دانلود و خرید کتاب همه چیز تغییر می‌کند جاناتان تروپر ترجمه سینا بحیرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز تغییر می‌کند اثر سینا بحیرایی

کتاب همه چیز تغییر می‌کند

انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همه چیز تغییر می‌کند

«همه‌چیز تغییر می‌کند» رمانی از جاناتان تروپر نویسنده آمریکایی است.

تروپر در سال ۱۹۷۰ در ریوردیل آمریکا متولد شد. او مدرک کارشناسی ارشد نویسندگی خلاق از دانشگاه نیویورک دارد و تاکنون ۶ رمان نوشته است. آثار او در سراسر جهان پرفروش هستند و به بیش از بیست و دو زبان مختلف ترجمه شده‌اند.

از دو اثر او به نام‌های «اینجاست که ترکت می‌کنم» و «آخرین کار من پیش از رفتن» اقتباس‌های سینمایی هم شده است. تروپر اکنون در وینچستر نیویورک زندگی می‌کند و علاوه بر نویسندگی، به تهیه‌کنندگی، فیلم‌نامه‌نویسی و تدریس در دانشگاه هم می‌پردازد.

«همه‌چیز تغییر» می‌کند داستانی درباره عشق، دلتنگی، فقدان و ترس از آینده برنامه‌ریزی شده است. این داستان زندگی یک جوان امریکایی به اسم زاخاری و دغدغه‌های او در دنیای امروز است.

زاخاری مرد جوانی با یک کار خوب در منهتن است که در یک آپارتمان زندگی می‌کند. او نامزدی دارد و قرار است با هم ازدواج کنند اما در روز عروسی او گرفتار خاطرات دوست صمیمی‌اش، می‌شود که دو سال پیش، در یک حادثه کشته شده است. با این یادآوری‌ها او احساس عجیب و در حال افزایشی نسبت به بیوه زیباروی دوستش، به اسم تامارا پیدا می‌کند.

«معمولاً هر وقت خانهٔ تامارا را ترک می‌کنم، نیاز شدیدی احساس می‌کنم که حتما هوپ را ببینم. مثل معتادی که به مواد نیاز دارد، باید حتماً خودم را به او برسانم تا به این باور برسم که واقعیت زندگی‌ام به‌اندازهٔ فکر و خیال‌های دیوانه‌واری که در خانهٔ تامارا در ذهنم می‌چرخید، خوب و ایده‌آل است. قبل از این‌که ماشین را روشن کنم، سراغ گوشی‌ام می‌روم. بازش می‌کنم و اسمش را می‌گویم. می‌خواهم صدایش را آن طرف خط بشنوم و از این که همیشه در زندگی‌ام است، مطمئن شوم. تنها این مدرک محکم است که من را نسبت به واقعیت زندگی‌ام مطمئن می‌کند.»

«همه چیز تغییر می‌کند» یک داستان خردمندانه، تکان‌دهنده، طنزآمیز، عاشقانه و درواقع یک کار برتر از یک استعداد جدید در عرصه نویسندگی است.

نظرات کاربران

Aa
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

فرقی نداره کجای دنیا داری زندگی میکنی آدمها مشکلات خاص خودشون رو دارن و روابط بینشون میتونه خیلی پیچیده باشه.

FatemehNMT
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

بعضی وقتا یه کارایی منطقی یا عاقلانه به نظر نمیرسن ولی ادامه دادنشونم طعم خوش زندگیو از آدم میگیره. بالاخره یه جایی باید زد زیرِ همه چیو به حرف دل گوش کرد.

siiis71
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

سی و هشتمین کتاب من از طاقچه... فقط این کتاب رو شروع کنید🙂 اونوقت می بینید که چقدر زود تمومش می کنید! این جمله از دل کتاب خیلی به دلم نشست: راستش زندگی هیچ چیزش معلوم نیس!

کَرانه
۱۴۰۱/۰۹/۰۳

یک نفر نوشته بود نظرات رو بیخیال بشید و یک‌راست برید سر اصل داستان.بله!بسیار جذاب بود،روایتی روان و در آخر غافلگیر کننده.

venus
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

داستان در مورد یه مرد جوان که در آستانه ازدواجه، کار خوبی داره و زندگی رو به راهه تا زمانی که در گیر یه سری احساساتی در مورد، بیوه دوست ش میشه و حس میکنه دوسش داره، و سر و

- بیشتر
zohreh
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

.۱۲۹. این کتاب برای کسانیکه کتابهای زیادی خوندن به هیچ وجه جذابیتی نداره و پیشنهاد نمیکنم. شاید بتونیم ماهیت کلی کتاب رو در نظر بگیریم و براساس این مشکل دائمی انسان که "هیچوقت از چیزی که داره راضی نیست و همیشه دنبال

- بیشتر
Dayan
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

داستانی آب‌دوغ‌خیاری و لوس، با پایانی ماست‌مالی شده. ترجمه‌ روان و خوبه، اما مشکل خود داستانه که از یه جایی به بعد شبیه فیلم‌های لوس و مصنوعی تینیجری می‌شه. یه‌سری جاها مکالمات بین شخصیتا زیادی تخیلی و غیرواقعی می‌شد، و دل آدمو

- بیشتر
abi
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

چقدر این کتاب، دل انگیز و روان بود . لذت بردم

غزاله
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

من از گردونک این کتاب رایگان گرفتم برام جالب بود روون بود و دوست داشتم

نفیس
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

چیز خاصی نداشت. اگه وقت اضافه دارین و براتون مجانی هست برای سرگرمی بخونیدش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸)
به نظر می‌شه گفت بی‌خیالی در اصل نشون دهندهٔ سطح بالایی از تنهاییه
NeginJr
به نظر می‌شه گفت بی‌خیالی در اصل نشون دهندهٔ سطح بالایی از تنهاییه.»
Mo0onet
در زندگی هیچ‌وقت نمی‌دانی این آخرین باری است که داری طرف مقابلت را می‌بینی. اگر از این موضوع خبر داشتی قطعاً دقت بیش‌تری به خرج می‌دادی.
Mo0onet
من بیش‌تر شبیه کسی هستم که زیر آب دست و پا می‌زند و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آموزش غریق نجات‌ها باشد.
NeginJr
غافل‌گیر و مردد بود ولی یک‌جور خوشحالی هم در صورتش دیده می‌شد. زمانی که به مردم آن هم درحالی‌که در آستانهٔ فروپاشی عصبی هستند حسادت می‌کنید، این یعنی وقتش رسیده که نگاه دقیق‌تری به زندگی خودتان داشته باشید.
davari.bist
کسی که شما را آرام می‌کرد و ترس‌هایتان را از بین می‌برد. شاید احساس خشم و خیانت داشته باشید، ولی بخشی از وجودتان همیشه او را دوست دارد، چرا که هنوز در آن شب‌های ترسناک باقی مانده و فراموش نکرده است که او همیشه جایی بود برای فرار از دست کابوس‌ها، جایی که می‌توانستید با خیال راحت در خوابی آرام غوطه‌ور شوید و مطمئن باشید که در آن لحظه، جایتان کاملاً امن است.
کاربر ۱۴۵۵۱۵۷
کل ماجرا همین بود.
davari.bist
ما هیچ‌چیز تولید نمی‌کنیم، هیچ‌چیز نمی‌فروشیم و هیچ‌چیز نمی‌خریم. اگر شرکت ما وجود نداشت، کافکا قطعاً آن را خلق می‌کرد.
maryam
آیا به همین راحتی می‌توانی رنج‌هایی که به بقیه وارد کردی، خطاهایی که مرتکب شدی را از بین ببری تا بتوانی وارد مسیر دیگری شوی و اوضاع را بهتر کنی؟
NeginJr
قطعاً هیچ‌وقت نمی‌توانید از کسی که این‌طوری برای شما لالایی خوانده باشد، متنفر شوید، درست است؟ کسی که شما را آرام می‌کرد و ترس‌هایتان را از بین می‌برد. شاید احساس خشم و خیانت داشته باشید، ولی بخشی از وجودتان همیشه او را دوست دارد، چرا که هنوز در آن شب‌های ترسناک باقی مانده و فراموش نکرده است که او همیشه جایی بود برای فرار از دست کابوس‌ها، جایی که می‌توانستید با خیال راحت در خوابی آرام غوطه‌ور شوید و مطمئن باشید که در آن لحظه، جایتان کاملاً امن است.
NeginJr

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان