دانلود و خرید کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید مایکل وولف ترجمه علی صالحی طالقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید اثر مایکل وولف

کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

معرفی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

«آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ» کتابی درباره دونالد ترامپ و سیاست و حکومت کنونی ایالات متحده به قلم مایکل وولف (-۱۹۵۳) است. وولف به خاطر آثارش جوایز متعددی از جمله دو جایزه ملی بدست آورده است. او یکی از نویسندگان ثابت مجلات معتبری همچون وانیتی فیر، نیویورکر، هالیوود ریپورتر، بریتیش جی. کیو، یو. اس. تودی و گاردین است. کتاب «آتش و خشم» با استقبال زیاد و واکنش‌های متفاوتی در آمریکا رو به رو شد.

در بخش اول کتاب با عنوان «روز انتخابات» می‌خوانید:

بعدازظهر هشتم نوامبر ۲۰۱۶، کلیان کانوی ـ مدیر کمپینِ دونالد ترامپ، شخصیتی محوری و یکی از ستاره‌های دنیای ترامپ ـ وارد دفتر شیشه‌ای خود در برج ترامپ شد. تنها چیزی که کمپین بیحال و آرام ترامپ را از دفتر جنبی یک شرکت متمایز می‌کرد، تعداد اندکی پوستر با شعارهای راست‌گرا بود.

کانوی، در آستانۀ شکستی پرسروصدا، اگرنه ویران‌کننده، سرحال به نظر می‌رسید. دونالد ترامپ انتخابات را خواهدباخت او از این موضوع مطمئن بودـ اما شکست با کمتر از ۶% اختلاف، بازهم پیروزی قابل‌توجه به حساب می آمد و در مورد خود شکست، او شانه‌‌هایش را بالا انداخت: تقصیرِ راینس پریبس بود، نه او.

سپس باقی روز را صرف زنگ زدن به دوستان و متحدانش در دنیای سیاست و سرزنش کردن پریبس کرد. برای تقویت روابط بعدی، اطلاعاتی را در اختیار برخی از تولیدکنندگان و مجریان تلویزیونی و افرادی گذاشت که در چند هفتۀ گذشته فعالانه با آنها مصاحبه کرده بود. کسانی که امیدوار بود پس از انتخابات، شغلی دائمی در برنامه‌های شان به او بدهند. از اواسط آگوست که به کمپین ترامپ پیوست و تبدیل به صدایِ قابل‌اعتماد و مبارزه‌جویِ کمپین شد، با لبخندهایِ اسپاسمی و ترکیبِ عجیبِ چهرۀ رنج‌کشیده، آرام و از همه مهمتر جذابیت تلویزیونی‌اش، با خیلی‌ها رابطۀ دوستانه برقرار کرده بود.

نظرات کاربران

Amir Hossein Bornaee
۱۳۹۷/۰۲/۲۵

موضوع کتاب جالب هست، اما اینقدر سریع و بی دقت ترجمه و ویرایش شده که آدم احساس می‌کنه از طرف مترجم و ناشر بهش داره توهین میشه. آخه اینقدر غلطهای تایپی و نگارشی؟!!!

عماد
۱۳۹۶/۱۲/۰۸

اول خسته نباشید میگم به زحمات ناشر، دوم اینکه بنده متن اصلی کتاب رو خوندم و سبک نوشتاری مولف به همین مقدار گنگ و گیج کننده است، در متن انگلیسی بعضی از بخش ها تا ۴ بار لازم داره خونده

- بیشتر
رضايي
۱۳۹۷/۰۱/۲۶

به نظرم کتاب خیلی خوب ترجمه نشده

فطرس
۱۳۹۷/۰۱/۰۸

گرونه

نیما
۱۳۹۶/۱۲/۰۷

واجبه انقدر سریع ترجمه شه که معلوم نباشه مترجم چی میگه؟ متاسفم

mohammad
۱۳۹۶/۱۲/۰۹

زیاد جذبم نکرد، فکر میکردم بهترا از اینا باشه.

Qarooni
۱۳۹۶/۱۲/۰۹

با سلام و تشکر از دوستان بابت قرار دادن این کتاب که خیلی وقت بود دنبالش میگشتم. من متن انگلیسی کتاب رو قبلا مطالعه کردم متن سنگینی است که به نظرم دوستان خوب ترجمه کرده اند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«بگذار اُردن کرانۀ غربی را بگیرد. بگذار مصر غزه را مال خود کند. اجازه بده آن‌ها سرگرم این مسئله شوند یا در زمان تلاش برای رسیدگی به آن، غرق شوند. صبر سعودی‌ها در حال لبریز شدن است... صبر مصری‌ها هم به سر رسیده است. همگی تا سرحد مرگ از ایرانی‌ها ترسیده‌اند... یمن، صحرای سینا، لیبی... این قضیه، قضیۀ پیچیده ای است... به همین دلیل روسیه نقش کلیدی در آن دارد... یعنی روسیه آن‌قدرها هم بد نیست؟ آدم‌های بدی هستند، ولی دنیا پر از آدم‌بدهاست.»
ツAlirezaツ

حجم

۳۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان