دانلود و خرید کتاب منشأ دن براون ترجمه محسن عقبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منشأ اثر دن براون

کتاب منشأ

نویسنده:دن براون
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب منشأ

«منشأ» رمان هیجان‌انگیز دیگری از نویسنده آمریکایی «راز داوینچی»، دن براون است. «رمانی چنان نفس‌گیر که در حین خواندنش بارها به ضریب هوشی خود شک می‌کنید.» رابرت لنگدون که یک استاد نمادشناس از دانشگاه هاروارد و شخصیت محوری رمان‌های براون است، در این اثر وارد داستانی ماجراجویانه در اسپانیا می‌شود.

او به دنبال یافتن پاسخی برای دو سوال اصلی بشر است. این که از کجا امده‌ایم و به کجا می‌رویم.

داستان حول شخصیت دانشمندی به نام ادموند کرسچ که از شاگردان دکتر است، شکل می‌گیرد. ادموند یک مهندس دانشمند آینده‌نگر است که توانسته ساختار یک هوش مصنوعی کم‌نظیر را توسعه دهد. او می‌خواهد در موزه هنرهای معاصر گوگنهایم بیلبائو از این اثر خود به اضافه دستاورد دیگری که اساس باورهای آیینی مردم را زیر سوال می‌برد، رونمایی کند اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و ناگهان لنگدون را در تنگنایی عجیب بین آینده و گذشته، همراه با ملکه اسپانیا و یک هوش مصنوعی فراتر از زمان می‌بینیم که باید علاوه بر حفظ جان خود ماموریت ادموند را نیز به پایان برساند...

این اثر نیز مانند دیگر آثار براون که سرشار از هزارتوهای ناشناخته و تودرتو و منطقی غیر قابل باور است، ذهن شما را با انواع و اقسام مسایل تاریخی، هنری، علمی و مذهبی کدگذاری شده درگیر خواهد کرد.

رمان‌های دن براون تاکنون ۱۶ میلیون جلد در انگستان فروش داشته که تنها چهار میلیون و ۵۰۰ نسخه از آن به «رمز داوینچی» و یک میلیون و ۶۰۰ هزار جلد به رمان «دوزخ» که سال ۲۰۱۳ روانه کتابفروشی‌ها شد، اختصاص داشته است.

معرفی نویسنده
عکس دن براون
دن براون
آمریکایی | تولد ۱۹۶۴

دن براون در ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴، در شهر کوچک اکستر در ایالت نیوهمپشایرِ ایالات متحده امریکا متولد شد. نویسنده‌ی آمریکایی خالق رمان‌های جذاب معمایی، تحقیقاتی؛ رمان‌هایی که بر کارکرد سازمان‌های مخفی متمرکز هستند و مملو از توطئه‌های پیچیده و پر از رمز و راز هستند. او بیشتر برای مجموعه داستان‌هایش با شخصیت محوری رابرت لنگدون، که به ویژه با کتاب راز داوینچی (۲۰۰۳) معرفی شد، شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

arash
۱۳۹۸/۰۳/۲۷

به عنوان کسی که مثل خیلی های دیگر از کتاب کد داوینچی واقعا لذت بردم و رفتم ببینم کتاب های دیگه نویسنده چی هست و کتاب شیاطین و فرشتگان رو خوندم که اون هم خوب بود و حالا منشا رو

- بیشتر
knight moho
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

برای کسایی که آثار قبلی رو خوندن تا حدودی جذابیت کم تری داره ولی هنوز هم جزو کتاب هایی که ارزش خوندن رو داره! ترجمه هم قابل قبول و بدون تکلف بود! در کل به نظرم دیدگاه نویسنده ارزشمنده!

میثم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

میتونین قسمتهایی که مربوط به دوتا شخصیت اصلی رمان هست رو‌ فقط بخونین

fateme
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

داستان جذابی بود درمورد سرچشمه پیدایش خلقت اما اون راز که در کل داستان باهاش همراه بودیم و اکتشاف جدید بود بنظرم یجوور حقه بازی نویسنده بود .

hadis1376
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

من کتابو ازطاقچه خریدم ولی برام بازنمیشه ارورمیده چرا؟؟؟؟

ariya
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

این کتاب و اینجا نخوندم... ولی فوق العدست... هم داستانش و هم بار علمی و چالشی زیادی هم داره..

حمید
۱۳۹۸/۰۹/۲۴

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
پادشاه خیلی آرام زمزمه کرد: «مرگ رو به خاطر داشته‌باش! حتی برای قدرتمندترین آدم‌ها، زندگی کوتاهه. تنها یک راه برای پیروزی بر مرگ وجود داره، باید زندگی رو به یه شاهکار تبدیل کنیم. باید این فرصت رو به وجود بیاریم که مهربونی و عشق رو نشون بدیم. می‌تونم توی چشمات ببینم که مادرت روح بخشنده‌ای داشته. وجدان راهنمای تو خواهد بود. وقتی زندگی برات سیاه و تار می‌شه، بذار قلبت راه رو بهت نشون بده.»
1681358
لنگدن این واژه‌های آشنا را دید و برایش بسیار غم‌انگیز بود که آمریکایی‌ها بغداد را فقط شهری جنگ‌زده و آلوده به گردوغبار و خون در خاورمیانه بشناسند و هرگز ندانند که این شهر قلب پیشرفت‌های علمی بشر بوده است.
a.s.f
گاهی اوقات حقیقت، عجیب‌تر از یه داستان خیالیه.
آتیلا
کرش با خود گفت: «والدسپینو شخصاً برای خوشامدگویی اومده!» اسقف آنتونیو والدسپینو یک شخصیت پرطرفدار در اسپانیا بود. او نه‌تنها دوست قابل‌اعتماد و مشاور پادشاه بود، بلکه در حمایت از ارزش‌های محافظه‌کارانهٔ کاتولیک و همچنین اجرای قوانین سنتی سیاسی، پرآوازه و بسیار بانفوذ بود.
ارمین عبدلی
عشق از جای دیگه‌ایه، ما نه می‌تونیم بسازیمش و نه در طلبش باشیم. وقتی به وجود بیاد، دیگه نمی‌تونی رام باشی. عشق رو ما انتخاب نمی‌کنیم.
آتیلا
«دوستان، من نمی‌خوام بگم که خدایی وجود نداره، اما اگه بخوایم بگیم که یه نیروی ماوراءالطبیعه در ورای این جهان وجود داره، توصیفی که دین برای توضیح این مطلب عنوان می‌کنه، خنده داره.»
آتیلا
درواقع، اغلب شعرهای بلیک پند و موعظه از زبان شیطان بودند
آتیلا
«پونتیوس پیلاطس، پیامبر شما را کشت، شما هم پیامبر ما را کشتید!»
آتیلا
او سال‌های زیادی را در جست‌وجوی اسرار بهشت صرف کرده بود و حالا به‌خوبی می‌دانست که جواب با چند ضربان دیگر مشخص می‌شود.
آتیلا
وقتی علم به جواب برسه، اون جواب برای همه یکسان و واحده. کسی به‌خاطرش جنگ و تظاهرات راه نمی‌ندازه.»
آتیلا

حجم

۶۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۶۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان