دانلود و خرید کتاب ضجه‌های بی‌صدا داوود براتی دهقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ضجه‌های بی‌صدا اثر داوود  براتی دهقی

کتاب ضجه‌های بی‌صدا

انتشارات:نکوراد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ضجه‌های بی‌صدا

«ضجه‌های بی‌صدا» نام داستانی از نویسنده معاصر، داوود براتی دهقی (-۱۳۵۶) است. داستان‌های دهقی واقع گرایانه‌اند و با الهام از تجربیات شخصی او شکل گرفته‌اند:

به قدری مست بودم که وقتی آن رانندهٔ نامرد دستم را گرفت و از ماشین پیاده‌ام کرد، هیچی حالی‌ام نبود و ندانستم که علاوه بر کرایه‌ای که حقش بود، کیف پول مرا نیز برداشته است. البته به قول خسرو برادرم، باز هم خدا خیرش بدهد که گواهینامه و کارت پایان خدمتم را نبرده بود، زیرا آن‌وقت باید تا مدت‌ها اسیر می‌شدم تا المثنی آن‌ها را بگیرم؛ آن‌هم با این حال و روز که معلوم نبود به هر اداره‌ای سر می‌زنم اصلاً آدم حسابم کنند یا نه...

اما خسرو که هیچ وقت دست از طعنه زدن و لوده‌بازی‌هایش برنداشته و نمی‌داشت، آن روز ادامه داد و گفت: «البته تو که با این حال روز نه گواهینامه به دردت می‌خورد و نه کسی حاضر است یک الکلی همیشه مست را برای دومین بار به خدمت سربازی ببرد، پس حتی اگر آن مدارک را هم با خود می‌برد هیچ اتفاقی نمی‌افتاد!»

نظرات کاربران

نفس
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

واقعاجالب بودمصداقی ازاین که هیچ وقت ازروظاهرقضاوت نکنیدونترس ازآن که های وهوی داردبترس ازآن که سربه تودارد

مهرگان
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

بسیار سطح پایین بود ارزش خوندن نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
وقتی خدا بر پیشانی کسی کلمهٔ "بدبختی" را نوشته باشد، آن وقت است که اگر عالم و آدم دست به دست هم دهند تا او را خوشبخت کنند، باز هم توان خوشبخت کردنش را نخواهند داشت؛ اما برعکس اگر بر پیشانی یک نفر "خوشبختی" را حک کرده باشد، آن وقت است که اگر تمام دنیا جمع شوند و بخواهند آن خوشبختی را از او بگیرند، هرگز موفق نخواهند شد.
علی
افسوس که در پس هر شادی، غم و در پی هر خوشبختی، بدبختی در کمین نشسته است تا آدم‌ها بدانند که هرگز نباید به این دنیای نامرد دل خوش کنند و خیال کنند که اسب مراد همیشه به آن‌ها سواری خواهد داد...
علی

حجم

۱۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان