دانلود و خرید کتاب لابی آرش عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لابی اثر آرش عباسی

کتاب لابی

نویسنده:آرش عباسی
انتشارات:نشر عنوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لابی

نمایشنامه «لابی» نوشته آرش عباسی، اثر برگزیده نمایش‌نامه‌نویسی بخش چشم‌انداز بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است. راضیه هاشمی فینالیست مسابقات تکواندو قرار است با حریفی از کشور عراق مبارزه کند اما به دلایلی حاضر نیست با این رقیب رودررو شود:

«حیاتی: لحظه اولی که بهم خبر دادن قهرمان تیم تکواندوی زنان ایران به فینال رسیده اما گفته چون فینالیست مقابلش از کشور عراق هست و نمی‌خواد باهاش مسابقه بده یه چیزی وادارم کرد چند دقیقه سکوت کنم. به خودم گفتم یعنی این دختر چی توی سرشه؟ به سن و سال‌تون نمی‌خوره که جنگ، عشقی رو ازتون گرفته باشه... متاسفانه دیدار با شما اینقدر عجله‌ای شد که مجال دست نداد با شناخت کافی بیام خدمت‌تون. اما حسم بهم می‌گه یه کسی از خانواده شما توی جنگ بوده که ...

راضیه: نه. /لبخند می‌زند./ حس‌تون درست نمی‌گه.... من به این چیزا فکر نمی‌کنم.

حیاتی: آها...‌ درست برعکس من... /مکث/‌ من اینجام تا شما رو قانع کنم برید روی تشک و با اون ورزشکار عراقی مسابقه بدین. /مکث/ اما می‌خوام به‌تون بگم..‌./ راضیه متعجب خیره به حیاتی مانده است. حیاتی بلند می‌شود، کمی قدم می‌زند و سعی می‌کند متمرکز باشد./ چطور بگم.‌..»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
همه رازها بالاخره یه روزی برملا می‌شن حتی اگه روزگار اونا رو برملا نکنه آدم خودش زیر سنگینی‌شون کم می‌یاره و بیرون‌شون می‌ریزه.
کیان
باورم شده که زندگی پر از لحظه‌ها، حرف‌ها، آدم‌ها و اتفاقات ناشناخته‌ای است که فقط باید عمر کنی تا با آنها روبرو شوی. مهم نیست چقدر عمر کنی. مهم این است که در طول عمر کوتاه یا بلندت بالاخره با چیزهایی روبرو می‌شوی که هیچوقت تصورش را نمی‌کرده‌ای. بعضی وقت‌ها در یک ساعت چیزهایی را تجربه می‌کنی که ممکن است در ده سال هم نتوانی آن تجربه را لمس کنی.
کیان

حجم

۱۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان