دانلود و خرید کتاب احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره دیوید دی. برنز ترجمه مریم فتاح‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره اثر دیوید دی. برنز

کتاب احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره

معرفی کتاب احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره

«احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره» کتابی نوشته دکتر دیوید دی. بِرنز است. اگر فردی وجود دارد که شما نمی‌توانید با او کنار بیایید، دکتر برنز به شما نشان خواهد داد که چگونه با او رابطه‌ای ارزشمندتر برقرار کنید. فرقی نمی‌کند فردی که با او اختلاف دارید همسر، خواهر یا برادر، پدر یا مادر، همسایه، دوست شما یا فردی کاملاً غریبه باشد. هر که باشد، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه احساس ناامیدی و تنفر را به صمیمیت و اعتماد تبدیل کنید و این می‌تواند بسیار سریع‌تر از تصورتان اتفاق بیفتد. درواقع، این کار، گاه فقط ظرفِ چند دقیقه انجام می‌شود. این تغییر به تلاش بسیاری از جانب شما نیاز دارد. پس ملزم هستید برخی ویژگی‌های خودتان را ببینید که پیش از این، تمایلی به دیدن آن‌ها نداشتید. مسیر دستیابی به صمیمیت تقریباً همیشه با درد و رنج همراه است. اگر بتوانید شهامت و فروتنی پیشه کنید و تمایل داشته باشید که آستین‌های خود را بالا بزنید و تلاش کنید، زندگی‌تان را تغییر خواهیدداد.

نظرات کاربران

mahsa tt
۱۳۹۶/۱۱/۱۱

مرسی که این کتاب رو آوردی طاقچه، میتونم بگم به محض اینکه از طاقچه درخواست این کتاب رو کردم، اضافه اش کرد، مررررررررررررسی ؛)

شهربانو ۵۳۱۱۷۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

احساس باهم بودن بنظرمن وقتی باهم کنارهم باشی خیلی خوبه

Jazz
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

به‌ نظرم کتاب خیلی خوبیه برای چگونه تعامل کردن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
وقتی فردی از ما انتقاد می‌کند، ممکن است به‌جای آن‌که به او گوش دهیم، از خود دفاع کنیم. ممکن است به‌جای آن‌که بدون رودربایستی احساسات خود را در میان بگذاریم، با او برخوردی خشونت‌آمیز داشته باشیم و فرد مقابل را ناراحت کنیم. امکان دارد نق بزنیم یا فرد مقابل را زیر فشار قرار دهیم تا اوضاع را بر وفق مراد خود تغییر دهیم. ما از مهارت‌های مذاکره یا حل مسأله به‌طور سیستماتیک استفاده نمی‌کنیم، به همین دلیل تنش‌ها و کشمکش‌ها افزایش می‌یابد.
کاربر ۱۶۴۴۲۱۹
ما به‌خاطر ترس از صمیمیت با طرف مقابل می‌جنگیم.
کاربر ۱۶۴۴۲۱۹
از میان سه گزینه‌ای که مشخص کردم؛ قطع رابطه، تلاش برای بهبود رابطه و اطمینان از این‌که هیچ‌چیز تغییر نخواهد کرد، گزینه‌ی سوم طرفداران بیشتری دارد.
احسان رضاپور
اگر شما در خانواده‌ای نابسامان رشد کرده باشید، ممکن است بعد از رسیدن به بزرگسالی ناخودآگاهانه همان الگوهای ناراحت‌کننده را بازآفرینی کنید. برای مثال، اگر پدرتان همواره از شما انتقاد یا تحقیرتان می‌کرده، ممکن است احساس کنید هرگز به‌قدر کافی فرزند خوبی نبوده‌اید تا بتوانید عشق و علاقه‌ی او را به‌دست آورید. درنتیجه، زمانی‌که بزرگ می‌شوید، شاید به‌سمت مردانی گرایش پیدا کنید که آن‌ها نیز به همان اندازه از شما انتقاد کنند، زیرا احساس می‌کنید نقشتان در یک رابطه‌ی عاشقانه، این است که فردی قدرتمند و عیبجو، تحقیرتان کند. با وجود این امکان دارد هنوز ناامیدانه بکوشید عشقی را به‌دست آورید که هرگز از پدرتان دریافت نکرده‌اید.
احسان رضاپور
وقتی شما با فردی می‌جنگید، چیزهایی به خود می‌گویید که حقیقت ندارد؛ اما شما متوجه نیستید که خود را فریب می‌دهید، زیرا این افکار تحریف‌شده، مانند «پیشگویی‌های خودکام‌بخش» عمل می‌کند و از این رو درست و موثق به‌نظر می‌رسد. برای مثال، اگر به خود بگویید فردی که از او عصبانی هستید یک احمق است، با او مثل یک احمق رفتار خواهید کرد. درنتیجه، او عصبانی خواهد شد و مثل یک احمق رفتار خواهد کرد. در این صورت، شما به خود خواهید گفت که تمام این مدت حق با شما بوده و او به‌واقع یک احمق است.
احسان رضاپور

حجم

۹۰۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۹۰۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان