن این شاخصه مهم، به اشتباه می‌روند. اما چه می‌توان کرد؟ برای تبدیل شدن به یک مدیر ایده‌ آل چه قدم‌هایی باید بردارید؟

ایساک کالدرون ‌ادیزس توضیح می‌دهد که مدیریت صحیح چهار مولفه دارد. این شاخص‌ها عبارتند از: توانایی اداره ‌کنندگی، توانایی کارآفرینی، توانایی تولیدکنندگی و توانایی یکپارچه کنندگی. او در ادامه توضیح می‌دهد که یک انسان معمولی در آن واحد می‌تواند یک یا دو نقش را اجرا کند. تعداد افرادی که می‌توانند سه مولفه را همزمان اجرا کنند، بسیار کم است. اما برای اینکه به یک مدیر خوب تبدیل شوید، لازم است تا هر چهار نقش را ایفا کنید؛ این نقش‌ها در زمان‌های متفاوت و برای رسیدن به اهداف مختلف اجرا می‌شوند. اما نباید این نکته را نیز فراموش کرد که هیچ فردی پیدا نمی‌شود که بتواند از پس اجرای هر چهار نقش، آن هم به صورت عالی برآید.

نویسنده برای نوشتن این کتاب از تجربه سی سال کار کلینیکی و مشاوره‌ای استفاده کرده است. تحقیقاتی که مبنای نوشته شدن این کتاب هستند، در شرکت‌های مختلف در چهل و هشت کشور دنیا و میان پنج تا صد هزار کارمند صورت گرفته است. به این ترتیب این کتاب را می‌توان یکی از کتاب‌های مرجع در زمینه مدیریت دانست. 

کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل برای تمام دانشجویان رشته مدیریت کاربردی است. اگر به کار رهبری یک تیم یا مدیریت یک سازمان مشغول هستید، این اثر برای شما مفید است. 

بخشی از کتاب صوتی پارادایم جدید مدیریت مدیر ایده آل

از آنجایی‌که یکه‌تاز نمی‌تواند کل کار را خودش انجام دهد، از زیردستانش به‌عنوان "تسریع کننده" استفاده می‌کند و وظایف و ماموریت‌های کوتاه‌مدت را به آنان محول می‌کند بدون اینکه مسئولیت‌های دایمی در بلندمدت داشته باشند. این افراد اکثر وقت‌ها انتظار می‌کشند تا در مواجه با بحران احضار شوند. آنها عموما تجربه یا آموزشی ندارند.

هنگامی که سازمان مدیری دارد که یک انجام دهنده وارد به کار است یا به تعبیری قابلیت تولید کنندگی برجسته‌ای دارد اما فاقد قابلیت‌های اداره کنندگی A، کارآفرینی E و یکپارچه کنندگی است و شبیه مهندس ایده‌آل راه آهن کار می‌کند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ مسیر را به او نشان دهید، بگویید به چه ایستگاهی می‌روید، قطار را به او بدهید، وی با سرعت تمام حتی اگر لازم باشد از درون دیوارها به جلو حرکت می‌کند، وی کارها را بسیار خوب انجام می‌دهد و خیلی کوشا است، از این رو، به صورت طبیعی وی را به سوی سطوح بالاتر مدیریت ارتقاء می‌دهید. در این هنگام مشکلات نمایان می‌شود؛ او فاقد توانایی‌های اداره کنندگی، کارآفرینی و ایجاد یکپارچگی است.

نظرات کاربران

Siamak Shakibaee
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

قیمتش بالاست

شروین کرمیان
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

قیمتش یه جوریه

زمان

۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۲,۰۰۰
تومان