دانلود و خرید کتاب من از سی و سه نفر ( زندگی‌نامه خلبان یحیی پازوکی) مصطفی محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من از سی و سه نفر ( زندگی‌نامه خلبان یحیی پازوکی) اثر مصطفی محمدی

کتاب من از سی و سه نفر ( زندگی‌نامه خلبان یحیی پازوکی)

نویسنده:مصطفی محمدی
انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من از سی و سه نفر ( زندگی‌نامه خلبان یحیی پازوکی)

«من از سی‌وسه نفر» زندگی‌نامه خلبان یحیی ساعد پازوکی را روایت می‌کند. مصطفی محمدی در نشست‌هایی خودمانی و طولانی با سرهنگ یحیی پازوکی، این زندگی نامه را ضبط کرده و به روی کاغذ آورده‌است. در مقدمه این اثر می‌خوانید: «این خاطرات در طول ده نشست خودمانی و طولانی از زبان سرهنگ خلبان یحیی ساعدپازوکی، بر حافظه من و آی.سی ضبطم جاری شد. پازوکی مرحله به مرحله پیشرفت را هم‌چون گام‌به‌گام یک پرواز بلندمدت و پرخطر، ملاحظه و نظارت می‌کرد؛ تا نیمه بهمن‌ماه ۱۳۸۴ که برای گذراندن یک ماموریت هفت‌ماهه عازم خارج از کشور شد. خاطرات او در گذر زمان معلّق است. گاه در فرودگاه نظامی اهواز و گاهی دیگر توی شهر سن‌آنتونیو تگزاس. و یا از زمانی به زمانی دیگر ـ بدون ملاحظه ترتیب وقوع خاطرات و روند زندگی ـ عبور می‌کند تا بتواند با شیوه سیال ذهن به همه گذشته‌هایش دست بیندازد و در تکلّف فواصل و ترتیب تاریخی آن‌ها قرار نگیرد. اکنون آن‌چه در این اثر گردهم آمده، تنها بخشی از حوادث گذشته اوست که با زندگی‌نامه‌اش درهم آمیخته است.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۳۷۵۲۹
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

برخلاف تصویر جلد، محتوای کتاب درباره یک خلبان ترابری است. تقدم و تاخر زمانی مطالب واقعا سردرگم کننده است. در مجموع آنچه که انتظار داشتم نبود و لذا از اواسط کار مطالعه را رها کردم.

کاربر ۱۳۱۲۴۹۱
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

بیشتر شبیه قصه های اتل متل شده بسیار متن درهم و بدون رعایت دوره زمانی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«آن‌چه صلاحت است از خدا بخواه، نه آن‌چه که دلت می‌خواهد؛ چون آدمی ذاتاً راحت‌طلب و عافیت‌اندیش است.»
آرش
برخی به ارسال نامه با پست که در آن روزها کند کار می‌کرد اکتفا نداشتند و می‌گفتند، نامه‌ها مانند نور ستارگان دوردست هستند؛ یعنی چه بسا زمانی به مقصد برسند که صاحب‌شان از فروغ و حیات بازمانده باشد. بنابراین از اقوام و مسافران شهرستانی نیز برای حمل پیام و نامه‌ها کمک می‌گرفتند.
آرش

حجم

۱۸۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۸۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
۱۸,۰۰۰
۵۰%
تومان