دانلود و خرید کتاب بازگشت به عشق؛ راهنمایی برای زوج‌ها هارویل هندریکس ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت به عشق؛ راهنمایی برای زوج‌ها اثر هارویل هندریکس

کتاب بازگشت به عشق؛ راهنمایی برای زوج‌ها

معرفی کتاب بازگشت به عشق؛ راهنمایی برای زوج‌ها

«بازگشت به عشق» اثر استاد روان‌شناسی و روان‌درمانی خانواده، هارویل هندریکس، راهنمایی برای زوج‌ها است. برای زوج‌هایی که احساس می‌کنند مدتی است از شور و حرارت گذشته در زندگی‌شان خبری نیست. بیشتر زوج‌ها تنها چاره برای یک ازدواج «ناشاد» را جدایی می‌پندارند اما به فکر عوارض روحی و درد و رنج بعد ازآن نیستند. نقل مکان کردن، تقسیم متعلقات و بچه‌ها، دست شستن از رویاهایی که روزگاری برایتان عزیز و گرامی بودند، ترس از شکست در ازدواج بعدی، صدمه خوردن بچه‌ها و.. راه دیگری که زوج‌ها در ازدواج «ناشاد» پی می‌گیرند ماندن و ادامه دادن به یک زندگی مایوس‌کننده است. آن‌ها می‌آموزند که چگونه با انباشتن خود با غذا، الکل، مواد مخدر، فعالیت‌های گوناگون، کار، تلویزیون و خیال‌پردازی‌های رمانتیک با ازدواجی تهی کنار بیایند و از این امید که روزی نیازشان با عشقی صمیمی درک شود، دست می‌شویند. اما کتاب حاضر یک روزنه امید به سوی روابط احساسی می‌گشاید. این کتاب ازدواج را حالتی ایستا و راکد آن هم بین دو شخص تغییرناپذیرنمی‌داند بلکه ازدواج سفری روانی و روحی است که با شور و حال و سرمستی جذب شدن آغاز شده و مسیر خود را از میان گذرگاه ناهموار و پرپیچ و خم «خودکاوی» و «خودشناسی» ادامه می‌دهد و به خلق کانونی صمیمی، شاد و همیشگی می‌انجامد درواقع این اثر می‌گوید خوشبختی شما نه به پیدا کردن «همسر ایده‌آل» بلکه به میزان تمایل شما به کشف و درک بخش‌های پوشیده و پنهان وجود خودتان بستگی خواهد داشت. این کتاب شامل سه بخش است. در بخش اول، مراحل مختلف و اجتناب‌ناپذیر یک رابطه را با ترتیب زمانی وقوع هر یک، تشریح کرده‌ است: «جذب شدن، عشق رمانتیک و نبرد قدرت» و در حین توصیف جزئیات آشنای زندگی زناشویی، از شما دعوت کرده‌ که آن را به منزلهٔ یک نمایشنامهٔ روانی که پرده‌های مختلف آن یکی پس از دیگری نمایان می‌شوند، بنگرید و نامش را «ازدواج ناخودآگاه» بگذارید. در بخش دوم نیز به نوع متفاوتی از ازدواج یا همان «ازدواج خودآگاه» خواهد پرداخت. بخش سوم، تمامی ایده‌های تشریح شده را در قالب یک دورهٔ ده هفته‌ای و منحصر به فرد از درمان رابطه، ارائه می‌دهد. با توسل به تمرین‌های اثبات شده و «قدم به قدم» کتاب، نه تنها بینش عمیق‌تری را در رابطه با مشکلات زناشویی کسب خواهید کرد، بلکه خواهید توانست آن‌ها را حتی بدون پرداخت مخارج روانکاو یا مشاور خانواده نیز حل و فصل کنید.

نظرات کاربران

tahii
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

سلام، ممنون میشم این کتاب رو تو این هفته که کتابای رایگان هدیه میدین، رایگان کنید

بهار
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

لطفا صوتی روهم بزارید

Elizee
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

درود ب همه.... کتاب مناسبی برای شناخت ذهن و چرایی انتخابهای ماست... راهکارهای زیادی برای مشکلات زناشویی داده.... کمی اشتباه تایپی داشت... برای شناخت عمیقتر انتخابها، کتاب ایا تو ان گمشده ام هستی هم منــاسبه

نگار
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عالی

علیرضا رفیعیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

من این کتابو خریدم۵۰درصدشم خونده بودم الان برنامه رو به روز کردم نیستش توی کتابخونم🥺🥺🥺🥺🥺

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
آنچه ما انجام می‌دهیم، جستجو به دنبال کسی است که خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی غالب کسانی را داشته باشد که ما را بزرگ کردند.
seza68
در ازدواج ناخودآگاه، پیش فرض شما بر این است که وظیفهٔ همسرتان در زندگی با شما این است که به طرزی معجزه‌آسا، به نیازهای شما رسیدگی کند.
Elizee
دلیل این که چرا در ابتدای یک رابطه چنین احساسات خوبی را تجربه می‌کنیم، این است که بخشی از مغزمان باور دارد که نهایتا به ما فرصتی داده شده تا مورد توجه و حمایت قرار بگیریم و تمامیت، یک‌پارچگی و وحدت وجود اولیهٔ خود را مجددا باز یابیم.
seza68
خویشتن گمشدهٔ شما به طور کلی خارج از حوزهٔ آگاهی شما واقع شده و از آن کاملاً بی‌اطلاع هستید. تقریبا تمامی ارتباطات با این بخش‌های سرکوب شده از وجود خود را کاملاً خشکانده‌اید.
seza68
خوشبختی شما نه به پیدا کردن «همسر ایده‌آ ل» بلکه به میزان تمایل شما به کشف و درک بخش‌های پوشیده و پنهان وجود خودتان بستگی خواهد داشت.
Elizee
ازدواج سفری روانی و روحی است که با شور و حال و سرمستی جذب شدن آغاز شده و مسیر خود را از میان گذرگاه ناهموار و پرپیچ و خم «خودکاوی» و «خودشناسی» ادامه می‌دهد و نهایتا به خلق کانونی صمیمی، شاد و همیشگی می‌انجامد.
Aseman📚🌿🌦
رشد. به جای آن که دردتان را سرکوب کنید، از خود بپرسید: «در این لحظه چه حقیقتی سعی در نمایان کردن خود دارد؟ در زیر این احساسات غم، اضطراب، نگرانی و یاس، چه احساسات قدیمی‌تر و عتیقی پنهان شده‌اند؟»
Elizee
تنهایی طلب‌ها نیز با این تمرین مشکل خواهند داشت. بدین معنی که می‌خواهند همکاری کنند، اما به سختی
کاربر ۴۰۴۳۷۰۵
اغلب متعاقب آن که طرفین تعهدی جدی را در قبال یکدیگر عهده‌دار شدند، تغییری قابل ملاحظه و محسوس در رابطه پدیدار خواهد گشت
seza68
بسیاری از انتقادهای تکراری و عاطفی شما از همسرتان جملات تغییر شکل یافته‌ای از نیازهای برآورده نشدهٔ خودتان می‌باشند.
Elizee

حجم

۴۹۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
۳۲,۹۵۰
۵۰%
تومان