دانلود و خرید کتاب فرزانگی (کتاب دوم) جیم ران ترجمه علی معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزانگی (کتاب دوم) اثر جیم ران

کتاب فرزانگی (کتاب دوم)

نویسنده:جیم ران
انتشارات:کلیدر
امتیاز:
۴.۹از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرزانگی (کتاب دوم)

از مقدمه کتاب:

مطالب کتاب با ترتیب عنوان تنظیم شده است، به طوری که شما می‌توانید مستقیم سر اصل مطلب رفته و نکته‌ای که به دنبالش هستید به راحتی پیدا کنید. مطالب هر بخش خلاصه، و به سبک منحصربه‌فرد جیم ران، مرتبط با موضوع نوشته شده است.کتاب حاضر برای استفاده به هنگام مراقبه یا خلوت‌گزینی طراحی شده است. با خواندن یک بخش و بعد بستن کتاب و بررسی همه‌جانبۀ آن می‌توان گامهای مؤثری در سفر اکتشاف وجود برداشت. در طول روز اگر بر پیام آن بخش تمرکز کنید، اندیشۀ نهفتۀ آن را درونی و در زندگی خود نهادینه می‌کنید.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

Peyvand
۱۳۹۷/۰۶/۳۰

امروز کار هایی رو انجام میدهم که دیگران حاضر به انجام اون نیستن تا فردا کار هایی رو انجام بدم که دیگران قادر به انجام اون نیستن جیم ران

Roya🌱
۱۳۹۸/۰۶/۲۹

با توجه به اینکه کتاب اول (دوازده ستون موفقیت ) حالت داستان طور داشت از جذابیت بیشتری برایم برخوردار بود و مطالبش جذاب تر بود ولی خوندن این کتاب هم برایم خالی از لطف نبود و یکسری از مطالب مجددا

- بیشتر
z.gh
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

عالی و پر از نکته

amir359
۱۳۹۴/۱۲/۱۳

واقعا عالی

Z.l.m
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

خیلی مفید و کاربردی بود. البته مثل ۱۲ ستون موفقیت باید چندبار خونده بشه یا قسمت های مهم علامت گذاری بشه و بهشون مراجعه کنیم. جیم ران فوق العاده ست👌 بعضی مطالب کتاب رو خیلیامون میدونیم ولی پشت گوش میندازیم برای من

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۵)
فقیرها اول خرج می‌کنند و الباقی را پس‌انداز، پولدارها اول پس‌انداز می‌کنند و الباقی را خرج.
z.gh
کلید در دستان خود شماست. هر وقت از یکی از دوستانم می‌پرسیدند که، «چه کار می‌کنی که درآمدت از دیگران بالاتر است؟» این طوری جواب می‌داد، «ساده است. بهتر از دیگران باش. روی خودت کار کن.
z.gh
بگذارید تعریف "پولدار" و "فقیر" را به شما بگویم؛ فقیرها اول خرج می‌کنند و الباقی را پس‌انداز، پولدارها اول پس‌انداز می‌کنند و الباقی را خرج.
famara
چهار واژۀ کوچک ولی تأثیرگذار: بیاموزید، بکوشید، تحمل داشته باشید و خواهان باشید
z.gh
بعضی مواقع با کمی تغییر در نحوۀ صحبت و اندکی دقت در کاربرد واژگان می‌توان نگرش و فلسفۀ خود را اصلاح کرد.
Z.l.m
روی خانواده‌تان سرمایه‌گذاری کنید تا آنها نیز روی شما سرمایه‌گذاری کنند. به آنها روحیه بدهید تا آنها به شما روحیه بدهند.
Z.l.m
نخستین دشمن ـ که قبل از اینکه نابودتان کند باید نابودش کنید ـ بی‌توجهی است. عجب بیماری مهلکی است! «ای بابا، ولش کن. یه کاریش می‌کنم دیگه.» یک مشکلی در این یه کاریش کردن است؛ شما نمی‌توانید با یه کاریش کردن به قلۀ کوه برسید.
Z.l.m
2)  یاد بگیرید مهربان باشید، نه ضعیف. نباید مهربانی را با ضعف اشتباه گرفت. مهربانی ضعیف بودن نیست. مهربانی نوع خاصی از قدرت است. باید آن اندازه مهربان باشیم تا حقیقت را به طرف بگوییم. باید به آن اندازه مهربان و باملاحظه باشیم تا رُک و پوست‌کنده حرف‌مان را بزنیم. باید آن اندازه مهربان باشیم تا واقعیت را همان گونه که هست بگوییم نه درباره‌اش غلو کنیم.
z.gh
«بهتر از دیگران بخند. بیشتر از دیگران ذوق و شوق نشان بده. بیشتر از دیگران خود را وقف کار کن. بیشتر از دیگران به مردم علاقه نشان بده.»
z.gh
مهم‌ترین اصل را به خاطر بسپارید: کلید دروازۀ آیندۀ بهتر در دستان خود شماست.
famara

حجم

۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان