دانلود و خرید کتاب حرفه‌ای شوید اریک وور ترجمه علی معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرفه‌ای شوید اثر اریک وور

کتاب حرفه‌ای شوید

معرفی کتاب حرفه‌ای شوید

کتاب حرفه‌ای شوید (هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای) نوشتهٔ اریک وور با ترجمهٔ علی معتمدی در انتشارات رخداد کویر چاپ شده است.

درباره کتاب حرفه‌ای شوید

کتاب «حرفه‌ای شوید» در حکم درس‌نامه‌ای است که هر نتورکری در هر سطحی باید آن را داشته باشد. این کتاب با زبانی بسیار روان و با روش‌های بسیار ساده، بازاریابی شبکه‌ای را به‌شکل عملی به شما یاد می‌دهد. اریک وور با بیش از ۲۵سال سابقه در بازاریابی شبکه‌ای و جذب ۵۰۰۰۰۰ زیرشاخه در بیش از ۶۰ کشور جهان به شما یاد می‌دهد که چطور لیست بنویسید، دعوت کنید، معرفی کنید، پیگیری کنید، و مشتری را وارد کار کنید، آن هم به روش حرفه‌ای‌ها. اگر شما این چند مهارت ساده را مثل حرفه‌ای‌ها انجام دهید به ثروت کلانی از این راه خواهید رسید.

کتاب حرفه‌ای شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب حرفه‌ای شوید 

«مراکز تلفنیِ خدمات به مشتری را یادتان هست که پشت گوشیْ انسان صحبت می‌کرد؟ الان ماشین جای آن انسان‌ها را گرفته و این شغل از بین رفته. یادتان می‌آید که شرکت‌ها فروشنده‌های فراوانی داشتند؟ الان مردم اینترنتی سفارش می‌دهند و آن شغل‌ها از بین رفته‌اند. کلوب‌های اجارهٔ ویدئو را یادتان هست؟ الان دیگر مردم فیلم‌ها را با گوشی هوشمند و تبلت خود می‌بینند، و شغل اجارهٔ ویدئو و فیلم از بین رفته. من عاشق کتاب هستم، ولی هر از گاهی به کتابفروشی محل خود سر بزنید. طولی نمی‌کشد این مغازه‌ها تعطیل می‌شوند و شغل‌های مرتبط با آنها هم از بین می‌رود.

می‌توانم همین‌طور ادامه بدهم و از اوضاعِ تقریباً همهٔ شغل‌های موجود در دنیا بگویم. تکنولوژی و بهره‌وری روزبه‌روز در حال نابود کردن شغل‌ها هستند. کاری هم از دست ما برنمی‌آید. در واقع، شتاب آن بیشتر هم خواهد شد. اگر منتظر نشسته‌اید که اقتصاد به عقب برگردد و شغل‌ها دوباره زنده شوند، بی‌خودی منتظر نباشید. قرار نیست چیزی برگردد.

درست همان‌طور که بچه‌های کشاورزانِ قدیم تغییرات را دیدند و مزارع را به قصد یافتن شغل جدید ترک کردند، همین اتفاق دارد برای کسانی می‌افتد که در شغل‌های اقتصاد قدیمی کار می‌کنند. برای امرار معاش، آنها باید چشم‌شان را به روی این واقعیت باز کنند و یک چیز جدیدی پیدا کنند.

بازاریابی شبکه‌ای بهتر است

بهترین راهی که من در اقتصاد جدید سراغ دارم و با آن نه تنها می‌توانید امرار معاش می‌کنید، بلکه می‌توانید به موفقیت چشمگیر هم می‌رسید بازاریابی شبکه‌ای است. در دنیای امروز، محصولات و خدمات مهمی وجود دارند که در انتظارند تا به افرادی که به آنها نیاز دارند معرفی شوند. مصرف‌کننده نیز هنوز نیاز به آموزش دارد.

شرکت‌ها چند انتخاب پیش رو دارند. می‌توانند با اشتیاق در دنیای بیش از پیش پراکنده و گسیختهٔ تبلیغات مشغول شوند تا حرف‌شان را به گوش مصرف‌کننده برسانند؛ می‌توانند با استخدام نیروهای فروش زیاد و خرج فراوان محصولات یا خدمات خود را بفروشند؛ یا می‌توانند با استفاده از بازاریابی شبکه‌ای ماجرای خود را برای دنیا تعریف کنند.

شرکت‌ها یکی پس از دیگری سراغ بازاریابی شبکه‌ای خواهند رفت، چون بازاریابی شبکه‌ای با اقتصاد جدید جفت‌وجور است. آنها می‌توانند تمام حمایت‌های شرکتی را در اختیار توزیع‌کننده‌های خود بگذارند و به آنها بابت تبلیغ محصولات شرکت دقیقاً بر مبنای کیفیت کار پول بدهند. بهره‌وری این روش بی‌نهایت بالا است، چون در اقتصاد جدید تبلیغ شفاهی بهتر از هر تبلیغ دیگری جواب می‌دهد. شرکت می‌تواند پولی را که باید صرف تبلیغات سنتی بکند به توزیع‌کننده‌های خود بدهد تا محصولش را شفاهی تبلیغ کنند.»

نظرات کاربران

ایلیا محبی
۱۳۹۷/۰۸/۰۱

عالی

Maryam
۱۳۹۸/۰۳/۰۹

بسیار عالی واقعیتهارو بیان میکنه

خانم حیدری بازاریاب شرکت معظم بادران
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

بهترین تغییرات را از فصل دومش صفحه49میتونید یاد بگیرید که شبیه کی بشین خوبه ومخرج مشترک افراد موفق را میتوانید بیابید

fatemeh
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

کتاب خیلی خوبی بود،لازمه خوندنش

naeim
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

واقعا کتابش خوبه . من زیاد اهل کتاب خوندن نیستم ولی این کتاب خیلی عالیه . حتما بخونین اونایی که میخان بازاریابی شبکه‌ای شروع کنن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
سود اصلیْ رسیدن به هدف نیست؛ سود اصلیْ شخصیتی است که برای دستیابی به آن هدف باید در شما شکل بگیرد
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
به جای اینکه بترسید که دیگران چه قضاوتی راجع به شما می‌کنند، از این بترسید که اگر دست به کار نشوید هیچ‌وقت به رؤیاهای‌تان نخواهید رسید.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
افرادی در شرکت‌تان هستند که در این مهارت‌ها استاد هستند. و برخلاف حرفه‌های دیگر، افراد موفق در شرکت شما مشتاقند که رازهای خود را به شما بگویند! تنها کاری که باید بکنید این است که از رفتار آنها الگوبرداری کنید. حاصل کار لذت‌بخش است. مطالعه کنید من با برنامه‌های صوت
کاربر ۲۰۶۴۸۴۲
«واقعیت واقعیت است، و من می‌خواهم هر کاری از دستم برمی‌آید بکنم تا مردم این امر مسلّم را درک کنند.»
احد نورمحمدی
اول، یاد گرفتم که حرفه‌ای‌ها احساسات خودشان را در نتیجهٔ کار دخالت نمی‌دهند. به عبارتی دیگر، آنها با هدف آموزش دادن و جا انداخت کار به مشتری احتمالی کمک می‌کنند که تصمیمی بگیرد که بر زندگیش تأثیر مثبت داشته باشد. آنها به کسی نیاز ندارند. سعی نمی‌کنند هر کسی را “وارد کنند.” آنها از روی صداقت سعی در کمک کردن دارند. دوم، حرفه‌ای‌ها از کار خود کاملاً مطمئن هستند. آنها توقع دارند که مشتری احتمالی وارد کار شود، چون باور ژرفی دارند که این فرصت کاری به سود مشتری احتمالی است. حرفه‌ای‌ها آدم‌های سفت و محکمی هستند. بسیاری از آنها وقتی می‌بینند شخص تصمیم می‌گیرد که وارد کار نشود عمیقاً تعجب می‌کنند.
tical shop
شما باید قبول کنید که تامدتی افراد ناآگاه شما را مسخره خواهند کرد.
FtmhAlikhah
حقیقت این است که بازاریابی شبکه‌ای بی‌نقص نیست، فقط بهتر است. واقعیت همین است!
احد نورمحمدی
شما قبل از اینکه آینده برسد و دیگران آن را حس کنند، دارید آینده را می‌بینید. شما دست به کار شده‌اید تا زندگی‌تان را بهتر کنید.
FtmhAlikhah
می‌گویند زندگی آدم به تعداد و عمق تجربه‌هایش است.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
حقیقت این است که بازاریابی شبکه‌ای بی‌نقص نیست، فقط بهتر است. واقعیت همین است!
FtmhAlikhah

حجم

۹۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۹۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان