دانلود و خرید کتاب رئیس خوب، رئیس بد رابرت آی. ساتن ترجمه ثریا شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رئیس خوب، رئیس بد اثر رابرت آی. ساتن

کتاب رئیس خوب، رئیس بد

معرفی کتاب رئیس خوب، رئیس بد

«رئیس خوب، رئیس بد» کتابی نوشته رابرت آی. ساتن است. در این کتاب می‌خوانید که چه کارهایی باید بکنید تا رئیس خوبی باشید و اگر با رئیس بدی سروکار دارید، چه کاری از دستتان ساخته‌است. بسیاری از روسا فاقد پشتکار و مهارت و خودآگاهی لازم برای اداره کردن کارکانشان هستند و روسای بسیاری هم با رفتار احمقانه خود مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. کتاب «رئیس خوب، رئیس بد» با بهره‌گیری از ماجراهای واقعی و تحقیقات مبتنی بر علوم رفتاری به تشریح اقدامات گاه تکان‌دهنده روسای برتر می‌پردازد. نکات آموزنده‌ی آن در کنار آزمونها و فهرست‌های یادآوری به مدیران کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و با همدلی و مهارت، مجموعه‌‌ی تحت امرشان را هدایت کنند.
هر روز با MBA
کریس دالتون
۱۳ گام به سوی ثروت (کتاب تمرین بیندیشید، ثروتمند شوید)
جوئل فوتینوس
چگونه از دارایی‌های خود محافظت کنیم
گرت ساتون
۵ درسی که یک میلیونر درباره‌ی زندگی و ثروت به من آموخت
ریچارد پل اونز
تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول
سمانه فلاح
حقیقت راستین موفقیت؛ آنچه یک درصد برتر آدم‌ها انجام می‌دهند و به شما نمی‌گویند
گریسن وین
راندن برای شاد کردن (مشتری‌نوازی به شیوه مرسدس بنز)
جوزف میشلی
اسرار نوآوری‌های استیو جابز
کارماین گالو
شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان
سمانه فلاح
رهبری با تکیه بر نقاط قوت
تام راث
فریب ایکاروس؛ چقدر بلندپرواز هستید؟
ست گودین
جلد ۴: اطفال ـ فصل ۵۶: تغذیه در شیرخواران و کودکان سالم و بزرگسالان
ایمان وفایی
خودتان را برند کنید
دیوید رویستون لی
بازی ثروت
لیلا وطن‌دوست
بی‌شعورهای ابدی؛ شناخت بی‌شعورهای اصلاح‌ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن‌ها
خاویر کرمنت
جهشی به سوی تفکر (تغییر زندگی در ۹۰ روز)
جان مکسول
چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟
کارولاین لیف
صحبت در جمع به زبان ساده
لوری روزاکیس
۹ گام برای استقلال مالی
سوز اورمن

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

به نظر میرسد کتاب تحریف شده یا قسمت هایی از آن حذف شده باشد. برای وضعیت ناشران ایرانی متاسفم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
«افراد انرژی‌بخش» لزوماً دارای شخصیتی گیرا و پیوسته پرشور و هیجان نیستند، بلکه در ظاهر بسیاری از آن‌ها خود را کمتر از آنچه هستند، می‌نمایانند و تا اندازه‌ای خجالتی‌اند. لیکن همه‌ی آن‌ها با خوش‌بین بودن درباره‌ی مسائل احتمالی پیش‌رو، مشارکت دادن کامل افراد کنار دستشان در کارها، ارج نهادن به عقاید دیگران و یاری رساندن به آنان به‌گونه‌ای که احساس پیشرفت کنند، به همگان نیرو می‌بخشند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
اگر بیشترین سهم از افتخارات و اشتباهات را برای رؤسا قائل باشیم، زحمت کمتر و آرامش‌خاطر بیشتری عاید ما خواهد شد. چنین سوگیری به‌ویژه در فرهنگ‌هایی که درباره‌ی قهرمانان و اشخاص پرزور و قوی لاف می‌زنند، مانند ایالات متحد، کانادا، استرالیا، اسرائیل و بیشتر کشورهای اروپایی شدیدتر است.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
مطالعه‌ی دیگری انجام دادند با عنوان «مقصر منم» که تغییرات نرخ سهام را طی دوره‌ای بیست و یک ساله، در چهارده شرکت بررسی کرده بودند. آن‌ها دریافتند که وقتی مدیریت ارشد گرفتاری‌های اخیر شرکت را به عوامل درونی و قابل کنترل ربط می‌دادند (و تقصیر را به‌عهده می‌گرفتند)، نرخ سهام در مقایسه با شرایطی که مدیران مسؤولیت شکست‌ها را نمی‌پذیرفتند، سال به سال افزایش می‌یافت. مطالعه‌ی دیگری که پیش‌تر انجام‌گرفته و عملکرد هجده شرکت را طی هجده سال پیگیری کرده بود، نتایج مشابهی را نشان می‌داد. کلید حل مسأله فقط پذیرش اشتباه و پوزش خواستن نیست، بلکه رؤسا می‌بایست هر چه سریع‌تر کنترل تمام اموری را که در توانشان هست در دست گیرند، نشان دهند که از شکست‌ها درس گرفته‌اند، برنامه‌های جدیدی ارائه کنند و پس از اعمال تغییرات مورد نظر، به همه بفهمانند که با تلاش و تکاپو توانسته‌اند از نو بر وضعیت مسلط شوند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
ویلیام مک‌نایت، مدیرعامل ۳ اِم در دهه‌ی ۱۹۲۰ بارها ریچارد درو را تهدید به اخراج کرد، چون او به جای آن‌که تمام وقت خود را صرف کارش کند، که کنترل کیفیت بود، به سر و کله زدن با طرح مورد علاقه‌ی خود مشغول بود. زمانی‌که طرح مزبور به ساخت نوار چسب کاغذی منجر شد و خیلی زود سودآورترین محصول در تاریخ شرکت شد، مک‌نایت به اشتباه خود پی برد. مک‌نایت از درو عذرخواهی کرد و قانونی وضع کرد که اینک به قانون پانزده درصدی شهرت دارد که بر اساس آن کارکنان می‌توانند پانزده درصد از وقت خود را صرف طرح‌های دلخواهشان کنند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
پژوهش‌هایی که به بررسی ارتباط میان دما و خشونت می‌پردازد، نشان می‌دهد: در کشورهایی با شرایط اقلیمی بسیار گرم، میزان قتل و خشونت‌های سیاسی بالاتر است، جرایم پرخشونت در سال‌های گرم افزایش می‌یابد، رانندگان در روزهای گرم سال تمایل بیشتری را به بوق زدن برای یکدیگر دارند (به‌ویژه اگر خودرو دارای تهویه‌ی مطبوع نباشد)،
منمشتعلعشقعلیمچکنم
برایان ویگاند، کارآفرین موفق و حرفه‌ای و مدیرعامل آلیس. کام، یکی از هواخواهان پروپا قرص خواب نیمروزی است. او می‌کوشد هر روز چرت کوتاهی بزند و کارکنانش را هم به این کار تشویق می‌کند. ویگاند در وقت استراحت، یک نوار لاستیکی روی دستگیره‌ی در اتاقش به نشانه‌ی «مزاحم نشوید» قرار می‌دهد و به غرولندها در این باره که چرت زدن کاری است غیرضروری و غیرحرفه‌ای، توجهی نمی‌کند و برای تأیید کار خود به نتایج تحقیقات و افراد مشهوری که به چرت زدن عادت داشتند، مانند آلبرت اینشتین و توماس ادیسون استناد می‌کند.
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۲۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۲۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان