دانلود و خرید کتاب واقعاً چقدر خودتان را می‌شناسید؟ (خلاصه کتاب) مارک منسون ترجمه گروه مترجمان سلپین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واقعاً چقدر خودتان را می‌شناسید؟ (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

کتاب واقعاً چقدر خودتان را می‌شناسید؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب واقعاً چقدر خودتان را می‌شناسید؟ (خلاصه کتاب)

این اثر خلاصه کتاب «واقعاً چقدر خودتان را می‌شناسید؟» نوشته‌ی مارک منسن و ترجمه‌ی گروه مترجمان سلپین» است. این نوشته‌ی کوتاه و خواندنی شما را در رسیدن به موفقیت یاری می‌کند و راه‌های کسب مهارت برای مبارزه با مشکلات را پیش چشمتان می‌گشاید در بخشی از کتاب می‌خوانید: «چه خوش‌مان بیاید و چه نیاید، همیشه در اتفاقاتی که برای‌مان می‌افتد، نقشی فعال داریم. همیشه در حال تفسیر معنای هر لحظه و هر رخدادیم. همیشه در حال تعیین ارزش‌هایی برای خود و دیگرانیم. همیشه اقدامات‌مان را براساس آن ارزش‌ها انتخاب می‌کنیم. همیشه. چه این‌را درک کنیم و چه نکنیم، ما از قبل اقدامات‌مان را انتخاب کرده‌ایم. از قبل در برابر تجارب منفی‌مان مسئولیم. فقط همیشه از آن آگاه نیستیم».
معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

×man×
۱۳۹۸/۰۴/۱۱

کتابهای مارک منسن رو باید از نشر میلکان خوند.

sajad
۱۳۹۸/۰۵/۲۸

کتاب کوچیک و خیلی خلاصه است ولی بازم خوبه

محدثه
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

کتاب خیلی خلاصه هست و جالبه که میگه دیدتو هست که‌مهمه و نه اینکه‌ چه اتفاقی در بیرون رخ‌ میده... اما خیلی خلاصست ‌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
اعتقادات‌مان درباره‌ی خودمان نه‌تنها رفتار بلکه موفقیت‌مان در این جهان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. افرادی که باور دارند باهوش‌اند، واقعاً در آزمون‌ها بهتر عمل می‌کنند؛ حتی اگر باهوش‌تر نباشند و بیش‌تر از دانش‌آموزان متوسط درس نخوانده باشند. افرادی که معتقدند نوشیدنی انرژی‌زا مصرف کرده‌اند، می‌توانند وزنه‌های سنگین‌تر از حد معمول بلند کنند؛ حتی اگر نوشیدنی‌ای که به‌شان داده‌اند، حاوی هیچ مواد خاصی نباشد. افرادی که معتقدند به خواب کم‌تری نیاز دارند، واقعاً با خواب کم‌تر، نسبت‌به بقیه عملکرد بهتری دارند.
.
چیزی را باور کنید که مفید است، نه چیزی که حقیقت دارد
.
خیلی اوقات، مشکلات‌مان واقعاً مشکل نیستند؛ بلکه بیش‌تر، علائم باورهای غیرمفیدند.
Sajedeh Joonabadi
«من کی‌ام؟ دلیل کارهایی که انجام می‌دم چیه؟ می‌تونم تغییر کنم؟»
.
تحقیقات روان‌شناسیِ درجه‌یک و تازه‌ای داریم که نشان می‌دهد برداشت‌های ما از تجارب‌مان غالباً قابل‌اعتماد نیستند. دنیل کانمنِ روان‌شناس ثابت کرده است که در واقع ما جزئیات کمی از تجارب‌مان را به یاد می‌آوریم و در آینده، «ﺧﻸ‌های حافظه» را با فرضیات‌مان و، بله، با عقایدمان پر می‌کنیم. محققان دیگر ثابت کرده‌اند که ما غالباً اعتقادات‌مان را بنابر چیزی می‌پذیریم که با احساسات و امیال‌مان جور درمی‌آید و نه براساس چیزی که واقعاً رخ داده یا شواهد نشان می‌دهد.
احسان رضاپور
اگر همه‌ی ما باید چیزی را ارزش بدانیم، چه بهتر که چیزی باشد که برای خودمان و دیگران سودمند است.
Bahar Abdalvand
بینش خاصی در زندگی وجود دارد که تمام رشدهای شخصی بالاقوه از آن سرچشمه می‌گیرند: شرایط خارجی هرچه باشد، شما مسئول همه‌ی کارهایی هستید که در زندگی انجام می‌دهید
محدثه
تجارب منفی به‌هرحال بخشی از زندگی‌اند. مسئله این نیست که به آن‌ها برمی‌خوریم یا نه، بلکه این است که با آن‌ها چه‌کار می‌کنیم.
احسان رضاپور
کسانی که باور دارند زشت هستند، تنها متوجه افرادی می‌شوند که به ظاهر آن‌ها واکنش منفی نشان می‌دهند و نه افرادی که به‌شان دید مثبت دارند. افرادی که فکر می‌کنند احمق‌اند، به‌جای دریافت و پذیرش تأیید و تحسین برای کار هوشمندانه‌ای که کرده‌اند، بر اشتباهات‌شان تمرکز می‌کنند.
احسان رضاپور
هرچیزی که امروز باورش داریم و درباره‌اش می‌اندیشیم، چیزی بوده که در نقطه‌ای از مسیر زندگی‌ تصمیم گرفته‌ایم باورش کنیم و تشخیص داده‌ایم که برای‌مان مناسب است. این قانون بر همه‌چیز اعمال می‌شود.
احسان رضاپور

حجم

۲۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

حجم

۲۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

قیمت:
۱,۵۰۰
تومان