دانلود و خرید کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب) جف اولسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب برتری خفیف (خلاصه کتاب)

جف اولسون در کتاب برتری خفیف به ما یاد می‌دهد چگونه با انجام دادن کارهایی کوچک، می‌توانیم تغییراتی بزرگ در زندگی‌مان ایجاد کنیم. برتری خفیف به ما کمک می‌کند بتوانیم زندگی را با دیدگاهی متفاوت ببینیم و همان‌گونه که دوست داریم آن را بسازیم.

درباره کتاب برتری خفیف

برتری خفیف کاری می‌کند که زندگی و خودتان را با دیدگاهی متفاوت ببینید و آن را همان‌طوری بسازید که می‌خواهید. در این کتاب متوجه می‌شوید که چرا بعضی از افراد موفق هستند و بعضی انسان‌ها با اینکه هر روز تلاش می‌کنند اما باز هم درنهایت هیچ‌وقت موفق نمی‌شوند. در سال ۲۰۰۵ اولین نسخه برتری خفیف اثر جف اولسون چاپ شد و ۸ سال بعد از آن نویسنده نسخه جدیدی را ارائه داد. جف اولسون با برتری خفیف توانسته به میلیون‌ها نفر کمک کند، او باور دارد جایگاهی که امروزه دارد را نیز مدیون برتری خفیف است. جف اولسون، جوان‌ترین مدیر فرودگاه آلبوکرکی است، او هم‌چنین در حوزه‌ی تکنولوژی یکی از ۵ مدیر برتر است. او نویسنده‌ای چند میلیون دلاری است. جف اولسون با یک تیم کوچک موفق شد درآمد یک شرکت بزرگ را تا ۴۰۰ درصد زیاد کند و یکی از بزرگترین شبکه‌های توسعه فردی در دنیا را تاسیس کند.

برای کسانی که به خواندن کتاب‌هایی در این زمینه علاقه دارند و قبلا کتاب‌هایی با این موضوع خوانده‌اند، قسمت‌هایی از مطالب این کتاب امکان دارد تکراری باشد. این مطالب تکراری را می‌توان در هر کتابی با موضوع موفقیت پیدا کرد. اما چیزی که این کتاب را با بقیه‌ی کتاب‌ها متمایز می‌کند، سبک بیان و گفتار جف اولسون و تلاش او برای ایجاد یک دید جدید است. جف اولسون همیشه سعی داشته تا تجربیات خودش را با مردم به اشتراک بگذارد و در مسیر موفقیت آن‌ها را راهنمایی کند. او برنامه‌ی تلویزیونی با نام شبکه‌ مردم برای آموزش ملی تاسیس کرد. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آموزش پیشرفت شخصی «شبکه‌ی مردم» بود. جف اولسون با همکاری «برایان ترسی»، «جیم ران» و «لس براون» برنامه‌های تلویزیونی بسیاری در زمینه‌‌های مختلف روان‌شناسی تولید کرد.

دانلود کتاب برتری خفیف از جف اولسون

جف اولسون سمینارهای زیادی درباره‌ی موفقیت در فروش، بازاریابی و خوش‌بختی نامحدود برگزار کرده است، او هم‌چنین به یکی از محبوب‌ترین سخنران‌های انگیزشی تبدیل شده. بعد از همه‌‌ی این فعالیت‌ها او تصمیم گرفت تا تجربیات خودش را بنویسد تا افراد بیشتری در سراسر جهان بتوانند از آموزه‌های او استفاده کنند. جف کتاب برتری خفیف را که با استقبال زیادی روبرو شد در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد. بعد از چاپ این کتاب، جف اولسون تصمیم گرفت مطالب کتاب برتری خفیف را با کمک تجربیاتی که داشت برای نوجوانان در قالب کتاب دیگری بنویسد. او در سال ۲۰۰۸ کتاب «موفقیت برای نوجوان‌ها: نوجوان‌های واقعی از برتری خفیف می‌گویند» را منتشر کرد. در این کتاب علاوه بر رعایت زبان ساده و قابل فهم برای نوجوانان، اولسون چندین داستان از موفقیت نوجوانان را به کتاب پیوست کرده است.

چرا باید کتاب برتری خفیف را مطالعه کنیم؟

انسان‌های زیادی بعد از خواندن کتاب برتری خفیف با ارسال نامه به نویسنده گفته‌اند که با این کتاب توانسته‌اند زندگی‌شان را تغییر دهند و به آرزوهایشان برسند. تفاوتی نمی‌کند که این رویا داشتن خانه‌ای بزرگ، درآمد عالی یا سلامتی باشد!

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

برای کسانی که قصد دارند کسب و کاری راه بیاندازند کتاب برتری خفیف بسیار مفید است. این کتاب از جف اولسون می‌تواند منبعی مهم برای معرفی و آموزش رسیدن به موفقیت جهت استفاده همگان باشد. به همین دلیل حتی اگر کتاب‌های زیادی در حوزه موفقیت و خودسازی نیز خوانده‌اید باز هم این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

فهرست کتاب برتری خفیف

درباره کتاب درباره نویسنده فصل اول: عملکرد برتری خفیف فصل دوم: آهسته‌تر بروید تا سریع‌تر برسید فصل سوم: با سکه یک سنتی شروع کنید فصل چهارم: یادگیری از منتورها

تکه هایی از کتاب برتری خفیف

بیشتر مردم وقتی با مشکلات و مسائلی مواجه می‌شوند که بزرگ‌تر یا متفاوت با چیزهایی است که تاکنون با آن‌ها سروکار داشته‌اند فورا احساس شکست می‌کنند و از تلاش کردن دست می‌کشند. بسیاری از مردم این گونه‌اند که مشکلات بزرگ‌تر یا متفاوت را بد و منفی می‌بینند و زندگی‌هایشان را با منفی‌گرایی آلوده می‌کنند. چیزی که آن‌ها درک نمی‌کنند این فلسفه است که: اندازه مشکلات اندازه شخص را تعیین می‌کند. شما می‌توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که هر نفر را افسرده و غمگین می‌کند محدودیت‌های زندگی او را تخمین بزنید. همچنین می‌توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که هر شخص حل می‌کند میزان موثر بودن زندگی او را اندازه‌گیری کنید. هر چه بتوانید مشکلات بزرگ‌تری را حل کنید، دستمزد بیشتری به شما پرداخت می‌شود؛ زیرا اندازه درآمد شما با اندازه مشکلاتی که حل می‌کنید تعیین می‌شود. چیزی که بسیاری از مردم به آن می‌گویند «مشکل» در واقع یک فاصله و شکاف بین نقطه الف و نقطه ب است. اگر ذهنتان را باز نگه دارید، می‌توانید روی آن شکاف پل بزنید. دلیل این که وقتم را صرف توضیح و توصیف این فاصله می‌کنم این است که بدانید این فاصله می‌تواند علیه شما یا به نفع شما عمل کند. فاصله بین نقاط الف و ب همیشگی نیست و باید رفع شود؛ و البته رفع خواهد شد؛ حالا یا به نفع شما یا علیه شما. این قانون طبیعت است و شما نمی‌توانید جلو آن را بگیرید. اما انتخاب نحوه رفع این فاصله به عهده شماست. اولین راه برای رفع این کشش این است که نقطه الف را به طور پیوسته به نقطه ب نزدیک و نزدیک‌تر کنید. اجازه دهید که آهنربای تصوراتتان شما را به سوی خودش و به سوی آینده بکشد. آیا یادتان هست اشخاص ساکن منحنی شکست با چه چیزی کشیده می‌شدند؟ با نیروی گذشته. و چه چیزی افراد ساکن منحنی موفقیت را به سوی خود می‌کشید؟ نیروی آینده.

معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظرات کاربران

hgrz.vafamehr
۱۳۹۸/۰۵/۱۸

سه کتاب برتری خفیف، اثر مرکب و قدرت عادت رو حتما بخونید. دوتا کتاب اول به شما یاد میده که رشد توی زندگی، نتیجه‌ی انجام ندادن کارهای منفی و انجام دادن کارهای مثبت در طولانی مدته. کتاب قدرت عادت در ادامه اون

- بیشتر
مسعود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

جف اولسون در کتاب برتری خفیف از همان اصولی صحبت می کند که دارن هاردی در کتاب اثر مرکب مطرح می کند. هر دو با شیوه هایی متفاوت شما را به یک مقصد می رسانند. عصاره مطالب این کتاب این

- بیشتر
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

همه آنچه برای مهارت در برتری خفیف نیاز دارید، برداشتن اولین قدم است. آهسته‌تر بروید تا سریعتر برسید. اقدامات کوچک، ناچیز و بی‌اهمیت روزانه تبدیل به نتایج بزرگ و دور از انتظار می شود. _امرسون می گوید: کارتان را آغاز کنید،

- بیشتر
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
۱۳۹۸/۰۵/۱۳

من توصیه می کنم اول این رو بخونید بعد اثر مرکب رو چون نویسنده اثر مرکب یک اپولو تایپ که از اول زندگی تلاشگر من کتاب رو نخوندم ولی به تظرم می رسه نویسنده این کتاب مثل دارن هایدی از

- بیشتر
Paniz Sojoudi
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

بنظرم نسخه تکامل یافته ای از کتاب اثر مرکبه و بشدت کتاب مفیدیه البته این نکته رو در نظر بگیرید که وقتی مفیده که بهش عمل بشه. راه کار هایی برای موفقیت داره و از اون کتاباییه که حتما باید خونده

- بیشتر
Hamidreza Nikbin
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

اقدامات ساده هر چند کوچک اگر به صورت " بی رحمانه " تکرار شوند; معجزه به بار می آورند!

مریم
۱۳۹۸/۰۷/۰۹

اصلا با میکروکتابها نمی تونم ارتباط برقرار کنم. حداقل میکروکتاب میذارید کامل اون کتاب رو هم بذارید.

je suis jay
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

بسیار کتاب معتبر و بدردبخوری هست.. واقعا پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنین.

Mohammad reza
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

ممنون کتاب شبیه به کتاب اثرمرکب نوشته آقای دارن هاردی است. کتاب خوبی بود.

S.Abolqasem
۱۳۹۸/۰۴/۱۸

این کتاب دقیقا خلاصه شده کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی هست! پیشنهاد میکنم بجای این ،کتاب اثر مرکب را بخوانید که کاملتر و جامعتر هست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۰)
اما موفقیت یک فرآیند است نه یک مقصد. موفقیت چیزی نیست که شما در طول زمان تجربه می‌کنید. وقتی نتیجه کاری را می‌بینید یعنی آن کار در زمان گذشته انجام شده است.
Saman Amirzade
ناگهان یاد مطلبی افتادم که گفته بود: در تشیع جنازه افراد معمولی فقط ۱۰ نفر حضور دارند. با خودم گفتم یعنی این همه زندگی می‌کنم که فقط ۱۰ نفر مرا بدرقه کنند؟ در ادامه نوشته بود: اما اگر هوا بارانی باشد ۵۰ درصد افراد تشیع کننده کم می‌شود. یعنی فقط ۵ نفر. با یادآوری این مطلب با خودم گفتم آیا ۵ نفر ارزش این را دارد که من از امتحان کردن شرایط متفاوت و حتی شرمنده شدن خجالت بکشم؟
amirhassan
«سخت کاری است که کمی زمان می‌برد و غیرممکن کاری است که کمی بیشتر زمان می‌خواهد»
A2
تلاش به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت شما شود، دنیا پر از آدم‌هایی است که تا آخرین توان کار می‌کنند اما باز هم شرایط خوبی ندارند و شکست می‌خورند.
مسعود
اگر نزدیکترین افراد به شما دائم در حال غر زدن یا توقع داشتن از دیگران هستند و کلا به فلسفه سیاه زندگی باور دارند، شما نمی‌توانید مثبت باشید. پس کاملا هوشیار باشید که وقتتان را با چه کسانی می‌گذرانید و چه کسانی را الگوی خودتان قرار می‌دهید
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
یک نکته بسیار مهم که باید به آن دقت کنید این است که وقتی شما رابطه خوب، درآمد بالا و موفقیت داشته باشید شاد نمی‌شوید، بلکه دقیقا وقتی شاد باشید می‌توانید به چنین موقعیت‌هایی برسید.
135251
۱. هر روز صبح ۳ مورد که برای وجودشان قدردان و سپاسگزار هستید را بنویسید. یادتان باشد که این موارد در روزهای مختلف نباید تکراری باشند و هر روز باید ۳ مورد جدید بنویسید. در ابتدا شاید کمی سخت باشد اما خیلی زود مغزتان پرورش پیدا می‌کند.
کاربر ۱۰۴۱۱۷۹
سرمایه‌گذاری روی توسعه فردی است. لینکلن یک جمله معروف دارد که می‌گوید: اگر برای قطع کردن یک درخت ۶ ساعت زمان داشته باشم، ۴ ساعت آن را صرف تیز کردن تبرم خواهم کرد. در زندگی واقعی شما همان تبر هستید که برای رسیدن به مقصد باید روی خودتان کار کنید. وقتی شما تبر تیزی داشته باشید، بهترین جهت برای قطع درخت را بدانید و نیروی لازم را هم داشته باشید، در کمترین زمان ممکن به نتیجه می‌رسید.
AliDarvish
بعد از خواندن این کتاب از او خواستم که از دوچرخه ثابت استفاده کند. روز اول او فقط ۳ دقیقه رکاب زد، به طوری که آنقدر کم بود که اصلا انگار هیچ کاری نکرده است. اما آن را هر روز تکرار کرد و به ۲۰ دقیقه رساند. یک سال بعد همه گفتند که او ناگهان همه اضافه وزنش را از دست داده، اما ما می‌دانستیم که ناگهانی نبوده و این قدرت برتری خفیف است.»
AliDarvish
زندگی یک خط مستقیم نیست که هر انتخابی در نهایت به یک نقطه برسد، بلکه مسیر هر انتخاب یک منحنی جدید است.
لواسانی

حجم

۷۱٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۷۱٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان