دانلود و خرید کتاب اکسیر جوانی؛ رازهایی درباره‌ی سلامتی، شادابی، جوانی و طول عمر مهمت آز ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اکسیر جوانی؛ رازهایی درباره‌ی سلامتی، شادابی، جوانی و طول عمر اثر مهمت آز

کتاب اکسیر جوانی؛ رازهایی درباره‌ی سلامتی، شادابی، جوانی و طول عمر

معرفی کتاب اکسیر جوانی؛ رازهایی درباره‌ی سلامتی، شادابی، جوانی و طول عمر

چرا بدن و سلول‌های ما پیر می‌شوند؟ چگونه می توان مانع از پیری آنها شد؟ اغلب ما فکر می‌کنیم که پیری و کهولت یک شبه اتفاق می‌افتد و یک روز ناگهان احساس ضعف و پیری می‌کنیم. نفسمان تنگ می‌شود، عضلاتمان از کار می‌افتد، چشم‌هایمان کم‌سو می‌شود و... در این کتاب دکتر مهمت آز و دکترمایکل رویزناز از راز و رمز جوانی و شادابی با شما سخن می‌گویند و پرده از رازهایی درباره سلامتی و طول عمر برمی‌دارند. آنها در این کتاب راهکارهایی ارائه می‌دهند تا با کمک آنها بتوانیم مغز خود را جوان نگه داریم. قلب و عروق و سیستم تنفس خود را تقویت کنیم. مراقب هورمون‌های بدنمان باشیم و راه و روش برخورد درست با تغییرات بدنی خود را یادبگیریم. در کل، کتاب حاضر یک سری دستورات عمومی برای حفظ سلامتی و شادابی دارد که مربوط به کل سیستم بدنی ما است. از مغز که سلطان بدن است تا کوچکترین اعضای بدن.
زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز
لوئیز ال. هی
چشمان‌تان را ببندید، ذهن‌تان را بگشایید
دادنا بهانیلا ناندا
اندیشه‌های دل
لوئیز ال. هی
گنج‌های درون
‌‫جان. اف.‬ دمارتینی
چهل فرمان به ضمیر ناخودآگاه
علی‌اصغر سوادکوهی
قانون ارتباط
مایکل لوسیر
اسرار کنترل ذهن؛ پیام به ناخودآگاه ایجاد باورهای مثبت در ضمیر ناخودآگاه
سودابه سیف‌هاشمی
غلبه بر مشکلات گوارش
ایزابل تویوس
افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد)
لوئیز ال. هی
آفرینش سلامتی (به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید)
لوئیز ال. هی
شاد ماندن در روزگاران سخت
وحید افضلی‌راد
زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق
لوئیز ال. هی
همه چیز عالی است
لوئیز ال. هی
قدرت عادت‌های مثبت
مهدی صائمی
معجزه ترک سیگار: اصول ساده، آسان ، علمی و کاربردی جهت رهایی از مصرف سیگار
داریوش قاضی مرادی
هرگز فراموش نشوید
دیل کارنگی
چگونه بدرخشید؛ درس‌هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار
محمدرضا بیات سرمدی
مراقبه در طبیعت
علی شمیسا
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
یکی از مفیدترین مواد غذایی برای بیماران دیابتی، جو دو سر یا نان‌های تهیه شده از آن است. جو دو سر (oat) با جو (barely) تفاوت دارد و هر کدام از آن‌ها، غلاتی متفاوت محسوب می‌شوند. نان‌های سفید (فاقد سبوس) و قندهای ساده (هر نوع قندی ازجمله فروکتوز یا قند میوه) جزء مواد هایپرگلیسیک هستند. بعد از مصرف آن‌ها قند خون بسیار سریع بالا می‌رود، بنابراین برای بیماران دیابتی خطرناک هستند. مواد غذایی هایپرگلیسیک دیگر، برنج سفید و آردهای سفید هستند. برنج سفید؛ همچنین باعث افزایش کلسترول خون می‌شود، بنابراین از نظر ما، جزء بدترین مواد غذایی است که مصرف آن برای بیماران قلبی و دیابتی ممنوع شده است. در مقاب
کاربر ۶۰۵۱۹۱۶
(ورزش، ژن‌های سرطان‌زا را غیرفعال می‌کند)
یونس بیک محمدی
کاکتوسی به‌نام سا پالمتو خواصی مشابه میوهٔ آووکادو دارد و از بزرگ شدن غدهٔ پروستات جلوگیری می‌کند. همچنین تخمه‌کدو، سیر سیاه و لیکوپن موجود در گوجه‌فرنگی دارای این خواص هستند. علاوه بر این، هر مادهٔ غذایی سرشار از فلز روی بسیار مفید خواهد بود.
یونس بیک محمدی
کاکتوسی به‌نام سا پالمتو خواصی مشابه میوهٔ آووکادو دارد و از بزرگ شدن غدهٔ پروستات جلوگیری می‌کند. همچنین تخمه‌کدو، سیر سیاه و لیکوپن موجود در گوجه‌فرنگی دارای این خواص هستند. علاوه بر این، هر مادهٔ غذایی سرشار از فلز روی بسیار مفید خواهد بود.
یونس بیک محمدی
خندیدن، تعداد سلول‌های کشندهٔ باکتری‌ها و ویروس‌های موسوم به «سلول‌های قاتل» را افزایش می‌دهد. این سلول‌های قاتل، باعث کوچک‌تر شدن و تحلیل رفتن تومورها و غده‌های سرطانی می‌شوند. خندیدن از طرفی باعث تولید و ترشح پروتئینی موسوم به گاما اینترفران و افزایش تعداد سلول‌هایی به‌نام سلول‌های T‌ و B می‌شود که پادزهر ضدبیماری ترشح می‌کنند. از طرفی خندیدن باعث کاهش فشار خون و افزایش سطح اکسیژن آن می‌شود؛ زیرا تنفس‌ها را عمیق‌تر می‌کند و باعث کاهش تاثیر مخرب استرس، اضطراب، نگرانی فکری و روحی بر روی شریان‌ها و رگ‌ها می‌شود.
احسان رضاپور
پایین بودن کلسترول خوب (HDL) می‌تواند بسیار بدتر یا حتی خطرناک‌تر از بالا بودن کلسترول بد (LDL) باشد. در چنین مواردی، مکمل‌هایی؛ مانند نیاسین، ویتامین B۵ و اسیدهای چرب امگا ۳ به‌همراه ورزش و تحرک جسمانی می‌توانند جایگزین بهتری باشند؛ زیرا LDL را به‌خوبی کاهش می‌دهند، درحالی‌که HDL را بالا نگه‌می‌دارند.
احسان رضاپور
در مردانی که تلومرهای انتهای کروموزوم سلول‌های بدنشان کوتاه شده، احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونر (انسداد شریان‌ها و رگ‌های ماهیچه‌های خودِ قلب) بیش از دیگران است. امروزه می‌دانیم که استرس و اضطراب از عوامل موثر کاهش طول تلومرهای کروموزوم‌ها هستند.
احسان رضاپور
مصرف قهوه و کافئین زیاد می‌تواند فشار بر روی مجاری ادرار را افزایش داده و دفع آن‌را کندتر و دردناک کند. چاقی نیز می‌تواند در این‌باره موثر واقع شود.
یونس بیک محمدی

حجم

۳۲۵٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳۲۵٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان