دانلود و خرید کتاب درمان خشم در سی دقیقه رونالد تی پاتر افرون ترجمه الهام آرام‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درمان خشم در سی دقیقه

هر انسانی در بعضی شرایط عصبانی و خشمگین می‌شود و در برابر این فشار ذهنی نمی‌داند چه واکنشی باید نشان دهد و چگونه خشم خود را مهار کند. کتاب «درمان خشم در سی دقیقه» نوشته دکتر رونالد تی پاتر افرون و دکتر پاتریشیا اس. پاتر افرون به شما کمک می‌کند که بیاموزید چطور از عهده مدیریت چنین موقعیت‌های دشواری برآیید. این کتاب سه بخش اصلی دارد. در بخش اول فصل‌هایی طراحی شده که به شما کمک می‌کنند موقعیت‌هایی را که باعث می‌شوند دچار خشم شوید شناسایی کنید. بخش دوم به شما کمک می‌کند اهدافی واقع‌گرایانه را برای مبارزه با خشمتان تعیین کنید و در بخش سوم به هدف اصلی یعنی یادگیری روش‌های اساسی برای مهار خشم پرداخته شده که شامل روش‌هایی برای شناسایی عواطف و هیجانات خودتان و دیگران، توانایی قراردارن خودتان در موقعیت دیگران و درک شرایط آنان و نیز بخشیدن خودتان در مواقعی که برای خشم به شدت خویشتن را سرزنش می‌کنید.

نظرات کاربران

lale
۱۳۹۸/۰۳/۲۲

با توجه به اسم کتاب مطالب اساسی را خلاصه کرده، خواندنش بهتون یک بینش کلی تر نسبت به خشم میده، ولی برای کسی که اولین کتابش باشه شاید مفید نیست، کتاب کنترل خشم به زبان آدمیزاد و پیشنهاد میکنم در

- بیشتر
ali chalabi
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

در اسلام گفته شده هنگام خشم وضو بگیرید چون باعث میشه خشمتان کاهش پیدا کند حال در این کتاب هم میگه خشم حالت دماسنجی است و انسان داغ میکند یه چیزی میخواهد که سردش کند

Reza Nemati
۱۳۹۸/۰۶/۰۷

کتاب کاربردی و مفیدیه. بخش‌های خوب کتاب رو که به نظرم می‌تونه واس شما دوستان هم جذاب باشه توو بخش بریده‌ها قرار دادم.

Bijan M
۱۳۹۸/۰۵/۳۰

کتابی ست بسیار کاربردی‌ برای کنترل خشم و دید شفاف و کاملی از وضعیت واقعی ای که یک فرد خشمگین گرفتارش هست ارائه میده که بسیار کمک کننده هست. از همون اول که شروع کردم تمرینها ش واقعا کمک بزرگی

- بیشتر
ایمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

این کتاب اومده در قالب ۲۶ فصل، راه‌های کنترل خشم رو بیان کرده؛ از بین این ۲۶ فصل، شاید نهایتاً چهار یا پنج فصل برای هر فرد مفید باشه و این می‌تونه بین افراد مختلف متفاوت باشه. بنده نه به

- بیشتر
روح اسکندری
۱۳۹۸/۰۲/۳۱

بهترین کتاب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۷)
یکی از دلایلی که موجب می‌شود افراد از بخشیدن شخص خطاکار بپرهیزند این است که به‌اشتباه تصور می‌کنند بخشش به‌معنای بازگشت به رابطه با فرد خطاکار است. این دیدگاه صحیح نیست. شما می‌توانید شخصی را ببخشید بی‌آن‌که دوباره به رابطه با او بازگردید.
Reza Nemati
- به گذشته نچسبید. «هرگز آنچه را پارسال گفتی، فراموش نمی‌کنم.» - نزنید، هل ندهید یا تهدید نکنید. «اگر دوباره آن را تکرار کنی، من...» - فحش ندهید و داد و بیداد راه نیندازید. - شکلک در نیاورید. «منظورت چیست که من دارم شکلک درمی‌آورم؟» - به شخصیت طرف مقابل حمله نکنید. «تو یک آدم بی‌مصرف و بدبخت هستی.»
Reza Nemati
سوم، آن‌ها جملات انتقادی بسیار ضعیف را بیش از حد معمول خصمانه تفسیر می‌کنند. برای مثال، وقتی همسرشان بگوید: «کیکی را که درست کرده‌ای دوست دارم؛ اما اگر دفعهٔ بعد به آن میوه اضافه کنی بهتر است»، این جمله را این‌طور می‌شنوند: «احمق، چه‌کار کردی؟ هر احمقی می‌داند که این نوع کیک باید با میوه باشد. چه کیک مزخرفی درست کرده‌ای!» این الگوی تفسیر نادرست، اسناد خصمانه نامیده می‌شود.
Reza Nemati
خشم پیوسته بر سر شما فریاد می‌زند و می‌گوید: «به من گوش کن! به من گوش کن! به من گوش کن!» در همین حال همسرتان، دوست‌تان، همکارتان، فرزندانتان، خواهر یا برادرتان، یکی از مراجعانتان یا حتی شخصی غریبه، سعی می‌کند دربارهٔ آنچه شما را ناراحت کرده است، با شما صحبت کند. آن‌ها می‌خواهند با شما همکاری کنند و به شما اطمینان دهند که ایمن هستید یا به کمک گفتگو تلاش کنند که راه مسدود را باز کنند؛ اما متأسفانه شما نمی‌توانید صدای آن‌ها را بشنوید؛ گویی این‌که شخصی می‌کوشد با شما صحبت کند؛ اما شما یک هدفون در گوشتان گذاشته‌اید که آهنگ بسیار بلندی از آن پخش می‌شود.
Reza Nemati
- خشم دیگران را به شوخی نگیرید. «وقتی عصبانی می‌شوی بامزه می‌شوی.» - از صحبت دربارهٔ موضوع فرار نکنید. «نمی‌خواهم دربارهٔ آن صحبت کنم.» - تعمیم ندهید. «تو همیشه دیر می‌کنی.» - بی‌توجهی و بی‌اعتنایی نکنید. «حالا هرچه!» - روی آخرین کلمه‌تان پافشاری نکنید. «فقط یک کلمهٔ دیگر می‌گویم.»
Reza Nemati
«هرگز اجازه ندهید شخصی به‌رایگان ساکن خانهٔ مغزتان شود.»
farhadfery
خشم علامتی کوچک است که به شما نشان می‌دهد مشکلی وجود دارد. پیام خشم این است: «چیزی راه مرا بسته است و من نیاز دارم آن را از سر راهم بردارم.» هدف اصلی برای شما دریافت این پیام و انجام کاری مفید به‌منظور رفع این خشم است.
Reza Nemati
«هرگز اجازه ندهید شخصی به‌رایگان ساکن خانهٔ مغزتان شود.»
Standing MAN
زمانی که احساس گناه، شرمساری و عدم خودباوری با هم ترکیب شوند، فرد را به شخصی تبدیل می‌کنند که قادر به بخشیدن خود نخواهد بود و معتقد است باید پیوسته خودش را برای آنچه بوده است، تنبیه کند.
امیرحسین
شما و فقط خود شما به‌تنهایی مسؤول خشم و عصبانیت‌تان هستید و باید به‌تنهایی از عهدهٔ مهار آن برآیید. این هم خوب است و هم بد. خوب است زیرا می‌توانید مسؤولیت کامل بهتر کردن زندگی‌تان را برعهده بگیرید و بد است زیرا دیگر نمی‌توانید دیگران را برای مشکلات‌تان سرزنش کنید.
parisa_msi

حجم

۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان