دانلود و خرید کتاب تعالیم آبراهام استر هیکس ترجمه پروین ادیب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعالیم آبراهام اثر استر هیکس

کتاب تعالیم آبراهام

معرفی کتاب تعالیم آبراهام

کتاب تعالیم آبراهام؛ بخواهید، به شما داده خواهد شد نوشتهٔ استر هیکس و جری هیکس است. این کتاب با ترجمهٔ پروین ادیب منتشر شده است.

دربارهٔ کتاب تعالیم آبراهام

در کتاب شگفت‌انگیز تعالیم آبراهام دربارهٔ قانون جذب و اثرات آن بیشتر بخوانید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بدانید واقعاً که هستید که بوده‌اید، به کجا می‌روید و می‌خواهید که باشید. در این کتاب می‌آموزید که شما خالق سرنوشت خود هستید و چرا تمام قدرت شما در همین لحظه نهفته است و سرانجام این‌که این کتاب شما را با شیوهٔ هدایت احساسات و هم‌سویی با ارتعاشاتتان آشنا می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند متوجه شوید چگونه قدرت نهفته در درونتان را در همین لحظه بیدار می‌کند.

استر هیکس سخنران و نویسنده آمریکایی به‌اتفاق همسرش جری هیکس تابه‌حال ۹ کتاب در زمینه موفقیت نوشته‌اند. آنها در سال ۱۹۸۶ باهم مؤسسه آبراهام را تأسیس کردند و کارگاه‌های گوناگونی درباره قانون جذب از طریق این مؤسسه ترتیب دادند. استر هیکس در نسخه اصلی فیلم راز در سال ۲۰۰۶ حضور داشته است.

استر و جری پس از ازدواجشان مدتی فروشنده موفق یک شرکت بودند و جری مدتی هم در یک سیرک به آکروبات‌بازی می‌پرداخت. پس از آن هم به مدت بیست سال به‌عنوان موزیسین و کمدین به سفر دور دنیا می‌رفت. «قدرت شگفت‌انگیز آرزوهای شما»، «سارا؛ سارا راز قانون جاذبه را می‌آموزد» و «قدرت شگفت‌انگیز عواطف شما» از آثار دیگر این دو نویسنده‌است. 

این کتاب راهنمایی برای موفقیت و رشد در هر حوزه‌ای است که آرزو دارید.

خواندن کتاب تعالیم آبراهام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که آرزوی یک زندگی شاد و موفق دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تعالیم آبراهام

«ما با شما در سطوح مختلف آگاهی‌تان حرف می‌زنیم اما شما تنها آنچه که آمادگی شنیدنش را دارید دریافت می‌دارید. برداشت همه از این کتاب یکسان نخواهد بود. شما با هر بار مطالعهٔ این کتاب چیز بیش‌تری خواهید آموخت. این کتابی است که از جانب کسانی که به اهمیت آن پی‌می‌برند بارها و بارها مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و به موجودات مادی کمک خواهد کرد تا به رابطهٔ خود با خداوند و این حقیقت که واقعاً که (چه کسی) هستند پی‌ببرند.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بدانید واقعاً که هستید، که بوده‌اید، به کجا می‌روید و می‌خواهید که باشید.

این کتاب به شما کمک می‌کند متوجه شوید هرگز، هرگز چیزی را به پایان نخواهید رساند، به شما برای شناخت ارتباط‌ِتان با پیشینه و آینده‌تان کمک می‌کند ـ اما از همه مهم‌تر این‌که آگاهی از قدرت نهفته در درون‌تان را در همین لحظه بیدار می‌کند.

در این کتاب می‌آموزید که شما خالق سرنوشت خود هستید و چرا تمام قدرت شما در همین لحظه نهفته است و سرانجام این‌که این کتاب شما را با شیوه هدایت احساسات و همسویی با ارتعاشات‌تان آشنا می‌سازد.

در این کتاب با روش‌هایی آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کند تا با دانش ازلی خود، بار دیگر ارتباط برقرار کنید و به آنچه که آرزویش را دارید برسید. در شرایطی که شما این روش‌ها را به‌کار می‌گیرید و در شرایطی که خاطرات شما همسو با قوانین کائنات در وجود شما بیدار می‌شوند ـ شوروشوق طبیعی شما برای زندگی به‌سوی‌تان بازمی‌گردد.»

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

Meysam
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

بی نظیره. هرکسی طبق سطح خودش برداشت میکنه. من که میخونمش حس میکنم سبک میشم و حس بد و مقاومتم کمتر میشه..

Baran Hhh
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

لطفا از کتاب های استر هیکس بیشتر بگذارید..سپاسگزارم

رزیتا
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

بهترین و پرمحتوی ترین کتابی که تا به حال خوندم عالی و بی نظیر.

nobella
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

می تونم بگم بعد از چهار اثر از فلورانس اسکاول شین دومین کتابیه که تاثیرات بنیادی در ذهن من ایجاد کرد. پیش از این درباره ی قدرت جذب مطالب زیادی خونده بودم اما در مرحله ی اجراییش به نظر غیرقابل

- بیشتر
بهزاد شبانی فرد
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

کتاب واسه کسانی که به سمتش هدایت شدند مفید خواهد بود. به نظرم به پیشنهاد من یا کس دیگه ای نخونید هیچ کتابی رو، تا وقتی تو مدارش نباشید ازش جواب نخواهید گرفت. لطفا عزیزانی که مطالعه کردند و جواب گرفتند بنویسند

- بیشتر
JD
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

من هنوز این کتاب رو کامل نخوندم با این حال از زمانی که شروع به خوندنش کردم ذهنیتم کامل تغییر کرده و میتونم بگم تا الان به هر چی اراده کردم رسیدم

mehran Abbasi
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

سلام واقعا کتاب بینظیریه سپاس

moona
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

این کتاب فایل صوتی نداره

hamed nouri
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

بارها و بارها میتوان به این کتاب توجه کرد و بعد از مطالعه آن، راه سعادتمندی در زندگی بسیار هموار خواهد شد. این کتاب الهام بخش ترین و بهترین کتابی بوده که تا حالا خوندم و گوش کردم.

zahra.karimi
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

کتاب، کتاب بسیار مطرح و کاربردی ای هست ولیکن ترجمه اصلا آنطور که باید باشد نبود و حق مطلب را خوب ادا نمیکرد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۹)
بخواهید، به شما داده خواهد شد
Amir
وقتی انتظار چیزی را دارید، بدانید که در راه است. وقتی چیزی را باور دارید، بدانید که در راه است. وقتی از چیزی می‌ترسید، بدانید که در راه است.
کاربر ۸۷۷۲۲۱
علت این‌که تابه‌حال به خواسته‌تان نرسیده‌اید این است که ارتعاشات شما با ارتعاشات آرزوهای‌تان هماهنگ نیست؛ این تنها دلیل است؛ فقط همین!
سارا شاه
کلید دستیابی به تجربیاتی که آرزویش را دارید این است که ارتعاشات هماهنگ با آن آرزو را بیابید. ساده‌ترین راه برای به‌دست آوردن این ارتعاش هماهنگ این است که تصور کنید آنچه می‌خواهید در اختیار دارید، وانمود کنید که پیشاپیش آن را تجربه کرده‌اید. افکار خود را بر لذت بردن از این تجربه متمرکز نمایید. در شرایطی که به این افکار می‌اندیشید و به شکلی مداوم آن ارتعاشات را پیشکش می‌کنید، زمینهٔ مناسب برای تجربهٔ واقعی چنین آرزویی را فراهم می‌سازید.
علی
تنها راه آگاهانه برای غیرفعال کردن یک فکر، فعال ساختن تفکر دیگر است؛ به‌عبارت‌دیگر، تنها راه آگاهانه برای تغییرجهت فکرتان، توجه کردن به فکری تازه است. وقتی به چیزی توجه می‌کنید، در آغاز ارتعاش آن چندان قدرتمند نیست، اما اگر به اندیشیدن یا صحبت کردن راجع به آن ادامه دهید، ارتعاشات آن قوی‌تر می‌شود
乙_みG
پشت هر آرزویی، اشتیاق به یک حس خوب نهفته است هیچ آرزویی در دنیا وجود ندارد که صاحب آن معتقد نباشد در صورت دستیابی به آن حس‌وحال بهتری خواهد داشت
zahra.karimi
وقتی یاد بگیرید آگاهانه و به‌طورکامل با خود، که در واقع سرچشمهٔ هستی شماست، ارتباط برقرار کنید، آنچه تجربه خواهید کرد مطلقاً شادی و شادکامی خواهد بود.
سارا شاه
هرآنچه که سر راه‌تان قرار می‌گیرد پاسخ افکاری است که به آن می‌اندیشید.
سارا شاه
شما، تنها چیزی را می‌شنوید که آمادگی شنیدنش را دارید
Dexter
عادات فکری مقاوم شما تنها چیزی است که مانع از دستیابی شما به آرزوهای‌تان می‌شود
سارا شاه

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۱۲۷,۰۰۰
تومان