دانلود و خرید کتاب پیغام فرناندو پسوآ ترجمه ابوذر کردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیغام اثر فرناندو پسوآ

کتاب پیغام

انتشارات:بوتیمار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیغام

فرناندو آنتونیو نوگیرا پسوآ معروف به فرناندو پسوآ متولد ۱۳ ژوئن ۱۸۸۸ در شهر لیسبون مرکز پرتغال و متوفی ۳۰ نوامبر ۱۹۳۵ در همین شهر. شاعر، نویسنده، منتقد ادبی، مترجم، ناشر و فیلسوف معاصر کشور پرتغال است. پسوآ علاوه بر آنکه در کشورهای پرتغالی زبان دنیا چهره‌ای شناخته شده است در دنیا به عنوان یکی از مهمترین شاعران و منتقدان ادبی قرن بیستم لحاظ می‌گردد. وی در مقدمه‌ی کتاب «کتاب دلواپسی » شخصیت اجتماعی خویش را چنین شرح می‌دهد: «هیچ چیز او را به انجام کاری تن نداد. کودکی خود را تنها زیست. به هیچ گروهی نپیوست. علاقه‌ای به دنبال کردن تحصیلات نداشت. به هیچ جمعیتی وابسته نبود. احوال زندگی وی با غربت همراه بود و البته پدیده‌های معمولی که شاید حقیقت همه‌ی انسان‌ها باشد، انسان‌هایی که به رخوت و مطرودیت تن داده باشند.»

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

(۶-۶-[۱۱۶]) شاعر با نگاهی تاریخی و هستی گرایانه به گذشته ی پرتغال پرداخته و اون رو با زمان حال (زمان نوشتن کتاب) مقایسه کرده یعنی شکوه گذشته و انحطاط کنونی. اشعارش برای من زیاد جذاب نبود.

mahoor
۱۳۹۵/۰۸/۰۹

دوستان چطور میتونم کتاب کتابخونه رو بفرستم برایکی دیگه؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
دیگرانی هستند که خواهند داشت هنگامی که ما از دست خواهیم داد. دیگرانی هستند که پیدا می‌کنند وقتی به دارایی‌های ما برخورد نمایند یافت می‌شود یا نمی‌شود، برطبق سرنوشت محتوم.
soroush

حجم

۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان