دانلود و خرید کتاب تخصص در ۲ ساعت گریگوری هارتلی ترجمه نادیا مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تخصص در ۲ ساعت

تخصص در ۲ ساعت، در هر چیزی کتابی نوشته گریگوری هارتلی و ماریان کارینج از مجموعه زندگی و کسب وکار موفق برای همه انتشارات کهکشان دانش است.

آگاهی به ماهیت اصلی تخصص و چگونگی تبدیل شدن به یک متخصص هدف کتاب تخصص در ۲ ساعت در هرچیزی است.

کتاب تخصص در ۲ ساعت در هر چیزی در ده فصل به شما راهکارهایی در زمینه متخصص شدن در کارتان آموزش می‌دهد. راهکارهای این کتاب به شما کمک می کنند تا انواع مختلف از افرادی که می‌توانند مسیرهای پیش‌رفت زیادی را برای شما بازگشایی نمایند را شناسایی کنید، زبان بدن افراد متفاوت را یاد بگیرد و پیام‌های غیر مستقیم را شناسایی کنید، زمان، موقعیت و نوع راهنمایی که روی برنامه‌های شما اعمال می‌شود را در نظر بگیرید و از آن‌ها به‌منظور بالا بردن آمادگی خود برای رسیدن به مقصود خود استفاده نمایید، بتوانید راه‌هایی را برای هموار کردن مسیر مدیریت اطلاعات، نفوذ به افراد، و استوارسازی موقعیت خود در کنترل شرایط، طراحی و در نظر داشته باشید، روی صحت اطلاعات و محدودیت‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرند، تحقیقات کامل انجام دهید و در نهایت برنامه درستیرا برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان دنبال کنید.

خواندن تخصص در ۲ ساعت در هر چیزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نظر ما خواندن این کتاب برای هرکسی در هر حرفه‌ و جایگاهی مناسب است چون تکنیک‌ها و راهکارهایی را برای ارتقای کیفیت هرآنچه هستیم، به ما آموزش می‌دهد.

جملاتی از کتاب تخصص در ۲ ساعت در هر چیزی

تعریفی که من از تخصص دارم این است: به بازی ویدئویی پیچیده‌ای فکر کنید؛ بدون مهارت‌های برنامه‌نویس، هیچ وجود خارجی ندارد، اما فرد ۱۲ ساله‌ای که یکی از طرفداران بازی است، بهتر و با تجربهٔ بیش‌تری از برنامه‌نویس بازی که خط به خط کدهای بازی را طراحی و ساخته است، مراحل بازی را طی می‌کند. در این شرایط، برنامه‌نویس، یک تکنسین به‌شمار می‌رود، اما شخص ۱۲ ساله یک فرد ماهر و دارای تخصص محسوب می‌گردد. قابلیت‌های کودک ۱۲ ساله، اشتیاق و علاقه به تکنولوژی، و ذات انسانی را به نمایش می‌گذارد. شاید برنامه‌نویس و سازندهٔ بازی، مصاحبه‌ای دربارهٔ تمام قسمت‌های بازی انجام دهد، اما نتواند به این پرسش کودک ۱۲ ساله پاسخ جامعی را ارائه کند که «چرا وقتی دو دکمه را فشار دادم و هواپیما را حرکت دادم کلهٔ طرف مقابل من منفجر نشد؟» 

نظرات کاربران

آیناز ر
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

فقط چون حس میکردم طلسم شده تموم نشه، تمومش کردم سریع خوندم مطالبش راجب روش های جذب اطلاعات از اطرافیان و محیط ، خوندن حرکات بدن مخاطب و روش و موضوعات دیگه بود بیشتر خود اموزی یاد میداد تو حوزه موفقیت فردی کتاب

- بیشتر
کتابخوار
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

به خاطر موضوع جذاب کتاب ۴ ستاره دادم و الا آدم نمی تواند در ۲۰۰ ساعت، چه برسد به ۲ ساعت، متخصص شود. بهتر این است که گفته می شد: پی بردن به اهمیت و ضرورت تخصص در ۲ ساعت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۳۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان