دانلود و خرید کتاب رهایی از زندان ذهن کاترین سوتکیر ترجمه ساره حسینی عطار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از زندان ذهن اثر کاترین سوتکیر

کتاب رهایی از زندان ذهن

معرفی کتاب رهایی از زندان ذهن

وقتی که از خواب بیدار می‌شوید، ذهن شما سفر خود را آغاز می‌کند. مثل اینکه در اتومبیلی نشسته‌اید که ذهن شما رانندۀ آن است. گاه با سرعتی سرسام‌آور رانندگی می‌کند و گاهی حتی نمی‌تواند از پارکینگ خارج شود. گاهی شما را به مقصد می‌رساند و گاه به بیراهه.

«رهایی از زندان ذهن» نوشته کاترین سوتکر و متیو مک‌کی کتابی است برای این‌که شما را با قدرت تاثیر افکار و کنترل ذهنتان آشنا کند. موضوع این کتاب رسیدن به آرامش و رصدکردن ذهن است. در این اثر می‌خوانید که ۵ نوع فکر وجود دارد که شما باید آنها را تشخیص دهید و بعد از آن بیاموزید که چگونه افکارتان را از سویی به سویی دیگر تغیر دهید.

در فصل دوم کتاب با قدرت افکار خود آشنا خواهید شد و یادخواهید گرفت که این افکار چگونه عمل می‌کنند و چه نتیجه‌ای دربرخواهندداشت.

و در فصل سوم رصد کردن افکار را فراخواهیدگرفت. این که چگونه بی‌آن‌که در افکار غرق شوید بتوانید آنها را رصد کنید و از اثرات افکار مخرب مصون بمانید.

این کتاب، چشم شما را به روی حقایق باز خواهد کرد و همچنین راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای سفر روزانه‌ای که با ذهنتان دارید، به شما معرفی خواهد کرد.

کتاب رهایی از زندان ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

همه ما قدرت نامحدودی در وجودمان داریم و می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی به دست بیاوریم. اما این زندان ذهن ماست که اجازه قدم گذاشتن در مسیر موفقیت را به ما نمی‌دهد. برای همین اگر آرزویی بزرگ در سر دارید که برای رسیدن به آن قلبتان تند تند می‌زند، اما حس می‌کند توانایی هایتان برای رسیدن به آن کافی نیست، پیشنهاد می‌کنیم حتما، کتاب رهایی از زندان ذهن را بخوانید. این کتاب به شما کمک می‌کند افسار افکارتان را خودتان در دست بگیرید و دیگر تسلیم ضمیر ناخودآگاهتان نشوید. 

جملاتی از کتاب رهایی از زندان ذهن

- برای بسیاری از ما پیش می‌اید که ذهنمان ما را به جاهایی ببرد که دوست نداریم آنجا باشیم. افکار ما به طور ناخودآگاه طوری تنظیم شده است که ما را به سمت احساس ترس، باخت، بی‌ارزشی یا خشم سوق می‌دهند. آن‌قدر در افکار خود غرق می‌شویم که به نظرمان می‌رسد، آن‌ها واقعیت دارند و ما را به انجام کارهایی وا می‌دارند که حتی اوضاع را وخیم‌تر نیز می‌کند. 

- افکار ما پدیده‌ای در لحظه هستند که فقط در اعصاب مغز ما وجود دارند. این افکار مانند یک صحنه کمدی غیرواقعی در تلویزیون هستند، اما ما اهمیت آن‌ها را در حد یک خبر جدی و فوری در نظر می‌گیریم. ما هر فکری که از ذهنمان می‌گذرد باور می‌کنیم و همین منشا بسیاری از دردهای ما می‌شود. فقط یک راه وجود دارد تا از دام باورهای ذهن رها شویم و از آن دانستن چگونگی عملکرد آن‌هاست. 

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۷/۰۳/۲۲

عالی عالی عالی کتاب بسیار خوبی است باید بخوانید تا درکش کنید هرچی بگم متوجه نمی شوید پیشنهاد میکنم کتاب رو در کنار کتاب در هر شرایطی شاد باشید و کتاب فکر نکنید زندگی کنید و کتاب واسه جزئیات عرق

- بیشتر
Arash
۱۳۹۷/۱۰/۱۴

کتاب خوبی بود.خلاصه موضوعش اینه که شما افکار خودتون نیستین افکار قالبا بی اختیار بوجود میان بر اساس اتفاقات و تجربیات و خاطرات و احساساتمون.به خاطر همین لازم نیست اونقدر جدیشون بگیریم یا بابتشون احساس گناه کنیم.یه سری تمریناتی هم

- بیشتر
Hopefull_librarian
۱۳۹۹/۰۳/۰۴

یکی از کاربردی ترین کتابها برای مهار فکرهایی که به مغز هجوم میارن. من با استفاده از قابلیت اشتراک جمللات کلی از این کتاب رو برای خودم نگهداشتم که بعد بهش رجوع کنم. و در صورت دسترسی به نسخه چاپی

- بیشتر
مـَه‌سـا
۱۳۹۹/۰۷/۰۵

ما انسان ها از همون موقعی که از خواب بیدار میشیم ذهنمون سفر خودشو آغاز می‌کنه و حتی ما رو به طور ناخودآگاه به سمتِ تاریکی ها و ترس ها سوق میده و اونقدر ما به این افکار بها میدیم که یادمون

- بیشتر
Peyvand
۱۳۹۷/۰۶/۳۱

کتاب شروع خوبی داشت جالبه . ان شاءالله در برنامه مطالعم قرارش بدم ممنون از معرفی " کاربر سوفیا "

مریم
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

سلام تمریناتی جذاب برای ریلکس کردن و افزایش ارامش بیان میکند به همه افراد توصیه میشود که بخوانند

کاربر ۱۹۲۳۵۰۳
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

با خواندن این کتاب: خودمان، بهتر و دلسوزتر از هر مشاوری، می توانیم درمانگرِ افکارِ مخرّب خود باشیم تازه با هزینه خیلی کمتر وبهتر....

Benjamin Beta
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

خوب راستش من نتونستم خیلی خوب با کتاب ارتباط برقرار کنم چون خیلی سریع از مباحث رد میشد؛ در ابتدا امد و به خوبی انواع افکاری که میاد تو ذهن را گفت ولی در جایی که مربوط به روش برخورد

- بیشتر
s.s.amiri75
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

گاهی افکارمان مارا ب دالان هایی تاریک وترسناک میبرد...😣😣

کتاب کاربردی و روان نوشته شده
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

در مورد شناخت افکاری ک ما رو اذیت می کنن صحبت می کنه و راههای رهایی از این افکار آزار دهنده رو ب ما یاد میده .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۵)
شما دوست ندارید که غمگین شوید، بنابراین از هرچیزی که ممکن است باعث نارحتی شما شود، مثل برقراری یک رابطۀ صمیمی، دوری می‌کنید. وقت زیادی صرف می‌کنید که زیاد با دیگران صمیمی نشوید تا مبادا غمگین شوید.
مـَه‌سـا
۴. افکار دست و پاگیر افکار دست و پاگیر، قضاوت‌ها و محکوم‌کردن خود یا دیگران هستند. یک صحنۀ دم دستی وجود دارد که آن‌را در بسیاری از فیلم‌ها دیده‌اید. صحنه‌ای که در آن یک سگ، پاچۀ شلوار کسی را گرفته است و آن‌را ول نمی‌کند. آن فرد سعی می‌کند با تکان دادن پایش، سگ را دور کند، اما بی‌نتیجه است و سگ محکم‌تر می‌چسبد. این همان کاری است که افکار دست و پاگیر با شما انجام می‌دهند. پاچۀ ذهن شما را با دندان تحقیر، توهین و سرزنش محکم می‌گیرند.
mahdi
قضاوت به شناختن خوبی و بدی کمک می‌کند و ما را از شرایط زیان‌بار دور نگه می‌دارد، اما همین قضاوت می‌تواند در حکم فلک باشد که شما خود و دیگران را با آن تنبیه می‌کنید. قضاوت بی‌رحمانه می‌تواند هم عزت نفس خودتان را خدشه‌دار کند و هم به روابط صمیمی شما با دیگران آسیب بزند.
مـَه‌سـا
انتخاب‌های ما تبدیل به زندگی ما می‌شوند.
Ali
ما از قدرت جادویی زمان حال بی‌خبریم و در حال سیرکردن در گذشته هستیم. به زخم‌های قدیمی، اشتباهات گذشته و قضاوت‌های زجرآوری که در مورد خود و دیگران داشتیم فکر می‌کنیم.
ــسیّدحجّتـــ
شیوۀ حلقۀ متحرک تمرکز را در زندگی خود شروع کنید. مهم‌ترین چیز در مورد تمرکز این است که شما کاری انجام نمی‌دهید؛ مضطرب نیستید، در حال برنامه‌ریزی برای آینده یا به‌یادآوردن گذشته نیستید، چیزی را توضیح نمی‌دهید و توقعی ندارید. اینگونه است که ذهنتان آرام‌تر می‌شود و فقط در حال رصدکردن و شنیدن است. در این صورت، ذهن فقط در زمان حال سیر می‌کند.
آترین🍃
برای بسیاری از ما پیش می‌آید که ذهنمان ما را به جاهایی ببردکه دوست نداریم آنجا باشیم. افکار ما به طور ناخودآگاه طوری تنظیم شده است که ما را به سمت احساس ترس، باخت، بی‌ارزشی یا خشم سوق می‌دهند. آن‌قدر در افکار خود غرق می‌شویم که به نظرمان می‌رسد، آن‌ها واقعیت دارند و ما را به انجام کارهایی وامی‌دارند که حتی اوضاع را وخیم‌تر نیز می‌کند.
R.R
تنها، زمانی که آگاهانه تشخیص دهیم واقعیت و فکر دو مقولۀ جدا از هم‌اند و تنها زمانی که از افکارمان جدا شویم و از بالا به آن‌ها بنگریم، می‌توانیم به آرامش دست یابیم.
Kak Farhad
افکار ما پدیده‌ای در لحظه هستند که فقط در اعصاب مغز ما وجود دارند. (اگر بخواهم مثالی تلویزیونی بزنم) این افکار مانند یک صحنۀ کمدی غیرواقعی در تلویزیون هستند، اما ما اهمیت آن‌ها را در حد یک خبر جدی و فوری در نظر می‌گیریم. ما هر فکری که از ذهنمان می‌گذرد باور می‌کنیم و همین منشاء بسیاری از دردهای ما می‌شود. فقط یک راه وجود دارد تا از دام باورهای ذهن رها شویم و آن: دانستن چگونگی عملکرد آن‌هاست.
R.R
گذشته مانند جنگلی است که می‌توان در آن گوزن غول‌پیکر یافت یا مارهایی را مشاهده کرد که در لابه‌لای شاخۀ درختان پیچ و تاب می‌خورند. چیزی که یافت می‌شود بستگی به این دارد که به دنبال چه می‌گردید؟ اگر به دنبال مدرکی دال بر اینکه فردی دوست‌داشتنی هستید می‌گردید، شانس یافتن آن وجود دارد. اگر هم بخش‌های تاریکی از وجود شما بر آن است که دلیلی برای بی‌ارزش بودنتان بیابد، آن‌را خواهد یافت.
R.R

حجم

۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان