دانلود و خرید کتاب درخت دوستی بنشان اندرو متیوس ترجمه وحید افضلی‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درخت دوستی بنشان اثر اندرو  متیوس

کتاب درخت دوستی بنشان

نویسنده:اندرو متیوس
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درخت دوستی بنشان

«درخت دوستی بنشان» کتابی درباره دوستی و رابطه با دیگران از اندرو متیوس است. در شش فصل این کتاب، متیوس درباره چند چالش مهم در رابطه‌های دوستانه صحبت می‌کند. برخورد با دیگران هنگام عصبانیت، حفظ فاصله با افراد، توقعات ما از دیگران، آنچه نباید هنگام رابطه با دیگران، بر زبان بیاوریم و قضاوت نکردن دیگران. مواردی که متیوس در این کتاب به آنها پرداخته است از موارد کلیدی‌ای هستند که در ارتباط با دیگران باید در نظر داشته باشیم چرا که نقص یا کمبودی در هر کدام از این ابعاد می‌تواند یک رابطه صمیمانه را مخدوش کند.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۲)
گوشزد کردن اشتباهات دیگران راه بسیار خوبی برای دشمن‌تراشی‌ست و اعتراف به اشتباهات خود، راه خوبی برای آغاز یک دوستی.
مادربزرگ علی💝
وقتی همسایه شما تلفن می‌زند و فحش و ناسزا نثارتان می‌کند به آرامی گوشی را بگذارید. وقتی خانهٔ شما تبدیل به میدان جنگ می‌شود و تمام اعضای خانواده در نبردهای تن به تن مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند، از خانه بیرون بروید و در پارک قدمی بزنید. بعد می‌توانید برای مذاکرات صلح برگردید. چنین قانونی وجود ندارد که: «اگر دیگران می‌خواهند بعدازظهر خود را خراب کنند شما هم باید به آن‌ها ملحق شوید.» با مشخص کردن مواضع خود به مردم یاد می‌دهید که چگونه با شما رفتار کنند... «داد و فریاد تو برای من قابل درک نیست و تا وقتی دست از پرتاب اسباب و اثاثیه برنداری هیچ حرف دیگری برای گفتن ندارم» و بعد از خانه بیرون بروید.
مادربزرگ علی💝
وقتی کسی به ما حمله می‌کند و ما می‌دانیم که حق با ماست دیگر نمی‌توانیم راحت بنشینیم و تحمل کنیم و بنابراین از خود دفاع می‌کنیم.» چرا دفاع؟ شما هرگز قادر نخواهید بود همیشه، همهٔ آدم‌ها را، در تمام زمینه‌ها از خود خشنود نگه دارید. وقت گرانبهای خود را به تلاش برای متقاعد کردن دیگران و تغییر عقاید آن‌ها هدر ندهید. بگذارید که اعتقادات خود را داشته باشند. خلاصهٔ کلام وقتی با توجه‌طلبان و نزاع‌طلبان سروکار دارید این عقیده را فراموش کنید که: «وقتی کسی با من مخالفت می‌کند، وظیفهٔ من این است که نظرش را عوض کنم.» و این فلسفه را پیش بگیرید: «وقتی کسی با من مخالفت می‌کند وظیفهٔ من این است که بگذارم کارش را بکند.»
مادربزرگ علی💝
کسانی که خود را دوست ندارند، قادر به پرستیدن دیگران هستند، زیرا این پرستش، دیگران را بزرگ و آنان را کوچک جلوه می‌دهد.
احسان رضاپور
«من بی‌عیب و نقص نیستم، اما باتوجه به دانش و اطلاعات خود، به بهترین نحوی که می‌توانم، عمل می‌کنم. تلاشم در جهت بهترشدن است اما عجالتاخود را به همین گونه‌ای که هستم، می‌پذیرم.»
احسان رضاپور
به دیگران محبت کنید، به خاطر نفس محبت. و نه به خاطر توقع محبت متقابل و آن وقت است که دیگر بی‌توجهی آن‌ها، شما را خرد نخواهد کرد.
fatemeh
راه بیرون آمدن از یک چاه، پایین کشیدن دیگران نیست، صعود کردن است.
احسان رضاپور
وقتی بیش از اندازه از خود انتقاد می‌کنیم، این تمایل در ما به وجود می‌آید که دیگرانی را که عملکرد بهتر از ما داشته‌اند بیازاریم.
احسان رضاپور
تا وقتی به سرزنش دیگران ادامه می‌دهیم زندگی ما هرگز سیر صعودی به خود نمی‌گیرد
احسان رضاپور
دیگران به همان میزانی به ما احترام می‌گذارند که ما خود برای خویشتن احترام قایلیم،
fatemeh

حجم

۱۴۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۴۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان