دانلود و خرید کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج) کیم اسکات ترجمه حانیه سادات شریعتمداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج) اثر کیم اسکات

کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج)

معرفی کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج)

«رک و راست باشید» جزو بهترین کتاب‌های کسب و کار ۲۰۱۶ و ترجمه کتاب «Radical Candor» اثر کیم اسکات است. از وقتی که صحبت کردن را آموختیم، به ما گفته‌شده که اگر حرف خوبی برای گفتن نداریم، اصلاً حرف نزنیم. اما وقتی که مدیر می‌شوید، حرف زدن، شغل و تعهد شما است. کیم اسکات، مدیر اجرایی در گوگل و اپل بوده‌است، او در اپل با تیمی همکاری می‌کرد تا کلاسی در زمینه رئیس خوب شدن ایجاد کنند. ارائه رویکرد مهم و جدید در زمینه مدیریتِ مؤثر و تالیف کتاب «رک‌ و راست باشید»، شهرت رو به رشدی برایش به همراه داشته‌است. «رک‌ و راست باشید» یک ایده ساده دارد: برای این‌که رئیس خوبی شوید باید هم‌زمان هم شخصاً به افراد توجه داشته‌باشید و هم مستقیماً آنها را به چالش بکشید. وقتی که بدون توجه، افراد را به چالش بکشید، پرخاشگریِ نفرت‌انگیزی رخ می‌دهد؛ و وقتی که بدون به چالش کشیدن، به افراد توجه کنید، همدلی مخرب رخ می‌دهد. وقتی که هیچ‌کدام از این‌ها را انجام ندهید، دورویی ایجاد می‌شود. این چارچوب ساده به شما کمک می‌کند تا روابط بهتری را در محل کار خود ایجاد کنید و سه مسئولیت مهم خود را به عنوان یک رهبر انجام دهید: ایجاد فرهنگ بازخورد (تحسین و انتقاد)، ایجاد یک تیم منسجم، و کسب نتایجی که به آن افتخار کنید. «رک‌ و راست باشید» به مدیران نشان می‌دهد که چگونه با حفظ انسانیت خود موفق شوند، چگونه میانه‌روی را در کار خود پیدا کنند و چگونه محیطی ایجاد کنند که در آن، افراد عاشق کار و هم همکاران خود باشند. «من به سرعت رک‌وراست باشید را مطالعه کردم: یادگیری چارچوبی که به شما نشان دهد تا هم رئیس و هم همکار بهتری باشید واقعاً جذاب است. این کتاب، مجموعه‌ای از واقعیت‌های روشن، مشاوره‌های خردمندانه، و پیشنهادات عملی همراه با تجربیات شخصی (و اغلب بامزه) کیم اسکات است، کسی که سابقه حضور در اپل، گوگل، و استارتاپ‌های مختلفی را داراست. مطالعه این کتاب ضروری است». گرتن رابین؛ نویسنده کتاب پرفروش «پروژه شادی»
ساختن برای ماندن
جیم کالینز
فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون
برد استون
مربی تریلیون دلاری
اریک اشمیت
مدیریت با بازده بالا
اندرو گروو
چه کسی می‌گوید فیل ها نمی توانند برقصند؟
لوییز وی گرستنر
انگیزش؛ منطق پنهانی که انگیزه‌های ما را شکل می‌دهد
دن آرییلی
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگرنه؟)
جیم کالینز
اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید
مایک میخالوویچ
پوست در بازی؛ عدم تقارن پنهان در زندگی روزمره
نسیم نیکولاس طالب
راهنمای مربیگری
جولی استار
فریب ایکاروس؛ چقدر بلندپرواز هستید؟
ست گودین
قدرت هوش هیجانی
دانیل گلمن
برنامه‌ بازاریابی یک صفحه‌ای
آلن دیپ
کتاب صوتی فرمول؛ قوانین جهانی موفقیت
آلبرت لزلو بارابسی
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
قصه‌های شب برای مدیران
هنری مینتزبرگ
ایده‌ی عالی مستدام
چیپ هیث
سختی کارهای سخت
بن هوروویتز
تمرکز
دانیل گلمن

نظرات کاربران

Ardalan
۱۳۹۸/۰۷/۱۸

خانوم کیم اسکات واضحه تجربیات فوق العاده زیادی از کارکردن، مشاور بودن و قصه شنیدن از غول شرکت هایی مثل گوگل، اپل، توئیتر و غیره دارن. ولی کتاب برای میزان محتوایی که به من رساند حجمش زیاد به نظر میرسد.

- بیشتر
محسن
۱۳۹۷/۱۲/۱۷

ترجمه خودش نیاز به ترجمه داره.عبارات ربطی توش زیاده و آدم کلی باید فکر کنه تا معنی یه جمله رو بفهمه

morteza
۱۳۹۸/۰۴/۲۱

تجربیات شخصی مدیریت منابع انسانی رو تو شرکت گوگل و اپل بیان میکنه اگر به حوزه منابع انسانی مخصوصا در استارت آپها علاقه دارید حتما بخونید البته کمی مشکل ترجمه داشت اما من اونقدر غرق در مطالب جدیدش شدم که خیلی اذیتم

- بیشتر
majid
۱۳۹۸/۰۵/۲۵

ضعف ترجمه مشهوده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶)
وقتی افراد مطمئن نباشند که از کیفیت کارشان قدردانی می‌شود یا خیر، رنجیده می‌شوند و روحیه‌شان را از دست می‌دهند.
Mohsen7080
اپل: افرادی را استخدام می‌کنیم که به ما بگویند چه کار کنیم، نه اینکه ما به آنها بگوییم چه کار کنند.
محسن
رهبران تویوتا، یک مربع قرمز بزرگ را روی زمین خط مونتاژ کشیده بودند، کارمندان جدید می‌بایستی در آخر هفته اولِ کارشان، در آن مربع می‌ایستاندند، و تا وقتی که حداقل سه انتقاد در مورد خط مونتاژ نمی‌کردند، مجاز به ترک آنجا نبودند. بخشی از موفقیت تویوتا، مرهون بهبود مستمر این کارها بوده است.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
مهم نبود چه شغلی دارد، او همیشه در کارش عالی بود. نه تنها بیش از نیاز کار می‌کرد، بلکه کارهایی را انجام می‌داد که فکر می‌کردید غیرممکن است. او توصیه‌ای را از انجیل مثال می‌زد هر آنچه برای انجام دادن پیدا می‌کنی، با قدرت انجام بده.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
یکی از متقاضیانی که می‌خواستم استخدام کنم، با برنامه‌ریز بسیار بی‌ادبانه رفتار کرد، طوری که او به گریه افتاد؛ متقاضی دیگری نیز با آبدارچی بی‌ادبی کرد، هیچ‌کدام از آنها را استخدام نکردم. متقاضی دیگری دستمال کثیفی را از روی زمین برداشت که خودش نینداخته بود، او را استخدام کردم.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
هرکس می‌تواند در چیزی عالی باشد؛ این خیلی متفاوت است با اینکه بگوییم، هرکس می‌تواند در هر چیزی خوب باشد، این حرف قطعا درست نیست
منمشتعلعشقعلیمچکنم
پرخاشگری زننده به تضعیف دیگران در حد زیاد اشاره دارد. وقتی رؤسا، کارمندان را تحقیر می‌کنند، آنها را در برابر عموم شرم‌سار می‌کنند، یا اینکه آنان را نادیده می‌گیرند، رفتار آنها در این رُبع می‌گنجد. گاهی پرخاشگری زننده نتایج کوتاه‌مدت خوبی دارد، ولی در بلندمدت پیامدهای بدی به دنبال دارد.
رضا خدابنده‌لو
به خاطر داشته باشید، حماقت آن است که کاری مشابه را انجام دهید و انتظار نتایج متفاوتی داشته باشید.
محسن
او توصیه‌ای را از انجیل مثال می‌زد هر آنچه برای انجام دادن پیدا می‌کنی، با قدرت انجام بده.
محسن
بگذارید واضح صحبت کنم، من با افرادی که خود را برای نشان دادن شایستگی‌های اصلی انسانی به زحمت نمی‌اندازند کار نمی‌کنم. از شما می‌خواهم همیشه انسانیت خود را حفظ کنید. اگر افراد بیشتری بتوانند رک‌وراست باشند، پس دیگر لازم نیست پرخاشگری زننده را تحمل کرد.
رضا خدابنده‌لو

حجم

۷۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۷۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان