دانلود و خرید کتاب هفت عادت خانواد‌ه های موفق استفن آر. کاوی ترجمه ندا شادنظر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت عادت خانواد‌ه های موفق اثر استفن آر. کاوی

کتاب هفت عادت خانواد‌ه های موفق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هفت عادت خانواد‌ه های موفق

«هفت عادت خانواد‌ه‌های موفق» نوشته استفان کاوی، درس‌های گرانبهایی برای خلق و استمرار فرهنگ قدرتمند خانواده در این جهان آشفته ارائه می‌دهد.

استفان کاوی با همان نگاه ژرف، ساده و کاربردی‌ای که در کتاب ۷ عادت مردمان موثر شاهد آن بوده‌اید، این بار به مهم‌ترین دغدغه جامعه امروز،خانواده پرداخته است. هیچ خانواده‌ای از چالش میان اعضای آن یا با جهان بیرونی ایمن نیست. کاوی در تازه‌ترین کتابش، نشان می‌دهد که چگونه ۷ عادت، اصولی جهانی و بدیهی را تبیین می‌کندکه به واسطه آن اعضای خانواده با یکدیگر ارتباطی موثر برقرار می‌کنند، هدف‌گذاری می‌کنند و راه‌هایی خلاق و بامعنا برای حل مشکلات و پیشبرد روابطشان می‌آفرینند.

۱۲ اصل رهبری عالی
برایان تریسی
اداره‌ی جلسات (راه حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره)
نیک مورگان
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات
علی اکبر حسن زاده
۲۵۰راه برای گفتن نه
سمانه فلاح
پویایی جنسی زنان
بهزاد رحمتی
مغزتان را رام کنید
جن تینچر
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
چگونه یک فرد را مثل یک کتاب بخوانیم؟
جرالد آی. نیرنبرگ
مرکز توجه: با ساده کردن زندگی، بهره‌وری خود را دو برابر کنید و به همه هدف‌هایتان برسید
برایان تریسی
قوانین ازدواج
مژگان جهانگیر
موفقیت شخصی
برایان تریسی
به خجالت بگو خدانگهدار
ریچارد بروزوویچ
زنان به پیش: طرحی برای ارتقای منزلت اجتماعی زنان و افزایش مفاهمه بین زن و مرد
شریل سندبرگ
اندیشه‌ی مهدوی؛ جلد ۲
عبدالحسین فخاری
۲۱ راز موفقیت در لحظه‌های بحرانی
برایان تریسی
مردم درباره‌ی شما چه می‌گویند؟ پنجاه درس برای بالابردن محبوبیت خود
فرانک پیترز
کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار (مهارت‌های فردی برای موفقیت حرفه‌ای امیلی پست)
امیلی پست

نظرات کاربران

غریبه
۱۳۹۵/۱۱/۱۵

هفت عادت مردمان موثر کتاب خوب و عمیقیه نسبت به اکثر کتابهای موفقیت که هدفشون به قول خود کاوی روغن کاری روابط اجتماعیه. این کتاب هم احتمالا مشابهت های زیادی داشته باشه. چون کتاب مذکور تو طاقچه نبود برای معرفی استفن

- بیشتر
اسماعیل
۱۳۹۴/۱۰/۱۱

سلام با تشکر فراوان از طراحی نرم افزار خوبتون برای ارتقای نرم افرارتون از آیتم های لحاظ شده در سایت معتبر کتاب های لاتین یعنی amazon.com خیلی میتونید ایده بگیرید. مثلا افزودن کتاب مورد علاقه به سبد خرید . خیلی چیزهای دیگه بازم

- بیشتر
اشک آذر
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

کتابی عالیه،من تصمیم گرفتم به کتابخانه شخصی خود اضافه کنم. ممنون از طاقچه که این کتاب رو در بینهایت قرار داد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
● میان محرک‌ها و پاسخ‌ها فاصله‌ای وجود دارد. ● در این فاصله آزادی و قدرت انتخاب برای پاسخ وجود دارد. ● رشد و بلوغ شخصیت و سعادت ما در انتخاب این پاسخ نهفته است.
احسان رضاپور
روزی را به یاد می‌آورم که وقتی پسرمان، استفان، خیلی کوچک بود، در مغازه‌ی لبنیاتی برای خرید بستنی ایستاده بودیم. زنی سراسیمه وارد مغازه شد. او شتاب‌زده حرف می‌زد. دو بطری شیر برداشت و به طرف صندوق پرداخت رفت. عجله‌ی او سبب شد بطری‌های شیر به هم بخورند و منفجر شوند و شیر در تمام مغازه پخش شود. سکوت مطلقی حکم‌فرما شد و همه به چهره‌ی شرمنده و عرق‌کرده‌ی او خیره شدند. هیچ کس نمی‌دانست چه باید بگوید. ناگهان استفان خندید و گفت: «بخند خانم! بخند!» ناگهان تمام افرادی که آنجا بودند شروع به خندیدن کردند. از آن پس هر گاه در موقعیتی کوچک واکنش شدیدی نشان می‌دادیم، یکی از ما می‌گفت: «بخند!»
M. K.
استفن اغلب شنونده‌ای خوب، یادگیرنده و دانش‌آموزی ابدی و دائم در حالی سؤال کردن بود و تا آخرین لحظه از دیگران سؤال می‌کرد و می‌خواست نظرات مخالف را بشنود.
احسان رضاپور
انسان دارای استعداد‌ پنجمی نیز هست که شوخ‌طبعی است. ما می‌توانیم شوخ‌طبعی را در کنار چهار استعداد‌ دیگرمان قرار دهیم، زیرا این استعداد‌ بشتر استعداد‌ی ثانویه است و از ترکیب چهار استعداد‌ دیگر ایجاد می‌شود. دستیابی به حس شوخ‌طبعی، مستلزم خودآگاهی، توانایی دیدن چیزهای ضد و نقیض و اثبات چیزی است که در حقیقت در آنها نهفته است. طنز و شوخ‌طبعی از تجسم خلاق نشأت می‌گیرد. طنز حقیقی از وجدان نشأت می‌گیرد که موجب سربلندی می‌شود
M. K.
این اولین استعداد‌ بی‌همتای انسانی است: خودآگاهی. ما می‌توانیم افکار خود را مشاهده کنیم و تغییر و تحولاتی را در خود ایجاد نماییم. اما حیوانات قادر به چنین کاری نیستند.
M. K.
سرانجام باید توصیه کنم که برای هر کاری که در خانواده‌تان انجام می‌دهید،‌ اعجاز درخت بامبوی چینی را فراموش نکنید. پس از کاشت دانه‌ی این درخت عجیب، مدت چهار سال به جز جوانه‌ی کوچکی که از پیاز آن بیرون می‌زند، چیز دیگری دیده نمی‌شود. طی آن چهار سال همه‌ی رشد درخت در زیر زمین صورت می‌گیرد،‌ ریشه‌ می‌دواند و ناگهان درخت بامبو در سال پنجم تا طول هشت پا رشد می‌کند. بعضی چیزها در زندگی خانوادگی شبیه درخت بامبوی چینی است. شما رشد می‌کنید و نیرو و وقت خود را صرف می‌کنید و سرانجام زمان ثمردهی فرا می‌رسد و از رشد و تغییرتان شگفت‌زده خواهید شد. صبوری ایمان به عمل است. خویشتنداری و تمایل به رشد، نمایانگر عشق است. صبوری به درک و شعور، تولدی دوباره می‌بخشد.
M. K.
انسان بودن از رفتار حق‌به‌جانب داشتن مهم‌تر است. پیروزی در مشاجرات فقط سبب جدایی بیشتر می‌شود.
احسان رضاپور
حلقه‌ی نگرانی، حلقه‌ی بسیار بزرگی است و شامل تمام چیزهایی می‌شود که در زندگی‌ خود نگرانشان هستید. حلقه‌ی نفوذ حلقه‌ی کوچک‌تری است و درون حلقه‌ی نگرانی قرار دارد و شامل تمام اموری است که می‌توانید در موردشان کاری انجام دهید. تمایلات واکنشی فرد در حلقه‌ی نگرانی قرار دارد و حلقه‌ی درونی، یعنی حلقه‌ی نفوذ را از بین می‌برد. افرادِ عامل بر حلقه‌ی نفوذ خود تمرکز دارند؛ در نتیجه این حلقه در آنها رشد می‌کند و فاصله‌ی میان حلقه‌ی نفوذ و نگرانی کم می‌شود و این یعنی تسلط بر خود.
احسان رضاپور
حلقه‌ی نگرانی، حلقه‌ی بسیار بزرگی است و شامل تمام چیزهایی می‌شود که در زندگی‌ خود نگرانشان هستید. حلقه‌ی نفوذ حلقه‌ی کوچک‌تری است و درون حلقه‌ی نگرانی قرار دارد و شامل تمام اموری است که می‌توانید در موردشان کاری انجام دهید.
M. K.
وجدان باعث می‌شود که بتوانیم آنچه در زندگی‌مان می‌بینیم، ارزیابی کنیم. وجدان نه تنها به ما حس معنوی، بلکه قدرت معنوی می‌بخشد. وجدان منبع انرژی است که ما را با عمیق‌ترین اصول انسانی پیوند می‌دهد.
M. K.

حجم

۳۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۳۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان