دانلود و خرید کتاب نظام مدیریت زندگی آنتونی رابینز ترجمه افشین ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظام مدیریت زندگی اثر آنتونی رابینز

کتاب نظام مدیریت زندگی

معرفی کتاب نظام مدیریت زندگی

«نظام مدیریت زندگی» آموزش روش مدیریت زمان برای سریع‌تر به نتیجه رسیدن به قلم آنتونی رابینز (-۱۹۶۱)، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های مدیریت شخصی است. آنتونی رابینز در این کتاب یک نظام برنامه‌ریزی زندگی پیشنهاد می‌دهد که در فارسی به روش «نقب» «نتیجه- قصد- برنامه» ترجمه و خلاصه‌سازی شده است. در آغاز این کتاب درباره این روش آمده: روش برنامه‌ریزی سریع یا «نتیجه- قصد- برنامه» که به دست آنتونی رابینز ابداع شده، شیوه‌ای مطمئن است که به مدد آن می‌توانید هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید، بگیرید و به واقعیت تبدیل کنید. نقب در هسته‌ی خود، یک نظام تفکراست. درواقع مهم‌ترین نتیجه‌ای که با استفاده از این شیوه به دست می‌آورید، این است که شما را چنان تعلیم می‌دهد که به‌نحوی جدید فکر کنید و به این ترتیب باعث می‌شود بر چیزی تمرکز کنید که به‌راستی برای‌تان از هر چیز دیگری در زندگی مهم‌تر است. روش‌های سنتی برنامه‌ریزی باعث می‌شود که بر یک سؤالِ خیلی مشخص تمرکز کنید: «لازم است چه کاری انجام بدهم؟» فهرست‌های کارهای در دست اقدام می‌تواند شما را مشغول کند و خط کشیدن روی یک مجموعه از کارها می‌تواند توهم پیشرفت را در شما ایجاد کند. اما آیا هیچ‌وقت شده که همه‌چیز را از فهرست کارهای در دست اقدام خود خط بزنید و باز حس کنید در عمل به هیچ‌چیزی دست پیدا نکرده‌اید؟ فرق بزرگی بین حرکت کردن و نتیجه گرفتن وجود دارد. نظام نقب باعث می‌شود ابتدا بر چیزی که می‌خواهید تمرکز کنید. یعنی بر نتایجی تمرکز کنید که در زندگی‌تان متعهد هستید به آن‌ها برسید… و بعد ببینید لازم است چه کاری انجام بدهید. سپس، تمام فعالیت‌هایتان را حول پیشرفت کردن در جهت رسیدن به چیزی که می‌خواهید، طراحی می‌کنید. کسانی که در زندگی‌شان کامروا می‌شوند، چه بدانند و چه ندانند، یک برنامه‌ی نقب دارند. آنان به‌طور مداوم زندگی‌شان را بر سه چیز متمرکز می‌کنند تا در زندگی‌شان نتایج را رقم بزنید: ۱. می‌دانند چه می‌خواهند ۲. می‌دانند چرا آن را می‌خواهند ۳. می‌دانند چگونه آن را تحقق بخشند
معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

علی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

چیزی که انتظارشو داشتم نبود. برای کنکوریا کاربردی نیست.

تارا
۱۳۹۸/۰۶/۲۸

سلام این کتاب صوتیه؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
زمان چیزی نیست جز یک حس یا احساس: روشی برای نگاه کردن به یک لحظه یا به زندگی، که در ما نوعی حس و حال ایجاد می‌کند. درباره‌ی این تعریف فکر کنید. از کجا می‌دانید که چیزی به‌راستی چقدر طول کشیده، و آیا برای این سنجش ابزاری به‌جز حسی که داشته‌اید دارید؟ اگر دارید کاری می‌کنید که راضی‌تان نمی‌کند، شاید یک دقیقه یک عمر به نظر برسد. مگر نه؟
Hossein
این هم مروری بر نحوه‌ی استفاده از این پنج گام برای برنامه‌ریزی یک هفته: * گام ۱: ایده‌ها، خواسته‌ها و نیازهایتان را ثبت کنید. * گام ۲: باب (برنامه‌ی اجرایی بزرگ) تان را تدوین کنید. * گام ۳: به موعد اجرای کارها متعهد شوید و به بایدها و نبایدها مقید باشید. * گام ۴: زمان‌بندی کنید: نتایج و ثمر کار را تجسم و پیش‌بینی کنید. * گام ۵: حاصل کار را کامل کنید، ارزیابی کنید و جشن بگیرید
markoqolu
اغلب آدم‌ها روزگار می‌گذرانند بی‌آن‌که متوجه شوند چقدر موفق شده‌اند، بخشیده‌اند، تجربه کرده‌اند، چه چیزی در زندگی‌شان عالی است و… یک لحظه درنگ نمی‌کنند که قدرش را بدانند.
markoqolu
همیشه می‌توانید چیزی در زندگی‌تان پیدا کنید که به سبب آن ناشاد باشید. کافی است به دور و برتان نگاه کنید و زمینه‌هایی از زندگی‌تان را پیدا کنید که با توقعتان مطابقت ندارد و بعد بر آن‌ها تمرکز و این احساسات را تشدید کنید. بلافاصله غمگین می‌شوید! از طرف دیگر، اگر بر چیزی تمرکز کنید که همین حالا در زندگی‌تان عالی است (یا چیزی که می‌تواند عالی باشد)، همیشه می‌توانید بلافاصله حال خودتان را بهتر کنید.
حسین
کسانی که در زندگی‌شان کامروا می‌شوند، چه بدانند و چه ندانند، یک برنامه‌ی نقب دارند. آنان به‌طور مداوم زندگی‌شان را بر سه چیز متمرکز می‌کنند تا در زندگی‌شان نتایج را رقم بزنید: ۱. می‌دانند چه می‌خواهند: هدف یا نتیجه‌ای که به دنبالش هستند. ۲. می‌دانند چرا آن را می‌خواهند: قصد متقاعدکننده‌ای که به آن‌ها همت لازم را برای ادامه دادن می‌دهد. ۳. می‌دانند چگونه آن را تحقق بخشند: یک باب (برنامه‌ی اجرایی بزرگ) دارند که انعطاف‌پذیر است تا آن‌ها را به مقصد برساند.
حسین
فرض کنید دارید به باشگاه ورزشی می‌روید. امکان ندارد یک بار به باشگاه بروید و بیرون بیایید و بگویید «دیگر تا آخر عمرم خوش‌هیکل هستم!» هرچه که در دنیا ارزشمند است، به تمرکز مداوم ما احتیاج دارد تا در راه رسیدن به چیزهایی که می‌خواهیم، جلو برویم. سیستم نقب هم اگر به‌طور مداوم به کار برده شود، تضمین خواهد کرد که همواره رشد کنید، کمک کنید و همه‌ی چیزهایی را که در زندگی می‌خواهید به چنگ آورید. البته عده‌ای هم به مربی نیاز دارند؛ دراین‌صورت می‌توانید یک مربی برای خودتان پیدا کنید تا کمکتان کند در مسیر موفقیت سریع‌تر و بهتر پیش بروید.
markoqolu
یادتان باشد کسی که هستید، بسیار مهم‌تر از نتیجه‌هایی است که گرفته‌اید.
markoqolu

حجم

۵۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۵۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان